Gå til innhold

FU: hvor mange dolere har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

56

• Zirine

34

• SierDuDet

24

• tigertrollet

22

Jeg har ligget med alle mannfolkene, men ikke klint med noen. Vi brukte selvsagt ikke kondom. SDD var den dårligste i senga, skikkelig kjip var han. Men det trodde jeg jo han skulle være... :-)

Hva? Jeg syntes faktisk jeg gjorde det ganske greit.

Dessuten synes jeg vel ikke du skal dømme meg på bakgrunn av 30 sekunder med vill og heftig sex.

Annonse

Hva? Jeg syntes faktisk jeg gjorde det ganske greit.

Dessuten synes jeg vel ikke du skal dømme meg på bakgrunn av 30 sekunder med vill og heftig sex.

30 sekunder er riktig, men vill og heftig må du nok lenger ut på landet med.

Men du var faktisk en jævel til å slikke, men det vet jo alle her...! *ler*

Gjest Corneliaa

Sånn kan du si det var:

Sdd:han hadde en veldig tynn en,men ganske lang.Helt grei,men litt kjedelig og hverdagslig

Ulvifaarekaal:en skikkelig ulv i senga!Her oste det av røyk til de sene nattetimer,og jeg husker enda rittene våre.Den beste sexen jeg noensinne har hatt!

Musikeren:en kar med en liten en..men ja,han kan spille på notene.Deilig med massasje og sånn.Men duger nok ikke mer enn det

Mr.Kahn:han var jo en ener da vi holdt på med sin Østfoldsdialekt i det det gikk for han...kommer aldri til å glemme det

Zirine:hun var for fin på det,ville ikke vise seg ordentlig frem naken,enda jeg så de yppige brystene hennes gjennom babydollen hun hadde kjøpt påp H&M i rosa.

Nanna:hun var en skikkelig rufsetufse!Digg jente som også likte og kose seg med ei jente som meg.Hun ,øter jeg gjerne igjen

Flisa:som gubben sin,ei rein østfoldkjerring som ikke kunne holde fingrene unna fatet!

Så hvor mange jeg har kost med og hatt sex med vet jeg ikke,for det er så mange,men har mange hyggelige minner!:-D

tigertrollet

Pass deg, jeg tenner på det skitne språket ditt. Hvis du fortsetter nå, ender du med en trekant, vettu. *gliser*

(-Hvor faen ble det av Carlina...?)

Trekant? Du skulle bare ha visst hvilke spørrerunder du gikk glipp av da du dro hjem fra byen.. *ler*

Men skulle ikke du bare se på? Han er nok klar for det skjønneru;-)

Annonse

tigertrollet

Å, nei du. De tredve sekundene var dine fire jokk før du kom.

Men vent til du skal knulle tigertrollet. Hun er så kåt at du rekker alt på 30 sek... *gliser*

Øh....HAN rekker ja, men hva faen skal jeg gjøre? Ta meg en runde med ET'en når han har tømt seg?? *s*

Trekant? Du skulle bare ha visst hvilke spørrerunder du gikk glipp av da du dro hjem fra byen.. *ler*

En fremmed dame som står og ser på at jeg har sex?

Nei, takke meg til en trekante med fremmede damer. Noe annet ville vært ydmykende :)

Gjest rufsetufsakristneblondina

Øh....HAN rekker ja, men hva faen skal jeg gjøre? Ta meg en runde med ET'en når han har tømt seg?? *s*

Hmmm. Jeg kommer fra bibelbeltet. Jeg skjønner ikke dette helt, er ikke sexen ferdig når mannen har fått sin orgasme? *tvinner seg i håret*

Jo, jeg skulle se på mens han hadde sex med deg og Carlina. Nå er jo hun borte, så vi må finne en stand-in...

Hva slags spørrerunder? *nysgjerrig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...