Gå til innhold

Religion og griseri, redsel for barnetgninger, blasfemi


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Vi ble kvitt blasfemiloven i Norge, så nå er det lov å spøke med religion og komme med påstander mot religion uten å bli straffet.

Men så dukker det opp noe helt nytt: religiøs harme mot et dyr ! Grisen er skapt av gud, det er visst alle religioner enige om, slangen også.

I en barnehage skal de lage marsipangriser, i et tegneseriehefte fins De Tre Små Griser. På en vegg fins en fargelagt strektegning av en gris.

I koranen står det KUN at man ikke kan SPISE gris.

Det er altså tillatt å snakke om gris, klappe en gris, tegne en gris og lage grisefigurer.

Likevel vil de religiøse at alle grisetegninger skal vekk, det skal ikke lages marsipangriser, barn skal ikke se eller klappe en levende gris osv osv.

På sykehuset i Kristinansand vil ledelsen nå fjerne grisetegninger fra veggene på grunn av foreldres religion.

I barnehager kan man ikke lenger lage marsipangriser. På grünerløkka skaper en tamgris panikk blant muslimene.

Alt dette på grunn av en overtolkning av ei bok. Klarer ikke ledende muslimer å lese sin egen bok ? Hvor er forbudet ?

Men så kommer mine spørsmål: hva er det neste disse disse dystre fanatikerne vil finne på for å øke avstanden til nordmenn ?

Hvorfor kommer de med slike underlige påfunn når de så gjerne vil fremme intergrering ?

Nå vet jeg med dette at de ikke vil integreres, de vil tilpasse vårt samfunn til sitt behov. De begynner med griser, og paranoid som jeg er, tror jeg det neste påfunnet vil bli verre og mer bizarr.

En norsk muslimsk leder sier at griser er provoserende, akkurat som vi norske skulle få se tegninger og figurer av slanger ! Når skremte en slange meg sist ? Når irriterte jeg meg over slangebilder ? Er fyren gal ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    88

  • Sør

    52

  • Taj Mahal

    28

  • SierDuDet

    13

Dette høres da helt sprøtt ut...sikker på at du har tydet det rett det du har lest?

Avogtil må vi ha lov å lure på dissa muslimene....og det du sier om integrerig er jo rett da....men jeg må minne om at det ikke er alle kristne som tolker bibelen likt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Mente du det med marsipangris og den tamme grisen? Hva om barnehagen skal besøke en gård, skal grisen gjemmes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dette høres da helt sprøtt ut...sikker på at du har tydet det rett det du har lest?

Avogtil må vi ha lov å lure på dissa muslimene....og det du sier om integrerig er jo rett da....men jeg må minne om at det ikke er alle kristne som tolker bibelen likt heller...

Dette er selvopplevd og fra en artikkel i Aftenposten i dag, og fra andre tidligere artikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mente du det med marsipangris og den tamme grisen? Hva om barnehagen skal besøke en gård, skal grisen gjemmes??

De barna som kommer fra muslimske hjem blir ofte ikke med på gårdsbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mrSmart

I grunnen så vet jeg ikke så mye om dette, annet enn at man ikke behøver å kjøpe hele grisen for å få seg pølse.......

Det var en smart jente som nevnte det.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en overraskelse - en ny tråd hvor man slenger dritt på muslimer og jøder....

"lurer på hvem som kan ha startet den tråden?"

===

Poenget er vel at det ikke er noen spesiell begrunnelse til å ha bilder av griser, reinsdyr eller kakkerlakker hvis det virker "forstyrrende" på pasientene. Det er jo ingen konflikt her.

Hva med et detaljbilde av en kakkerlakk? Eller en fæl rotte?

Jeg hadde ikke blitt støtt av en hund i en gryte...

Alt dette er bare kulturelle ting. Det er ikke mer "gyldig" å mislike bilder av kakkerlakker enn griser.

===

Du, derimot, bruken enhver idiotisk anledning til å spre hat og løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

For en overraskelse - en ny tråd hvor man slenger dritt på muslimer og jøder....

"lurer på hvem som kan ha startet den tråden?"

===

Poenget er vel at det ikke er noen spesiell begrunnelse til å ha bilder av griser, reinsdyr eller kakkerlakker hvis det virker "forstyrrende" på pasientene. Det er jo ingen konflikt her.

Hva med et detaljbilde av en kakkerlakk? Eller en fæl rotte?

Jeg hadde ikke blitt støtt av en hund i en gryte...

Alt dette er bare kulturelle ting. Det er ikke mer "gyldig" å mislike bilder av kakkerlakker enn griser.

===

Du, derimot, bruken enhver idiotisk anledning til å spre hat og løgn.

Følgende eksperiment:

Nå har du et eneste innlegg å holde deg til, Les det nøye og fortell meg kun dette :

1. Hvor er hatet ?

2. Hvor er løgnen ?

Jeg skal gi deg navnene på de som sier dette og de er kjente mennesker, stedene og uttallesene kan dokumenteres. Er du interessert eller blir det bare ondskapsfull og usaklig trakassering igjen som vanlig ?

Hold deg til saken og ignorer min person som jeg vet du hater. Lat som en annen har skrevet innlegget og mobiliser all din selvkontroll nå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende eksperiment:

Nå har du et eneste innlegg å holde deg til, Les det nøye og fortell meg kun dette :

1. Hvor er hatet ?

2. Hvor er løgnen ?

Jeg skal gi deg navnene på de som sier dette og de er kjente mennesker, stedene og uttallesene kan dokumenteres. Er du interessert eller blir det bare ondskapsfull og usaklig trakassering igjen som vanlig ?

Hold deg til saken og ignorer min person som jeg vet du hater. Lat som en annen har skrevet innlegget og mobiliser all din selvkontroll nå:

Igjen forsøker du å latterliggjøre "våre nye landsmenn", og DU forsøker å lage en konflikt ut av en bagatell.

Hva så om man bytter ut bildet av grisen med en elg. "Problem" løst.

Du gjør alt du kan for å spre hat og generere falske konflikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Igjen forsøker du å latterliggjøre "våre nye landsmenn", og DU forsøker å lage en konflikt ut av en bagatell.

Hva så om man bytter ut bildet av grisen med en elg. "Problem" løst.

Du gjør alt du kan for å spre hat og generere falske konflikter.

DE forsøker å påtvinge oss deres religion ved å forby ting i vårt samfunn. Tåpelige forbud fra en primitiv kultur.

Det ER en bagatell ! Hvorfor kan de ikke la griser være griser ? Må de skape mer konflikter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE forsøker å påtvinge oss deres religion ved å forby ting i vårt samfunn. Tåpelige forbud fra en primitiv kultur.

Det ER en bagatell ! Hvorfor kan de ikke la griser være griser ? Må de skape mer konflikter ?

Hvem er det som "forbyr" noe her?

INGEN!

Du skaper falske konflikter ved løgn og hat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Igjen forsøker du å latterliggjøre "våre nye landsmenn", og DU forsøker å lage en konflikt ut av en bagatell.

Hva så om man bytter ut bildet av grisen med en elg. "Problem" løst.

Du gjør alt du kan for å spre hat og generere falske konflikter.

I farten glemte du å svare på de to spørsmålene, men det ble vel for enkelt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I farten glemte du å svare på de to spørsmålene, men det ble vel for enkelt for deg.

Hatet og løgnen ligger i innlegget ditt, og din påstand om at noen vil "forby" dette.

Du har avslørt deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hatet og løgnen ligger i innlegget ditt, og din påstand om at noen vil "forby" dette.

Du har avslørt deg selv.

Aftenposten i dag side 3, artikkel om sykehuset som vil fjerne griser fra tapetet etter klager fra muslimer. Og en muslimsk lege er uenig og vil la dem henge, da han mener det vil skape mer gnisninger mellom oss. Der er også fyren som snakker om at det er det samme som at nordmenn ikke vil ha slanger på veggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten i dag side 3, artikkel om sykehuset som vil fjerne griser fra tapetet etter klager fra muslimer. Og en muslimsk lege er uenig og vil la dem henge, da han mener det vil skape mer gnisninger mellom oss. Der er også fyren som snakker om at det er det samme som at nordmenn ikke vil ha slanger på veggene.

Her er det DU som lagen en konflikt ut av noe som ikke er en konflikt.

Ingen har noe spesielt behov for å ha bilde av en gris hengende på veggen. Hvis noen ikke liker griser, lam osv, ta dem ned og heng opp et bilde av et reinsdyr.

Den eneste grunnen til at du starter slike tråder er for å fremme hat og konflikter: DOLs fremste anti-semitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Her er det DU som lagen en konflikt ut av noe som ikke er en konflikt.

Ingen har noe spesielt behov for å ha bilde av en gris hengende på veggen. Hvis noen ikke liker griser, lam osv, ta dem ned og heng opp et bilde av et reinsdyr.

Den eneste grunnen til at du starter slike tråder er for å fremme hat og konflikter: DOLs fremste anti-semitt.

Jeg vet hva en antisemitt er, men disse er mulismer, og det var det vi snakket om.

Jødene interesserer meg ikke, sikkert noen du ikke interesserer deg for også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva en antisemitt er, men disse er mulismer, og det var det vi snakket om.

Jødene interesserer meg ikke, sikkert noen du ikke interesserer deg for også.

Både jøder, kristne og muslimer teller faktisk som "semitter".

Igjen, du oppvigler en konflikt for å fremme hat.

Du lager et problem ut av noe som ikke er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det DU som lagen en konflikt ut av noe som ikke er en konflikt.

Ingen har noe spesielt behov for å ha bilde av en gris hengende på veggen. Hvis noen ikke liker griser, lam osv, ta dem ned og heng opp et bilde av et reinsdyr.

Den eneste grunnen til at du starter slike tråder er for å fremme hat og konflikter: DOLs fremste anti-semitt.

Så du bildet? Det var en søt, liten strektegning som hang på døra til et rom på barneavdelingen. Sør, det blir for teit at man ikke kan ha tegninger av en søt, gris på veggen. Venninnen min har forresten en søt, liten gris som tatovering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Både jøder, kristne og muslimer teller faktisk som "semitter".

Igjen, du oppvigler en konflikt for å fremme hat.

Du lager et problem ut av noe som ikke er et problem.

Hvem forbyr griser ? Ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En norsk muslimsk leder sier at griser er provoserende"

Nei, mannen kan ikke være ved sine fulle fem. Vil vi ha bilde av griser på veggene, enten det er på sykehus, i barnehager eller hvor som helst, da skal vi også få ha det uten å måtte høre slikt vrøvl fra enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...