Gå til innhold

Legeerklæring - løsning - jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått legeerklæring i posten nå, i forbindelse med søknad om uføretrygd. Det er jo litt tøft å lese om, noe av det, men jeg syns legen har uttrykt seg veldig fint allikevel. Det er noe jeg kan bruke senere, for å få tilrettelagt arbeidet slik jeg vil ha det, i forhold til hvilke evner jeg har.

Så for første gang på lenge, så føler jeg faktisk at det nå løsner seg litt. Var godt å være hjemme nå, og få tenkt gjennom ting uten konstante avbrytelser, slik jeg får på arbeidet. Synes ikke det er så ille å tenke på at jeg skal få uføretrygd heller, nå, fordi jeg også har krav om å få tilrettelagt arbeidet i fremtiden.

Og det skal ikke være så vanskelig, tror jeg, å få tilrettelagt arbeidet mitt heller, når det eneste jeg trenger, er skjerming og et sted å kunne trekke meg tilbake og hvile. Og så er det jo litt utfordring som ligger i hvilke arbeidsoppgaver jeg kan påta meg, men jeg tror det skal gå ganske greit, allikevel.

Og begrenset sosial omgang, bare i den utstrekning jeg ønsker det. Dette høres ut som rene himmelriket for meg, dersom det går i orden.

Da slipper jeg overbelastning. Kanskje nervene mine roer seg ned nå, når jeg har det skriftlig fra legen min, hvordan arbeidssituasjonen bør tilrettelegges.

Jeg er så glad, det er nesten så jeg kan gråte av lettelse. Hadde bare så lyst til å dele det med noen her på DOL

Skrevet

Flott - da er du på riktig vei! Lykke til!

Takk for lykkeønskningen! Hvordan går det med deg i dag?

Skrevet

Takk for lykkeønskningen! Hvordan går det med deg i dag?

Verre, så jeg tror det kanskje blir ny innleggelse... Har ligget til sengs og vært nedtrykt hele dagen. Slik går dagene, og jeg er lite produktiv. Skal snart ha eksamen, men tror ikke det går. Sliter med disse pillene, også...

Skrevet

Verre, så jeg tror det kanskje blir ny innleggelse... Har ligget til sengs og vært nedtrykt hele dagen. Slik går dagene, og jeg er lite produktiv. Skal snart ha eksamen, men tror ikke det går. Sliter med disse pillene, også...

Hvordan synes du det er å være innlagt, pleier det å hjelpe, eller er det noe som du ikke har lyst til. Er det effektiv behandling, syns du?

Skrevet

Vil bare ønske deg god natt.

Sov godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...