Gå til innhold

Til en LEGE!!!!


Gjest Wiwian

Anbefalte innlegg

Jeg var litt for full i helga, og spydde blod, og var på sykehus. (Ikke at jeg husker det selv men..)

Mamma sa det var masse rødt frisk blod i spyet mitt.

Er det "trygt" å begynne å spy igjen snart, liksom, det vil vel ikke begynne å blø igjen?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var litt for full i helga, og spydde blod, og var på sykehus. (Ikke at jeg husker det selv men..)

Mamma sa det var masse rødt frisk blod i spyet mitt.

Er det "trygt" å begynne å spy igjen snart, liksom, det vil vel ikke begynne å blø igjen?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Wiwian! Det kan være mange årsaker til at du spydde blod. Jeg mener at du tidligere har skrevet at du sliter med bulimi, og når du spør om det er "trygt" å begynne å spy igjen kan jeg selvsagt ikke anbefale deg dette. Når det kommer blod fra magesekk, spiserør eller svelg/munn må du ta dette på alvor og heller søke hjelp for din sf,- før kroppen tar varig,ytterligere skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Wiwian! Det kan være mange årsaker til at du spydde blod. Jeg mener at du tidligere har skrevet at du sliter med bulimi, og når du spør om det er "trygt" å begynne å spy igjen kan jeg selvsagt ikke anbefale deg dette. Når det kommer blod fra magesekk, spiserør eller svelg/munn må du ta dette på alvor og heller søke hjelp for din sf,- før kroppen tar varig,ytterligere skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...