Gå til innhold

Si NEI til Tyrefekting


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 254
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    97

  • Prozak

    31

  • BettyBlue

    27

  • Grip

    13

Mest aktive i denne tråden

Det er liksom ikke måte på hvor mye dilldall vi skal engasjere oss i heller da...

No offence BettyBlue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iznogood

Det er liksom ikke måte på hvor mye dilldall vi skal engasjere oss i heller da...

No offence BettyBlue

dilldall???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra til Portugal!

Har vært i Portugal.

Reiser til Barcelona om ei snau uke. Jeg skal faktisk ikke gå med FUCK BULLFIGHTING-tskjorte på meg, men ei heller stikke og se på, må vite!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dilldall???

Sammenlignet med hva ellers som skjer i verden, har Åsemor selvsagt rett i at tyrefekting er "dilldall".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Portugal.

Reiser til Barcelona om ei snau uke. Jeg skal faktisk ikke gå med FUCK BULLFIGHTING-tskjorte på meg, men ei heller stikke og se på, må vite!!

Jeg ville si at "fuck bullfighting" definitivt teller som en "risiko-adferd"! ;)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke måte på hvor mye dilldall vi skal engasjere oss i heller da...

No offence BettyBlue

Du må jo ikke engasjere deg, Åsemor, men det hadde vært fint om du tenkte et par sekunder på hva tyrefekting egentlig innebærer.

Det er viktig å ha respekt for dyra!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville si at "fuck bullfighting" definitivt teller som en "risiko-adferd"! ;)

Med vennlig hilsen

I know, I know!

Det blir jo helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo ikke engasjere deg, Åsemor, men det hadde vært fint om du tenkte et par sekunder på hva tyrefekting egentlig innebærer.

Det er viktig å ha respekt for dyra!

:-)

Men man bør vel prioritere hva man bruker "tid og penger" på?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke engasjere deg, Åsemor, men det hadde vært fint om du tenkte et par sekunder på hva tyrefekting egentlig innebærer.

Det er viktig å ha respekt for dyra!

:-)

Ja, ok nå har jeg tenkt på det et par sekunder.

Men nå er tankene mine tilbake på hiv-smitta barn i Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenlignet med hva ellers som skjer i verden, har Åsemor selvsagt rett i at tyrefekting er "dilldall".

Med vennlig hilsen

Jeg syns den holdningen du har, Sør, er fryktelig trist og snever.

Har man dermed ikke kapasitet til å tenke på annen dritt som foregår enn driten som går utover mennesker? Det er vondt og jævlig at uskyldige mennesker lider - men det finnes faktisk dyr her i verden også, som har det forferdelig. Skal man droppe det engasjementet, og bare gjøre noe for menneskene?

Om en venn kommer til deg og er lei seg fordi hunden hans har fått kreft og må avlives, vil du ikke være istand til å opptre oppriktig støttende fordi du bagatelliserer ved å tenke 'det er bare et dyr', bestemora di døde av kreft og det er da faen så mye verre.

Vi har diskutert dyrevelferd før, og du er ikke til å rikke.

Jeg syns det er trist med mennesker med en så fastlåst holdning som deg, og så liten respekt for de fascinerende og vakre dyra på jorda vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man bør vel prioritere hva man bruker "tid og penger" på?

Med vennlig hilsen

Enhver må prioritere hva en selv vil bruke tid og penger på, men det er frekt å kalle andres engasjement for dilldall selv om man har andre prioriteringer selv.

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den holdningen du har, Sør, er fryktelig trist og snever.

Har man dermed ikke kapasitet til å tenke på annen dritt som foregår enn driten som går utover mennesker? Det er vondt og jævlig at uskyldige mennesker lider - men det finnes faktisk dyr her i verden også, som har det forferdelig. Skal man droppe det engasjementet, og bare gjøre noe for menneskene?

Om en venn kommer til deg og er lei seg fordi hunden hans har fått kreft og må avlives, vil du ikke være istand til å opptre oppriktig støttende fordi du bagatelliserer ved å tenke 'det er bare et dyr', bestemora di døde av kreft og det er da faen så mye verre.

Vi har diskutert dyrevelferd før, og du er ikke til å rikke.

Jeg syns det er trist med mennesker med en så fastlåst holdning som deg, og så liten respekt for de fascinerende og vakre dyra på jorda vår.

For ikke å snakke om liten respekt for at andre har meninger som går ligger utenfor ens egne hellige kampsaker...

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Sammenlignet med hva ellers som skjer i verden, har Åsemor selvsagt rett i at tyrefekting er "dilldall".

Med vennlig hilsen

Selv om man engasjerer seg mot dyreplageri, betyr ikke det at man gir blaffen i barn som sulter i hjel. Det går fint an å bry seg om begge deler. Ikke sant, Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...