Gå til innhold

Ekte rasister er en utdøende rase


Gjest Vanlig folk

Anbefalte innlegg

Fremmedfrykt er mer vanlig enn rasisme i dagens samfunn

Hei,

Kanskje på den ytterste øy utenfor Finnmark, men slikt er bare en unnskyldning for dem som virkelig ikke har truffet noen innvandrere.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    77

  • Grip

    22

  • laguna1365380434

    13

  • PREETI

    4

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Kanskje på den ytterste øy utenfor Finnmark, men slikt er bare en unnskyldning for dem som virkelig ikke har truffet noen innvandrere.

Med vennlig hilsen

Synes ikke det er unnskyldning for noen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forsøke å ta svadaen din et sted hvor de deler dine verdier - Stalins Sovjet vil trolig passe deg utmerket.

hehehehe;)

godt sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmedfrykt er mer vanlig enn rasisme i dagens samfunn

Motstand mot en evnentuell muslimsk påvirkning her i landet, er hverken fremmedfrykt eller rasisme. Det er et rasjonelt politisk standpunkt, basert på en ønsket samfunnsutvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstand mot en evnentuell muslimsk påvirkning her i landet, er hverken fremmedfrykt eller rasisme. Det er et rasjonelt politisk standpunkt, basert på en ønsket samfunnsutvikling.

Kanskje det,men jeg tror ikke en kan si at det ikke ligger noen fordommer bak det.

Det er i allefall min mening,og hvis du tror noe annet er det helt greit for meg,men slik som jeg ser det kan en si det er fordommer bak.

en del mener jo at fremskrittspartiet kan fremstå som rasistiske.

Men dette er jo (som de fleste andre ting) personlige meninger

Hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er unnskyldning for noen jeg..

Hei,

Hvis man tenker seg en person på "den ytterste øy", så kan man mer forstå at vedkommende "tror på det VG skriver om innvandrere", ettersom han ikke har noen referanse.

Hvis det er snakk om mennesker som bor "siviliserte steder", så finnes det selvsagt ingen unnskyldning for verken det ene eller det andre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden har slike dimensjoner at jeg nesten ikke fikk med meg den gamle krigers tilstedeværelse.

Jeg håper tidene er gode, og slenger også med en hilsen til din frue.

Landet flyter av melk og honning, sola skinner på hattemakernen gang iblant, og fruen får sitt daglige brød. Hva mer kan hjertet begjære, bortsett fra min nestes hustru?

Hai faiv fra øss æille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...