Gå til innhold

FU: hvor mange dolere har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

56

• Zirine

34

• SierDuDet

24

• tigertrollet

22

Oki, en jeg ikke har møtt, da! :)

Fremmed kan du vel knapt kalles, men jeg tror aldri jeg har fått noe bilde av deg? Du har fått av meg!

Det er fordi jeg ikke liker innpåslitne menn. Hvis jeg hadde sendt bilde, hadde jeg aldri blitt kvitt deg. *blunker*

Husker du hva jeg sa når du sendte bilde? *gliser*

Det er fordi jeg ikke liker innpåslitne menn. Hvis jeg hadde sendt bilde, hadde jeg aldri blitt kvitt deg. *blunker*

Husker du hva jeg sa når du sendte bilde? *gliser*

Ja, det husker jeg...

Nei, hva var det? Det var ikke noe pent. Jeg husker ikke ordrett.

Hehe, hva var det igjen?

tigertrollet

Hmmm. Jeg kommer fra bibelbeltet. Jeg skjønner ikke dette helt, er ikke sexen ferdig når mannen har fått sin orgasme? *tvinner seg i håret*

Kjære fake blondine som har flyttet fra bibelbeltet:

Orgasme er en fin ting. Det kan også oppleves av kvinner. Er han for kjapp får du trene opp musklene og knipe om pikken til han kommer på bedre tanker. Kommunikasjon, tufsa. Kommunikasjon. Og litt glidemiddel.

Sånn kan du si det var:

Sdd:han hadde en veldig tynn en,men ganske lang.Helt grei,men litt kjedelig og hverdagslig

Ulvifaarekaal:en skikkelig ulv i senga!Her oste det av røyk til de sene nattetimer,og jeg husker enda rittene våre.Den beste sexen jeg noensinne har hatt!

Musikeren:en kar med en liten en..men ja,han kan spille på notene.Deilig med massasje og sånn.Men duger nok ikke mer enn det

Mr.Kahn:han var jo en ener da vi holdt på med sin Østfoldsdialekt i det det gikk for han...kommer aldri til å glemme det

Zirine:hun var for fin på det,ville ikke vise seg ordentlig frem naken,enda jeg så de yppige brystene hennes gjennom babydollen hun hadde kjøpt påp H&M i rosa.

Nanna:hun var en skikkelig rufsetufse!Digg jente som også likte og kose seg med ei jente som meg.Hun ,øter jeg gjerne igjen

Flisa:som gubben sin,ei rein østfoldkjerring som ikke kunne holde fingrene unna fatet!

Så hvor mange jeg har kost med og hatt sex med vet jeg ikke,for det er så mange,men har mange hyggelige minner!:-D

Jeg ville ikke vise meg naken??? Hva ER det du sitter å sier??? Jeg er da naken titt og ofte, jeg - og ALLE som har sett meg naken kan bekrefte at jeg verken er intelligent eller har yppige bryster.

Faen, der gjorde jeg det igjen.

WEEE-BIS?? WEEEEEEE-BIS?

Annonse

Jeg ville ikke vise meg naken??? Hva ER det du sitter å sier??? Jeg er da naken titt og ofte, jeg - og ALLE som har sett meg naken kan bekrefte at jeg verken er intelligent eller har yppige bryster.

Faen, der gjorde jeg det igjen.

WEEE-BIS?? WEEEEEEE-BIS?

Nei, de henger sikkert til navlen, gjør de ikke?? *lurer den dumme kjerringa*

Orgasme er en fin ting. Det kan også oppleves av kvinner. Er han for kjapp får du trene opp musklene og knipe om pikken til han kommer på bedre tanker. Kommunikasjon, tufsa. Kommunikasjon. Og litt glidemiddel.

Glidemiddel har vel du aldri trengt???

Når jeg kniper, pleier de å komme fortere.

Og for ordens skyld, jeg har bare 10 cm med fake farge nederst. Hva kaller man parykken din??? *ler*

tigertrollet

Jo, jeg skulle se på mens han hadde sex med deg og Carlina. Nå er jo hun borte, så vi må finne en stand-in...

Hva slags spørrerunder? *nysgjerrig*

Nei, du får jaggu meg innfinne deg der det skjer for å være med på morroa! *forteller ikke*

Vi får finne på noe faenskap neste gang:-)

jesus

*holde for øynene og komme seg ut av innlegget*

Annonse

Nei, du får jaggu meg innfinne deg der det skjer for å være med på morroa! *forteller ikke*

Vi får finne på noe faenskap neste gang:-)

Faenskap finner vi garantert på. Tror jeg skal innom Ikea så vi slipper å dytte neglfiler i munnen. Eller kanskje jeg skal ta med en måle-agurk i veska, vet ikke enda.

tigertrollet

Glidemiddel har vel du aldri trengt???

Når jeg kniper, pleier de å komme fortere.

Og for ordens skyld, jeg har bare 10 cm med fake farge nederst. Hva kaller man parykken din??? *ler*

*busted*

Jeg har vel 30cm med fake brunette-hår. Godt kamuflert blondine altså.

Ja, det husker jeg...

Nei, hva var det? Det var ikke noe pent. Jeg husker ikke ordrett.

Hehe, hva var det igjen?

Hehe, jeg husker det ikke helt. "Det var ikke SÅNN jeg trodde du så ut. Nå forsvant den spenninga" -eller noe i den duren... *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...