Gå til innhold

har lyst til og bli syk....


Gjest merklig

Anbefalte innlegg

Jeg har sånne tanker om at jeg har lyst til og bli syk, jeg har lyst og reise på sykehus....lyst til og bli behandla av leger......

sjønner ikke hva som går av meg,jeg er ellers en helt frisk jente.

herreud tenker sikkert dere hvem vill bli syk da men....

jeg vet ikke!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sånne tanker om at jeg har lyst til og bli syk, jeg har lyst og reise på sykehus....lyst til og bli behandla av leger......

sjønner ikke hva som går av meg,jeg er ellers en helt frisk jente.

herreud tenker sikkert dere hvem vill bli syk da men....

jeg vet ikke!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hvordan du har det, har hatt det sånn selv. Du vil ikke bli SYK i den forstand, du vil vel egentlig bare at noen skal legge merke til deg, synes synd på deg, og gi deg omsorg....? Jeg følte det sånn. Egentlig hadde jeg det helt fint, hadde masse venner, fikk litt oppmerksomhet av og til jeg også, men likevel...jeg ville på en måte skille meg litt ut, men bare for en stund liksom. Bare sånn at folk kunne "se" meg litt bedre. Det var en av grunnene til at jeg begynte med dette tullet, og utviklet spiseforstyrrelser. Det angrer jeg på. Det er bedre å finne en annen måte å bli lagt merke på, en som ikke får så store konsenkvenser som dette. For når du er "lei" av oppmerksomheten, vil du ikke bli kvitt den på en stund, særlig ikke fra dine aller nærmeste, og da blir det bare mas til slutt. Det er færre positive utfall enn negative, det lover jeg deg. Så ikke begynne med noe sånt pga av at du vil ha litt oppmerksomhet, det er ikke verdt!!! Men jeg skjønner deg godt...

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvordan du har det, har hatt det sånn selv. Du vil ikke bli SYK i den forstand, du vil vel egentlig bare at noen skal legge merke til deg, synes synd på deg, og gi deg omsorg....? Jeg følte det sånn. Egentlig hadde jeg det helt fint, hadde masse venner, fikk litt oppmerksomhet av og til jeg også, men likevel...jeg ville på en måte skille meg litt ut, men bare for en stund liksom. Bare sånn at folk kunne "se" meg litt bedre. Det var en av grunnene til at jeg begynte med dette tullet, og utviklet spiseforstyrrelser. Det angrer jeg på. Det er bedre å finne en annen måte å bli lagt merke på, en som ikke får så store konsenkvenser som dette. For når du er "lei" av oppmerksomheten, vil du ikke bli kvitt den på en stund, særlig ikke fra dine aller nærmeste, og da blir det bare mas til slutt. Det er færre positive utfall enn negative, det lover jeg deg. Så ikke begynne med noe sånt pga av at du vil ha litt oppmerksomhet, det er ikke verdt!!! Men jeg skjønner deg godt...

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det helt selv,men jeg er

sånn jeg og.

I grunn litt merkelig.

Tiltrekkes på en måte av sykehus leger ogg sånt.

Vi er iallefall ikke aleine om det.

Og det er jo på EN måte litt betryggende.

Eller,jeg vet ikke.

Men ville nå bare si at jeg er sånn jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det helt selv,men jeg er

sånn jeg og.

I grunn litt merkelig.

Tiltrekkes på en måte av sykehus leger ogg sånt.

Vi er iallefall ikke aleine om det.

Og det er jo på EN måte litt betryggende.

Eller,jeg vet ikke.

Men ville nå bare si at jeg er sånn jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Skjønner ikke det helt selv,men jeg er

sånn jeg og.

I grunn litt merkelig.

Tiltrekkes på en måte av sykehus leger ogg sånt.

Vi er iallefall ikke aleine om det.

Og det er jo på EN måte litt betryggende.

Eller,jeg vet ikke.

Men ville nå bare si at jeg er sånn jeg og.

KJære kanskje

Det synes som om du egentlig har behov for at noen viser deg oppmerksomhet. Kanskje er det noen i nærmeste familie eller en god venninde som kunne bidra litt. Det er ikke så lett for dem rundt alltid å forstå at du trenger dette. Forsøk å si det med ord. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Skjønner ikke det helt selv,men jeg er

sånn jeg og.

I grunn litt merkelig.

Tiltrekkes på en måte av sykehus leger ogg sånt.

Vi er iallefall ikke aleine om det.

Og det er jo på EN måte litt betryggende.

Eller,jeg vet ikke.

Men ville nå bare si at jeg er sånn jeg og.

KJære kanskje

Det synes som om du egentlig har behov for at noen viser deg oppmerksomhet. Kanskje er det noen i nærmeste familie eller en god venninde som kunne bidra litt. Det er ikke så lett for dem rundt alltid å forstå at du trenger dette. Forsøk å si det med ord. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det helt selv,men jeg er

sånn jeg og.

I grunn litt merkelig.

Tiltrekkes på en måte av sykehus leger ogg sånt.

Vi er iallefall ikke aleine om det.

Og det er jo på EN måte litt betryggende.

Eller,jeg vet ikke.

Men ville nå bare si at jeg er sånn jeg og.

Jeg var slik jeg og en stund. Hadde lyst til å bli innlagt på psykiatri avdelingen i stavanger, men da jeg var og besøkte ei venninne der, ble eg avskremt.. Ikke søren om noen skal få legge meg inn på et slikt sted, om de så drar meg dit..

Men jeg skjønner hvordan du har det, iallefall:-)

*klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke det helt selv,men jeg er

sånn jeg og.

I grunn litt merkelig.

Tiltrekkes på en måte av sykehus leger ogg sånt.

Vi er iallefall ikke aleine om det.

Og det er jo på EN måte litt betryggende.

Eller,jeg vet ikke.

Men ville nå bare si at jeg er sånn jeg og.

Jeg var slik jeg og en stund. Hadde lyst til å bli innlagt på psykiatri avdelingen i stavanger, men da jeg var og besøkte ei venninne der, ble eg avskremt.. Ikke søren om noen skal få legge meg inn på et slikt sted, om de så drar meg dit..

Men jeg skjønner hvordan du har det, iallefall:-)

*klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er jo syk jeg da.... Skulle vel egentlig bli lagt inn på psykriatrisk for 2 år siden. Men foreldrene mine var i veien *sukk* (kompliserte greier).

Jeg kunne også tenke meg å bli lagt inn et eller annet sted. Få omsorg, føle at folk bryr seg om meg. Og det å bli tatt på alvor. Få orntlig hjelp. Friheten til å være seg selv fullt og helt. Kompliserte greier dette.... Kanskje et ønske om virkelighetsflukt?! Slippe å møte andre.

Vet ikke, vet ingenting.

Men du er nok ikke alene.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er jo syk jeg da.... Skulle vel egentlig bli lagt inn på psykriatrisk for 2 år siden. Men foreldrene mine var i veien *sukk* (kompliserte greier).

Jeg kunne også tenke meg å bli lagt inn et eller annet sted. Få omsorg, føle at folk bryr seg om meg. Og det å bli tatt på alvor. Få orntlig hjelp. Friheten til å være seg selv fullt og helt. Kompliserte greier dette.... Kanskje et ønske om virkelighetsflukt?! Slippe å møte andre.

Vet ikke, vet ingenting.

Men du er nok ikke alene.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være et enkelt svar på det.

Du ønsker å få oppmerksomhet.

Rett og slett bli sett, og bli tatt på alvor.

Tror du det?

Ja de kan jo kanskje vere noe i det dere sier,om at jeg vil ha opmerksomhet...

Men jeg får egnetlig mye av det, men kanskje det er spesielt leger jeg vil ha det av??

klemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være et enkelt svar på det.

Du ønsker å få oppmerksomhet.

Rett og slett bli sett, og bli tatt på alvor.

Tror du det?

Ja de kan jo kanskje vere noe i det dere sier,om at jeg vil ha opmerksomhet...

Men jeg får egnetlig mye av det, men kanskje det er spesielt leger jeg vil ha det av??

klemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vet hvordan du har det!

HAR OFTE DAGDRØMY PÅ EN MÅTE OM ET JEG HAR MÅTTET LEGGES INN PÅ SYKEHUS OG SÅ BLIR ALLE SKIKKELIG BEKYMRET FOR MEG OG SÅNN.... DU SKJØNNER JEG HAR IKKE SÅ VELDIG MANGE SOM BRYR SEG OM MEG....ELLER HVIS DE GJØR DET SÅ ER DE DÅRLIGE TIL Å VISE DET!

JEG ER EN PERSON SOM GJERNE SKRIVER BREV, KORT, KJØPER GAVER ELLER LIGNENEDE BARE FOR Å VISE AT JEG BRYR MEG....FOR JEG VET AT DET ER VIKTIG Å HØRE DET!

OJ SORRY KOM LITT UT AV SPORET HER NÅ....JAJA!

MEN I HVERT FALL SÅ ER JEG HELT MED DEG NÅR DU SIER AT DU HAR LYST TIL Å BLI SYK! HAR HATT NOEN INDRE MONOLOGER ANG. DETTE HER...OG JEG HAR FUNNET UT AT JEG VIL HELLER VÆRE SYK OG HA VONDT ENN Å VÆRE HELT FRISK...

STRANGE.....

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vet hvordan du har det!

HAR OFTE DAGDRØMY PÅ EN MÅTE OM ET JEG HAR MÅTTET LEGGES INN PÅ SYKEHUS OG SÅ BLIR ALLE SKIKKELIG BEKYMRET FOR MEG OG SÅNN.... DU SKJØNNER JEG HAR IKKE SÅ VELDIG MANGE SOM BRYR SEG OM MEG....ELLER HVIS DE GJØR DET SÅ ER DE DÅRLIGE TIL Å VISE DET!

JEG ER EN PERSON SOM GJERNE SKRIVER BREV, KORT, KJØPER GAVER ELLER LIGNENEDE BARE FOR Å VISE AT JEG BRYR MEG....FOR JEG VET AT DET ER VIKTIG Å HØRE DET!

OJ SORRY KOM LITT UT AV SPORET HER NÅ....JAJA!

MEN I HVERT FALL SÅ ER JEG HELT MED DEG NÅR DU SIER AT DU HAR LYST TIL Å BLI SYK! HAR HATT NOEN INDRE MONOLOGER ANG. DETTE HER...OG JEG HAR FUNNET UT AT JEG VIL HELLER VÆRE SYK OG HA VONDT ENN Å VÆRE HELT FRISK...

STRANGE.....

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...