Gå til innhold

Religion og griseri, redsel for barnetgninger, blasfemi


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jaja men nå gidder jeg ikke mer.

Nok en gang har du avslørt at du hater meg og kun vil trakassere, sverte og skjelle meg ut for å forhindre at min mening kommer fram. Spørs om det er så vellykket.

Hvor er ytringsfriheten sør, er den bare for rettroende ? Bare for "mennesker" ?

"ytringsfriheten"...

Hvem har nektet deg å ytre deg? På nytt spiller du martyr!

Jeg benytter ytringsfriheten til å påpeke at du har avslørt deg selv!

Jeg har ikke nektet deg å skrive her, men påpekt at du vil få svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    88

  • Sør

    52

  • Taj Mahal

    28

  • SierDuDet

    13

Ulv I Faarikaal

Ja - ved å fjerne bilder som plager en del av pasientene, og simpelthen henge opp et bilde av et annet dyr som ikke plager.

Ditt hat ovenfor muslimer er så åpenbart.

Dine beskyldninger om hat virker litt usympstisk får man si. Men det preller av.

Man fjerner ikke bilder fra vegger som forestiller et vanlig dyr og er en fargelagt strektegning. Bare for at en religiøs gruppe forlanger det. Hva blir det neste de forlanger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja men nå gidder jeg ikke mer.

Nok en gang har du avslørt at du hater meg og kun vil trakassere, sverte og skjelle meg ut for å forhindre at min mening kommer fram. Spørs om det er så vellykket.

Hvor er ytringsfriheten sør, er den bare for rettroende ? Bare for "mennesker" ?

Jeg fatter ikke at du fortsatt svarer på sør innlegg Ulv. Du vet hvordan det ender - ingen diskusjon blir konstruktiv. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at man kommer lengst med smidighet. Derfor burde vel ikke han som brøy seg med grisen ha sagt noe egentlig.

Nå gidder jeg ikke diskutere griser mer. Jeg synes små, lyserøde griser er søte :o)

Jeg synes de smaker godt! :-)

God helg til deg! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iznogood

For en overraskelse - en ny tråd hvor man slenger dritt på muslimer og jøder....

"lurer på hvem som kan ha startet den tråden?"

===

Poenget er vel at det ikke er noen spesiell begrunnelse til å ha bilder av griser, reinsdyr eller kakkerlakker hvis det virker "forstyrrende" på pasientene. Det er jo ingen konflikt her.

Hva med et detaljbilde av en kakkerlakk? Eller en fæl rotte?

Jeg hadde ikke blitt støtt av en hund i en gryte...

Alt dette er bare kulturelle ting. Det er ikke mer "gyldig" å mislike bilder av kakkerlakker enn griser.

===

Du, derimot, bruken enhver idiotisk anledning til å spre hat og løgn.

Dette var vel et godt eksempel på forskjellen på hva man ser dersom man bruker forstørrelsesglass kontra kikkert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

"ytringsfriheten"...

Hvem har nektet deg å ytre deg? På nytt spiller du martyr!

Jeg benytter ytringsfriheten til å påpeke at du har avslørt deg selv!

Jeg har ikke nektet deg å skrive her, men påpekt at du vil få svar!

Den massive trakasseringen fra deg tyder på et mennskesyn som ikke vil egne seg i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg fatter ikke at du fortsatt svarer på sør innlegg Ulv. Du vet hvordan det ender - ingen diskusjon blir konstruktiv. Sånn er det bare.

Jeg får da holdt han i sjakk så han ikke løper rundt i RL og plager andre ? Ikke så farlig med meg. Dessuten snør det ute, snør det hos deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"ytringsfriheten"...

Hvem har nektet deg å ytre deg? På nytt spiller du martyr!

Jeg benytter ytringsfriheten til å påpeke at du har avslørt deg selv!

Jeg har ikke nektet deg å skrive her, men påpekt at du vil få svar!

Fantasien er en underlig grei, og i deg virker den sånn at du ser avsløringer overalt, løgner og rasister og djevler og demoner som ikke fins. Få deg et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den massive trakasseringen fra deg tyder på et mennskesyn som ikke vil egne seg i RL.

Det er DU som står for trakassering i denne tråden.

Jeg har bare påpekt at du avslører deg selv og spiller falsk martyr.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får da holdt han i sjakk så han ikke løper rundt i RL og plager andre ? Ikke så farlig med meg. Dessuten snør det ute, snør det hos deg ?

Nei, det regner gitt.

Må huske å få med meg værmeldinga i kveld - sjekke hvordan været blir i morgen. Jeg skal kjøre noen timer i morgen tidlig - og jeg har en bil som er gretten når det er fuktig ute.

Er det ikke det ene så er det det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, det regner gitt.

Må huske å få med meg værmeldinga i kveld - sjekke hvordan været blir i morgen. Jeg skal kjøre noen timer i morgen tidlig - og jeg har en bil som er gretten når det er fuktig ute.

Er det ikke det ene så er det det andre :)

Polti ringte kl 0630 i dag og ville vite hvorfor jeg var hjemme mens 5 irakere kjørte rundt i bilen min uten førerkort ?

Jeg solgte den klokka 1 natt til i går til en iraker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er DU som står for trakassering i denne tråden.

Jeg har bare påpekt at du avslører deg selv og spiller falsk martyr.

Med vennlig hilsen

Nå har jeg fått mange skjellsord av deg, og så har jeg ingen til deg ?

Det er litt urettferdig, så her har du et:

MASAKRÅKE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dine beskyldninger om hat virker litt usympstisk får man si. Men det preller av.

Man fjerner ikke bilder fra vegger som forestiller et vanlig dyr og er en fargelagt strektegning. Bare for at en religiøs gruppe forlanger det. Hva blir det neste de forlanger ?

Da får vi ta stilling til det hvis de forlanger noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasien er en underlig grei, og i deg virker den sånn at du ser avsløringer overalt, løgner og rasister og djevler og demoner som ikke fins. Få deg et liv.

*ler*

Og du fantaserer om muslimer!

Begynn å forholde deg til virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har du "vunnet"?

Med vennlig hilsen

Du kan godt kalle det at jeg har "vunnet"

_Hvorfor_ synes du at vi bør fjerne bilder av griser i offentlige bygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

De barna som kommer fra muslimske hjem blir ofte ikke med på gårdsbesøk.

Det er jeg uenig i. Skal ikke de integreres i vårt samfunn da? Så må de bli med på våre ting! Barna må få se dyrene på gården, også grisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt kalle det at jeg har "vunnet"

_Hvorfor_ synes du at vi bør fjerne bilder av griser i offentlige bygg?

Hei,

Ikke pga respekt for noen religion, men fordi noen mennesker (av religiøse årsaker) ikke liker bilder av griser.

Det ville vært akkurat det samme hvis barn av "sauebonder" ikke likte bilder av ulver på døren. Da ville jeg også sagt at man skulle bytte bildet med "en mus"!

Barneavdelingen på et sykehus er ikke et egnet sted for å bedrive prinsipp-rytteri.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg uenig i. Skal ikke de integreres i vårt samfunn da? Så må de bli med på våre ting! Barna må få se dyrene på gården, også grisene.

Hei,

Det er religionsfrihet i Norge, og det gjelder også for muslimer.

Videre, det finnes norske muslimer også, og islam er nå en del av norsk kultur.

Det du snakker om er ikke integrasjon, men assimilering.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ikke pga respekt for noen religion, men fordi noen mennesker (av religiøse årsaker) ikke liker bilder av griser.

Det ville vært akkurat det samme hvis barn av "sauebonder" ikke likte bilder av ulver på døren. Da ville jeg også sagt at man skulle bytte bildet med "en mus"!

Barneavdelingen på et sykehus er ikke et egnet sted for å bedrive prinsipp-rytteri.

Med vennlig hilsen

Hvis barn av saubønder ikke liker bilder av ulver, så er det deres problem.

Det blir til slutt mange grupper å ta hensyn til. Hvor synes du grensen bør gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...