Gå til innhold

Stesolid / Usa

Anbefalte innlegg

Gjest Lill Anita
Skrevet

Jeg skal reise til Usa i kveld, noe som ble bestemt i all hast pga at min far har blitt alvorlig syk.

Jeg bruker med ujevne mellomrom Stesolid. Nå er jeg nesten tom, og fastlegen er selvfølgelig på kurs. "Reservelegen" vil ikke skrive ut B preparater sa han,enda jeg forklarte situasjonen.

Noen som vet om man får kjøpt det , eller noe lignende uten resept i Usa? (eventuelt Canada, da jeg skal nær grensen) Og hva eventuelt heter de?

Jeg regner med at det blir en såpass stor påkjenning å være der at jeg trenger det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe svar på det du spør etter.

Men:

Om du skal utenlands må du ta med et dokument fra apoteket hvis du har med deg sterke smertestillende, beroligende eller sovemedisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...