Gå til innhold

Religion og griseri, redsel for barnetgninger, blasfemi


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Sykehusledelsen bør avvise slike krav og ikke la religiøse fanatikere gripe inn i sykehusets drift. Ikke under noen omstendighet. Det må være likt for alle. Evt fjerne alle bilder eller ingen.

Tull.

Man behøver ikke være religiøs fanatiker for ikke å like et bilde.

En annen person kunne like gjerne "ikke likt" et bilde av en orm, en rotte eller et annet dyr.

Du lager en sak ut av en bagatell.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 266
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    88

  • Sør

    52

  • Taj Mahal

    28

  • SierDuDet

    13

Ulv I Faarikaal

Du starter trår etter tråd om "muslimer", og utviser et hat som få andre her.

Og det er selvsagt ikke bedre at du trakasserer muslimen enn jøder. Det er akkurat det samme.

Det var muslimers forhold til griser jeg skriver om, det er ikke trakassering.

Nå kan du forfølge noen andre her på DOL, så får jeg litt fred fra de tåpelige innfallene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var muslimers forhold til griser jeg skriver om, det er ikke trakassering.

Nå kan du forfølge noen andre her på DOL, så får jeg litt fred fra de tåpelige innfallene dine.

Du skriver innlegg etter innlegg om oppdiktetde historier.

Dette var ett individ som skrev til sykehuset, og ikke "alle Norges muslimer".

Og som sagt, du kan ikke unnskylde deg med at du bare trakasserer muslimer. Det er ikke bedre enn å trakassere jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muslimer er vanlige folk

Tull.

Man behøver ikke være religiøs fanatiker for ikke å like et bilde.

En annen person kunne like gjerne "ikke likt" et bilde av en orm, en rotte eller et annet dyr.

Du lager en sak ut av en bagatell.

Med vennlig hilsen

Muslimer tar for seg bagateller og driter seg ut. Det er lite lurt av dem når de strever for å overbevise alle om at islam er en fornuftig religion, ikke en eldgammel snodig antikvitet som skulle vært på museum.

Nekte å se på bilder av griser er jo ganske underlig ? Like underlig som læstadianere betrakter det å se på TV som synd. Like underlig som at kristne drikker blod hver søndag, og at Jehovas ikke vil stemme under valgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer tar for seg bagateller og driter seg ut. Det er lite lurt av dem når de strever for å overbevise alle om at islam er en fornuftig religion, ikke en eldgammel snodig antikvitet som skulle vært på museum.

Nekte å se på bilder av griser er jo ganske underlig ? Like underlig som læstadianere betrakter det å se på TV som synd. Like underlig som at kristne drikker blod hver søndag, og at Jehovas ikke vil stemme under valgene.

Men nå er det altså ikke "alle muslimer" som skrev brev til sykehuset, men et individ.

Innlegget ditt faller derfor på sin egen irrelevans.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver innlegg etter innlegg om oppdiktetde historier.

Dette var ett individ som skrev til sykehuset, og ikke "alle Norges muslimer".

Og som sagt, du kan ikke unnskylde deg med at du bare trakasserer muslimer. Det er ikke bedre enn å trakassere jøder.

Hva du betrakter som oppdiktet er meg knekkende likegyldig hvis du ikke direkte kan peke nøyaktig på hva.

Sjøl ljuger du fortere enn bikkja lopper seg for å produsere argumenter, det har vi sett mye av. Du satser på at vi ikke har lest innlegg eller ikke husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du betrakter som oppdiktet er meg knekkende likegyldig hvis du ikke direkte kan peke nøyaktig på hva.

Sjøl ljuger du fortere enn bikkja lopper seg for å produsere argumenter, det har vi sett mye av. Du satser på at vi ikke har lest innlegg eller ikke husker.

Dessverre for deg er det DITT nick som står som hovedforfatter på denne tråden.

Enda en tråd fra deg med trakassering av uskylige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muslimer er vanlige folk

Men nå er det altså ikke "alle muslimer" som skrev brev til sykehuset, men et individ.

Innlegget ditt faller derfor på sin egen irrelevans.

Med vennlig hilsen

Likevel står det i avisen i dag så jeg på side 3 i Aftenposten "...en del henvendelser fra muslimer... " tydelig at du ikke har lest det. Du prøver å innbille oss mye rart du sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel står det i avisen i dag så jeg på side 3 i Aftenposten "...en del henvendelser fra muslimer... " tydelig at du ikke har lest det. Du prøver å innbille oss mye rart du sør.

Saken er rapportert flere steder. Uansett om 3 muslimer har påpekt det, utgjør de en liten brøkdel av Norges ca 65000 muslimer.

Videre, hvis "det verste" er at de vil skifte et bilde av en gris med et bilde av en hval, så er det nok til å leve med...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dessverre for deg er det DITT nick som står som hovedforfatter på denne tråden.

Enda en tråd fra deg med trakassering av uskylige.

Skulle tro jeg beskylder dem for noe, men jeg gjør ikke det. Jeg syns bare saken er latterlig, ikke at noen har begått noen forbrytelse. Når Bondevik sier at han skal få slutt på all mobbing i skolen innen 2003 så syns jeg også det er latterlig, så det er bare noe jeg syns, ikke en anklage mot noen.

Jeg tror du får lese artikkelen selv , så får vi fred her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muslimer er vanlige folk

Saken er rapportert flere steder. Uansett om 3 muslimer har påpekt det, utgjør de en liten brøkdel av Norges ca 65000 muslimer.

Videre, hvis "det verste" er at de vil skifte et bilde av en gris med et bilde av en hval, så er det nok til å leve med...

Med vennlig hilsen

Hvis muslimer er opptatt av en slik fillesak så har de ikke mye viktig å ta seg til. Ikke sykehusledelsen heller. Det bildet kan bli mye verd nå det har fått så mye oppmerksomhet. Kanskje det kan bli et slags ikon for dustenorge eller for motstanderne ? Rart hva en fillesak kan føre til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro jeg beskylder dem for noe, men jeg gjør ikke det. Jeg syns bare saken er latterlig, ikke at noen har begått noen forbrytelse. Når Bondevik sier at han skal få slutt på all mobbing i skolen innen 2003 så syns jeg også det er latterlig, så det er bare noe jeg syns, ikke en anklage mot noen.

Jeg tror du får lese artikkelen selv , så får vi fred her.

Det er ingen andre enn deg på DOL som er så opphengt i muslimer og det du påstår de gjør. Tråd etter tråd, helg etter helg med trakassering og forfølgelse av en folkegruppe.

Det er overhodet ikke bedre enn om du hadde vært like opphengt i jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis muslimer er opptatt av en slik fillesak så har de ikke mye viktig å ta seg til. Ikke sykehusledelsen heller. Det bildet kan bli mye verd nå det har fått så mye oppmerksomhet. Kanskje det kan bli et slags ikon for dustenorge eller for motstanderne ? Rart hva en fillesak kan føre til.

Det er vel *du* som "gjør noe" ut av det....

Resten av verden ville bare byttet bildet av en gris med et bilde av et reinsdyr, og latt det være med det..

Vanskeligere er det ikke!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er ingen andre enn deg på DOL som er så opphengt i muslimer og det du påstår de gjør. Tråd etter tråd, helg etter helg med trakassering og forfølgelse av en folkegruppe.

Det er overhodet ikke bedre enn om du hadde vært like opphengt i jøder.

Det er din påstand. Jeg legger ut mye annet også. Islam er bare en liten brøkdel, og ærlig talt begynner jeg bli lei. Men kommer det mere snodig fra den kanten, kommer jeg tilbake. Grisefrykten deres er uhyre underholdende og så rart at det blir helt bizarrt.

Du får ikke mistanke om at jeg bare erter deg? Du syns ikke det er rart at jeg gidder å holde på? Kan hende jeg er psykiatristudent som syns du er et interessant kasus ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre for deg er det DITT nick som står som hovedforfatter på denne tråden.

Enda en tråd fra deg med trakassering av uskylige.

Hadde det vært bedre om det stod "ikke undertegnet"?

Folk må da få si sin mening og diskutere det de vil her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muslimer er vanlige folk

Det er vel *du* som "gjør noe" ut av det....

Resten av verden ville bare byttet bildet av en gris med et bilde av et reinsdyr, og latt det være med det..

Vanskeligere er det ikke!

Med vennlig hilsen

Da ville det ikke blitt så morsomt !

Naboen min vil jeg skal fjerne en liten rød plastnissse fra plenen min, men jeg har beholdt den for å ergre han og det har jeg sagt til han. Han ler og sier jeg er en ond skapning som lar den stygge nissen stå der og irritere han hver dag. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en enda større nisse! Hva syns du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hadde det vært bedre om det stod "ikke undertegnet"?

Folk må da få si sin mening og diskutere det de vil her!

Ja ikke sant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville det ikke blitt så morsomt !

Naboen min vil jeg skal fjerne en liten rød plastnissse fra plenen min, men jeg har beholdt den for å ergre han og det har jeg sagt til han. Han ler og sier jeg er en ond skapning som lar den stygge nissen stå der og irritere han hver dag. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en enda større nisse! Hva syns du ?

Det er forskjell mellom din private hage, og et offentlig sykehus som skal brukes av alle.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært bedre om det stod "ikke undertegnet"?

Folk må da få si sin mening og diskutere det de vil her!

Hei Soleil,

Du skriver: "Folk må da få si sin mening og diskutere det de vil her!"

Enig. Det gjelder vel meg også?

Eller?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din påstand. Jeg legger ut mye annet også. Islam er bare en liten brøkdel, og ærlig talt begynner jeg bli lei. Men kommer det mere snodig fra den kanten, kommer jeg tilbake. Grisefrykten deres er uhyre underholdende og så rart at det blir helt bizarrt.

Du får ikke mistanke om at jeg bare erter deg? Du syns ikke det er rart at jeg gidder å holde på? Kan hende jeg er psykiatristudent som syns du er et interessant kasus ?

Nei, jeg synes ikke det er "interessant" å trakassere verken jøder eller muslimer, slik du gjør. Det vitner om historieløshet og ting som verre er.

Det kunne vært morsomt én gang eller to, men når det skjer i tråd etter tråd er det ikke "vittigheter", men mobbing og trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...