Gjest hotellalfa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har hodeproblemer av og til...Det er ikke innvendig men mest utenpå utrolig nok,kraniet på en måte. Har tvangstanker og ekstrem paranoia.Liker ikke at folk ser på meg. Tenker hele tiden på depressive ting som oftest har skjedd i tidligere sammenhenger.Alt ifra sosiale utdritelser til å få bank. Tankene flyver å kommer og går som de vil... Syns det er litt teit å ha slike tanker når folk dør i krig og av sult rundt iverden.Føler jeg suns synd på meg selv hele tiden.. Av og til er jeg totalt "utavdet" og føler meg totalt idiot.Mens andre ganger kan jeg være "gud" imitt hode.Tror av og til jeg kan lese fremtiden. Begynner å bli lei alle de jævla tilfeldighetene jeg har; som f.eks; tenker på en ting så skjer det ....! Jeg vt godt at det ikke bare er jeg som har det men folk vil ikke erkjenne det, kke engang psykologen...Er det noen der ute som har de samme "tankene som meg?Eller er jeg helt alene om dette......!!!! Prøvde lykkepiller for et år siden men fikk utrolige bivirkninger ang.bruk av dem. Vurderer langvarig bruk av medisiner snart for dette livet blir for intenst..HVA ER BRA?cIPRMIL? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100764-hode-mitt-eksploderer-snart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tod Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Min erfaring er at antidepressiva i tillegg til den antidepressive effekten kan ha en viss - i mangel av et bedre ord - "nevrosedempende" effekt; merkbar f eks som mindre nervøsitet, mindre hang-ups når det gjelder småting. Jeg tviler på at AD vil ha noen effekt på tankene du har om at du kan forutse framtiden, muligens kunne du bruke små doser antipsykotika. Men du later jo til å tro at du faktisk kan forutse framtiden, så den evnen vil du kanskje ikke at skal forsvinne? Det er ellers ikke mulig å si hvilke AD som er best; de forskjellige medikamentene kan virke ulikt på ulike individer. Selv har jeg erfaring med Cipramil. Jeg opplevde god antidepressiv effekt, noe demping av nevrotiske symptomer; i tillegg opplevde jeg noe følelsesavflating, hvilket gjorde at jeg valgte å avslutte behandlingen før anbefalt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100764-hode-mitt-eksploderer-snart/#findComment-572607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det at du tenker at du kan forutsi framtiden eller at ved at du tenker på at noe skal skje så skjer det, er vrangforestillinger. De vrangforestillingene som ikke kan korrigeres ved fornuft må du leve med. Alternativt kan du bruke medisiner mot psykose. (Haldol feks) Du er ikke nødvendigvis psykotisk selv om du har vrangforestillinger, men om vrangforestillingene er plagsomme er medisiner kanskje verdt et forsøk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100764-hode-mitt-eksploderer-snart/#findComment-572755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.