Gå til innhold

FU: hvor mange dolere har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

56

• Zirine

34

• SierDuDet

24

• tigertrollet

22

Hehe, jeg husker det ikke helt. "Det var ikke SÅNN jeg trodde du så ut. Nå forsvant den spenninga" -eller noe i den duren... *ler*

Hehe, stemmer. Ja, nå husker jeg hva du skrev.

"Jeg skulle aldri spurt om det bildet, nå forsvant all spenninga", sa du.

Kjempekoselig å høre :)

Jeg er ikke så bevandret i bibler og andre religiøse verktøy. Kunne de være snill å utdype?

Har du vært i kirken slik at presten kan kjenne om puppene dine utvikler seg normalt?

Har du vært på søndagsskole slik at læreren kan kjenne om det er noe galt med rompa di?

-Da er du fra bibelbeltet...

Hehe, stemmer. Ja, nå husker jeg hva du skrev.

"Jeg skulle aldri spurt om det bildet, nå forsvant all spenninga", sa du.

Kjempekoselig å høre :)

Hehe, men du kunne jo ha reddet situasjonen ved å sende et bilde av piercingen din, vettu... ;-)

Er forresten ikke så glad i menn med krøller, hadde ikke du det? :-)

tigertrollet

Faenskap finner vi garantert på. Tror jeg skal innom Ikea så vi slipper å dytte neglfiler i munnen. Eller kanskje jeg skal ta med en måle-agurk i veska, vet ikke enda.

Ta med det du trenger. Jeg tar med ormen. Da er jeg garantert å få meg et nummer..

Og så skal jeg ta med det fine spørreskjemaet du laget i høst. Eller forresten, kanskje jeg finner det her? *gliser fandenivoldsk*

Skal vi se nå.... Nææææmen, se hva jeg fant, tufsa! *smiler sukkersøtt*

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1359411

Annonse

Hehe, men du kunne jo ha reddet situasjonen ved å sende et bilde av piercingen din, vettu... ;-)

Er forresten ikke så glad i menn med krøller, hadde ikke du det? :-)

Neineineineinei... jeg har da aldri hatt krøller. I hvert fall ikke med mindre jeg lår håret bli veldig langt. Da får jeg krøller. Det er en grunn til at jeg har kort hår :)

Ta med det du trenger. Jeg tar med ormen. Da er jeg garantert å få meg et nummer..

Og så skal jeg ta med det fine spørreskjemaet du laget i høst. Eller forresten, kanskje jeg finner det her? *gliser fandenivoldsk*

Skal vi se nå.... Nææææmen, se hva jeg fant, tufsa! *smiler sukkersøtt*

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1359411

Ta med lykkeamuletten din. Vask den godt. Den dypper vi i øla til mannfolk, og sier etterpå hva den er. Så får vi gratis øl hele kvelden. *gliser*

Det spørreskjemaet er jo genialt. Medbringes helt klart. Husk å skrive ut mange nok eksemplarer. Bør jeg kjøpe større veske?

Jeg tar med agurk. Vil du ha en også? *s*

Har du vært i kirken slik at presten kan kjenne om puppene dine utvikler seg normalt?

Har du vært på søndagsskole slik at læreren kan kjenne om det er noe galt med rompa di?

Det der er helt normalt i alle meningheter.

I hvert fall om man skal tro media!

Neineineineinei... jeg har da aldri hatt krøller. I hvert fall ikke med mindre jeg lår håret bli veldig langt. Da får jeg krøller. Det er en grunn til at jeg har kort hår :)

Du har krøller på det bildet, om jeg ikke husker helt feil...?

Helt feil. Jeg har bare et bilde som folk på nett har sett (i hvert fall de siste par åra) og jeg har ikke krøller der. Ikke en gang antydninger!

Det bildet du hadde på msn?

Hadde mailen enda, men kom ikke inn pga noe påloggingsstyr. Er sikker på at jeg så krøller.

Annonse

tigertrollet

Ta med lykkeamuletten din. Vask den godt. Den dypper vi i øla til mannfolk, og sier etterpå hva den er. Så får vi gratis øl hele kvelden. *gliser*

Det spørreskjemaet er jo genialt. Medbringes helt klart. Husk å skrive ut mange nok eksemplarer. Bør jeg kjøpe større veske?

Jeg tar med agurk. Vil du ha en også? *s*

Nei, jeg tar med ormen sier jeg jo! Herregud da hvor tunghørt du er i dag -øreknulling er ikke sunnt har jeg jo sagt..

http://www.cupido.no/shop/vare_detaljer.lasso?varenr=15020&avdeling=54

Den er søt, murrer, er vanntett og kan stå fint i et ølglass. Har jeg hørt.

Vi får nok napp! Jeg finner deg vel midt i baren? :-)

Det bildet du hadde på msn?

Hadde mailen enda, men kom ikke inn pga noe påloggingsstyr. Er sikker på at jeg så krøller.

Jeg kommer heller ikke inn på hotmailen min nå, så det er nok noe feil...

Ja, det er det bildet jeg snakker om. Det finnes ingen krøller der. Tar jeg ikke helt feil har min vanlige frisyre, altså maskinkort på siden og bak og litt mer hår oppe, luggen stående litt opp med voks! :)

Til pass for deg. Du rotet deg inn på riktig tråd..Hvilke forventinger til intellektuelt innhold hadde du til en tråd med den overskriften? *s*

Vel, jeg hadde forventet at jeg skulle finne mennesker som snakket om gleden man kan finne i gjensidig respektfullt samvær. Om erogene soner og hvordan man trakterer disse med ømhet og stilletiende begjær, før man stille og forsiktig entrer hennes lysende og villige prosjekt.

Sånn ca.

Nei, jeg tar med ormen sier jeg jo! Herregud da hvor tunghørt du er i dag -øreknulling er ikke sunnt har jeg jo sagt..

http://www.cupido.no/shop/vare_detaljer.lasso?varenr=15020&avdeling=54

Den er søt, murrer, er vanntett og kan stå fint i et ølglass. Har jeg hørt.

Vi får nok napp! Jeg finner deg vel midt i baren? :-)

Sitter nok omsvermet i baren, ja... *gliser*

Alle skjønner jo hva du driver med hvis du skal dyppe en stor, grønn jævel i øla.

Er ikke amuletten vanntett?

Så kåt som du er, burde jo alt vært 100% vanntett.

Vel, jeg hadde forventet at jeg skulle finne mennesker som snakket om gleden man kan finne i gjensidig respektfullt samvær. Om erogene soner og hvordan man trakterer disse med ømhet og stilletiende begjær, før man stille og forsiktig entrer hennes lysende og villige prosjekt.

Sånn ca.

Ja, ja, fortelle mer...!

*uskyldig blikk*

Jeg er definitivt ikke fra bilbeltet, men jeg lurer på om jeg faktisk bor i bilbeltet nå - og at det kan være presten som sitter nede på kjøkkenet og tar seg en røyk,

Han sa iallefall "gud bedre kor kåt æ e" sist jeg hørte no fra han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...