Gå til innhold

Ekte rasister er en utdøende rase


Gjest Vanlig folk

Anbefalte innlegg

Det er fint at du er negativ til kommunisme. Deler du humanetikernes syn om at islam er den nye pesten, som vi skal være obs på?

Hei,

..eh...

Som du vet er jeg ateist, og har skrevet utallige innlegg (over 10000 minst) mot religioner, det være seg islam, kristendom eller hinduisme.

Men som Levi Fragell påpekte - det er forskjell på muslimer og på islam, akkurat som det er forskjell på kristne og kristendom.

Det er religionsfrihet i Norge, og folk står frie til å være kristne/muslimer så lenge de holder seg innenfor Straffeloven.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    77

  • Grip

    22

  • laguna1365380434

    13

  • PREETI

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Morsk

Jeg mener å huske at han er så godt som generaldirketør i Norsk Hydro? Månelanding var nytt for meg.

Hmm, mulig jeg husker feil, men han skrev da vitterlig for en tid tilbale sin alder, som gjør at han er rundt 33-34 år nå.

Han drev altså som tenåring og reddet russere på 80-tallet...

Før håpe han vil forskyne oss med mer detaljer, også fra dette "mye annet" som han antyder noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo er ikke bra det ser vi.

hahahahahahahahah

(humor)

Jeg tror denne flasken var spesielt sterk! :)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

*ler*

Du sliter med svadaen din i kveld...

Prøv la vær og dum deg like mye ut neste gang du svarer på noe du ikke vet hva dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

..eh...

Som du vet er jeg ateist, og har skrevet utallige innlegg (over 10000 minst) mot religioner, det være seg islam, kristendom eller hinduisme.

Men som Levi Fragell påpekte - det er forskjell på muslimer og på islam, akkurat som det er forskjell på kristne og kristendom.

Det er religionsfrihet i Norge, og folk står frie til å være kristne/muslimer så lenge de holder seg innenfor Straffeloven.

Med vennlig hilsen

Levi Fragell var nok skarpere enn som så. Artikkelen finnes på dagbladet.no, men jeg gidder ikke å rote fram linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut. Jeg håper du slipper å sloss mot muslimer.

Jeg håper, alt annet like, at jeg slipper å sloss mer.

Jeg har støttet folk som sloss mot kristne, muslimer, ateister og andre.

De jeg har støttet har vært kristne, muslimer, ateister og annet!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Levi Fragell var nok skarpere enn som så. Artikkelen finnes på dagbladet.no, men jeg gidder ikke å rote fram linken.

Hei,

Jeg har lest den; jeg har sågar lagt den ut på DOL da Taj Mahal etterlyste den!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv la vær og dum deg like mye ut neste gang du svarer på noe du ikke vet hva dreier seg om.

Svadaen din kjenner de fleste her til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å tillegge en bestemt folkegruppe (det være seg svarte, jøder, hvite, vietnamesere) åndelige egenskaper ("de er gjerrige fordi de er jøder") er noe som burde vært slutt den dagen Hitler fikk en kule.

Selvsagt, Sør, og det var vel ikke det synet jeg forsøkte å presentere heller. Det jeg snakket om var integreringsproblemene og den holdningen mange innvandrere drar med seg fra den plassen de kommer fra. Skal vi innrette oss etter dem, eller skal de rette seg etter oss?

For du vet jo at mye av den kulturen som kommer rekende med innvandrerne ikke akkurat er så berikende, sånn som omskjæring. Jeg mener, en har jo fan ikke lov å kupperere halen på en skarve kjøter, mens mange av disse luringene skamferer unga sine med skarpe gjenstander.

Dette og mye annet herk forekommer i innvandrermiljøer uten at norsk lov rekker frem, nettopp fordi de er lukket med syv segl. Skal de integreres, hvilke premisser skal de integreres på?

Og til hvilken pris?

Tråden har slike dimensjoner at jeg nesten ikke fikk med meg den gamle krigers tilstedeværelse.

Jeg håper tidene er gode, og slenger også med en hilsen til din frue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden forsøkt å få frem essensen i mitt syn; antall innvandrere må ned for å kunne bedre forholdene for alle, ikke minst innvandrerne.

Da er du jo igang med å forskjellsbehandle allerede: "Det må bli færre av dem, og flere av oss!"

Hva med å likebehandle de to gruppene, og behandle alle som likeverdige medlemmer i samfunnet - istedet for som "et problem"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Svadaen din kjenner de fleste her til.

Ha ha, det samme primitive reaksjonsmønsteret HVER gang du tråkker i salaten.

Gå gjennom tråden en gang til du duttebass, og se med egne øyne hvordan du dreit deg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett. Mytomaner er noe av det mest underholdende som finnes.

Var ikke du sammen med Armstrong på månen også ?

Det er nok, som vanlig, du som er på månen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jo igang med å forskjellsbehandle allerede: "Det må bli færre av dem, og flere av oss!"

Hva med å likebehandle de to gruppene, og behandle alle som likeverdige medlemmer i samfunnet - istedet for som "et problem"?

Med vennlig hilsen

Du oppfatter meg riktig. Ditt syn vil i sin konsekvens meføre fri innvandring. Det tror jeg ville bli en katastrofe.

Dessuten er det slik at nordmenn har visse rettigheter i dette landet, som andre lands borgere ikke har. Derfor blir det nødvendigvis vi og dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, det samme primitive reaksjonsmønsteret HVER gang du tråkker i salaten.

Gå gjennom tråden en gang til du duttebass, og se med egne øyne hvordan du dreit deg ut.

*gjesp*

Det er like morsomt med din reaksjon hver gang svadaen din blir avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Det er nok, som vanlig, du som er på månen.

Kan vi få noen flere detaljer om dine heltedåd som tenåringsagent under den kalde krigen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du oppfatter meg riktig. Ditt syn vil i sin konsekvens meføre fri innvandring. Det tror jeg ville bli en katastrofe.

Dessuten er det slik at nordmenn har visse rettigheter i dette landet, som andre lands borgere ikke har. Derfor blir det nødvendigvis vi og dem.

Hei,

Det er en diskusjon som går på nordmenn vs utlendinger, og ikke innvandrere. Innvandrere er folk som enten selv er født i utlandet, eller har en eller begge foreldre som er født i utlandet.

Sist jeg sjekket SSB var ca 50% av innvandrere i Norge norske statsborgere.

===

Poenget er at jo større forskjellsbehandlingen blir, jo vanskeligere blir integrasjonen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få noen flere detaljer om dine heltedåd som tenåringsagent under den kalde krigen ?

Fint om du lærer deg å regne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og venne meg til at svære gjenger med utelukkende elementer fra et eneste folkeslag skader mennesker og ikke trekke noen konklusjoner, ikke frykte noe og ikke lure på hva man kan gjøre ?

Ikke forske på det, ikke sette i gang preventive tiltak av redsel for at noen skal bli støtt ? Det virker på meg som meget tafatt.

Hvis det er løsningen, så flytter jeg.

Det er ikke folkeslaget, men om gjengen er kriminell som er avgjørende.

Du kan selvsagt velge å flytte hvis du vil, men på www.finn.no hadde de ikke noe ledig på Jan Mayern. (Det er mange innvandrere på Svalbard allerede.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Gå og preik der det kan ha noen funksjon. nemlig blandt dem som mishandler og dreper sine døtre av antikvariske årsaker som at de forelsker seg i en gutt fra feil religion og kultur.

Ikke engang tyskertøsene ble behandlet så umenneskelig som mange unge jenter blir i dag. Midt blandt oss, mens du sitter å skriker om rasisme mot dem som påpeker slike fakta.

At noen av "dem" mishandler rettferdiggjør åpenbart ikke din bedritne oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...