Gå til innhold

FU: hvor mange dolere har du ligget med?

Anbefalte innlegg

Jeg kommer heller ikke inn på hotmailen min nå, så det er nok noe feil...

Ja, det er det bildet jeg snakker om. Det finnes ingen krøller der. Tar jeg ikke helt feil har min vanlige frisyre, altså maskinkort på siden og bak og litt mer hår oppe, luggen stående litt opp med voks! :)

Jeg fant det. Luggen var krøllete og lå ned. Så!

Fortsetter under...

• Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

56

• Zirine

34

• SierDuDet

24

• tigertrollet

22

Jeg er definitivt ikke fra bilbeltet, men jeg lurer på om jeg faktisk bor i bilbeltet nå - og at det kan være presten som sitter nede på kjøkkenet og tar seg en røyk,

Han sa iallefall "gud bedre kor kåt æ e" sist jeg hørte no fra han.

*gapskratter*

BIBELbeltet, Zirine, ikke BILbeltet. Gud, så dum du er, altså...

Jeg fant det. Luggen var krøllete og lå ned. Så!

Neineinei... Hvis den er krøllete så må du skylde på neuni. Hun satt ved siden av meg men er klippet bort fra bildet. Mulig hun bustet den til bare på faen. Typisk henne!

For øvrig var jeg vel noe berust.

Jeg vurderer forresten å kjøpe meg et webkamera. Det hadde vært litt artig, og da kan jeg ordne med et bilde, veit du!

:)

tigertrollet

Vel, jeg hadde forventet at jeg skulle finne mennesker som snakket om gleden man kan finne i gjensidig respektfullt samvær. Om erogene soner og hvordan man trakterer disse med ømhet og stilletiende begjær, før man stille og forsiktig entrer hennes lysende og villige prosjekt.

Sånn ca.

Æsj. Du har lest for mange legeromaner. Det gjør slikt med folk.

Det heter ikke "han stakk kjærlighetsstaven sin inn i hennes sødmefyllte grotte". Det heter "han vrengte henne rundt og pulte henne på tvers".

Annonse

Æsj. Du har lest for mange legeromaner. Det gjør slikt med folk.

Det heter ikke "han stakk kjærlighetsstaven sin inn i hennes sødmefyllte grotte". Det heter "han vrengte henne rundt og pulte henne på tvers".

Jo, men JEG har jo dannelse. Jeg puler med stil.

*hehe*

Du skal ikke ta deg en tur ned til han presten, da? Kanskje han vil sjekke at alt er i orden med deg.

Det kan jo hende han må legge deg litt på kjøkkenbordet, men det gjør ikke vondt, altså.

(Men du må ikke si det til noen...)

Neineinei... Hvis den er krøllete så må du skylde på neuni. Hun satt ved siden av meg men er klippet bort fra bildet. Mulig hun bustet den til bare på faen. Typisk henne!

For øvrig var jeg vel noe berust.

Jeg vurderer forresten å kjøpe meg et webkamera. Det hadde vært litt artig, og da kan jeg ordne med et bilde, veit du!

:)

Skal du legge ut et nytt bilde? Du er ikke særlig observant hvis du enda ikke har sett at du hadde krøller på bildet... :-)

Du skal ikke ta deg en tur ned til han presten, da? Kanskje han vil sjekke at alt er i orden med deg.

Det kan jo hende han må legge deg litt på kjøkkenbordet, men det gjør ikke vondt, altså.

(Men du må ikke si det til noen...)

Det kan jeg ikke gjøre, desverre. Det strider mot min overbevisning. Jeg har ikke nybakt brød - og det må vi alltid ha under oss på kjøkkenbordet.

Annonse

Skal du legge ut et nytt bilde? Du er ikke særlig observant hvis du enda ikke har sett at du hadde krøller på bildet... :-)

Jeg må innrømme at jeg ikke sitter å ser på bildet av meg selv, så jeg skal ikke uttale meg helt konsekvent om hvorvidt det er krøller der eller ikke, men jeg vet at jeg aldri har krøller når jeg har så kort hår som jeg hadde da, så det er nok bare litt bustete hår du ser. Ikke lett å holde styr på alle damene, øllen og håret på en gang, vet du :)

tigertrollet

Jo, men JEG har jo dannelse. Jeg puler med stil.

Du vet da faen ikke hvilken stil jeg puler med. Det er en egenutviklet harry pulestil som ingen har sett maken til. Men det gjør jaffal at fyren blir så måpende satt ut at jeg rekker å komme før han.

Du vet da faen ikke hvilken stil jeg puler med. Det er en egenutviklet harry pulestil som ingen har sett maken til. Men det gjør jaffal at fyren blir så måpende satt ut at jeg rekker å komme før han.

pule meg her og pule meg der

gud, nå fikk jeg vondt i hodet

Duh ... nå skriver asterix et seriøst innlegg til meg som jeg må svare seriøst på, hvis jeg først skal svare. Kan du be henne gå bort mens jeg gjemmer meg?

Hvor finner jeg asterix? Du kan for faen ikke være seriøs på lørdagskvelden. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...