Gå til innhold

Ekte rasister er en utdøende rase


Gjest Vanlig folk

Anbefalte innlegg

Aldri har jeg trodd noe slikt. Jeg vet at en er kriminell når h*n gjør noen kriminelt, ikke før. Jeg vet at en gjeng er kriminell når de samlet gjør noe kriminelt. Jeg mistenker at det ligger en årsak blant deres kultur, familier og sosisiale forhold når alle i en svær gjeng kommer fra samme folkeslag, og mange er f eks brødre og fettere.

Nå har pipen plutselig fått en annen låt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    77

  • Grip

    22

  • laguna1365380434

    13

  • PREETI

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Morsk

Hvorfor synes du jeg er fordomsfull?

Du må vennligst prøve å se hvilket innlegg du svarer på. Det er nå andre gang du svarer på innlegg til andre som du tror er til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha,ha, det var jo dødsmorsomt, jeg blir beskyldt for akkurat det samme av deg og morsk..

Men seriøst, hva er det du reagerer på?

Veel..jeg synes bare du virker forutinntatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Anser du deg selv som spesielt kunnskapsrik? Innleggene dine bærer ikke preg av det.

Kunnskapsrik er nok å ta i;o)..Men jeg er interessert i å lære ting, og jeg gjør meg stort sett ikke opp kategoriske standpunkter om ting jeg ikke kan noenting om.

Slik jeg synes "Vanlig folk" tendrer til å gjøre, når han/hun snakker om "fremmed kultur"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde samme pakka med svada...Før.

Jeg forstår at dere kommunister har problemer med å skille mellom individer, men Erik Solheim er altså en person, og jeg er en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig folk

Hei,

*rister på hodet*

Er dette svært vanskelig for deg?

Ser du noen her som forsvarer gjengene?

Ikke det?

Gjenger er (ofte) kriminelle, på linje med andre kriminelle - uavhengig av fødested. Bryter de straffeloven, bør de fengsles som alle andre.

===

Samfunnet har åpenbart et ansvar for å ivareta alle borgerene, og et aspekt av det er å legge ting til rette for at folk skal få "være med" i samfunnet.

Forøvrig får du bare venne deg til at folk med forskjellig hudfarge bor i Norge. Slik vil det heldigvis alltid være.

Og venne meg til at svære gjenger med utelukkende elementer fra et eneste folkeslag skader mennesker og ikke trekke noen konklusjoner, ikke frykte noe og ikke lure på hva man kan gjøre ?

Ikke forske på det, ikke sette i gang preventive tiltak av redsel for at noen skal bli støtt ? Det virker på meg som meget tafatt.

Hvis det er løsningen, så flytter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må vennligst prøve å se hvilket innlegg du svarer på. Det er nå andre gang du svarer på innlegg til andre som du tror er til deg.

Du må forsøke å ta svadaen din et sted hvor de deler dine verdier - Stalins Sovjet vil trolig passe deg utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at dere kommunister har problemer med å skille mellom individer, men Erik Solheim er altså en person, og jeg er en annen.

Jeg noterer meg (med glede) at du benytter begrepet kommunist som skjellsord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Veel..jeg synes bare du virker forutinntatt.

???

Oppriktig i interessert i å få vite hvorfor jeg skulle være det?

Da i såfall mot "vanlig folk" eller mot innvandrere som gruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Du må forsøke å ta svadaen din et sted hvor de deler dine verdier - Stalins Sovjet vil trolig passe deg utmerket.

Like idiot som du gir deg ut for ? Dette var faktisk et forsøk på å rettlede Laguna til å svare under rett innlegg.

Hvor mye har du drukket i kveld ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du må vennligst prøve å se hvilket innlegg du svarer på. Det er nå andre gang du svarer på innlegg til andre som du tror er til deg.

Oops, sorry.. Plutselig fikk jeg kjeft av så mange forskjellige her at det var vanskelig å navigere..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har overhodet IKKE skrevet hvem sin feil det er, annet enn at den som utfører handlingen selv er ansvarlig.

Å tillegge en bestemt folkegruppe (det være seg svarte, jøder, hvite, vietnamesere) åndelige egenskaper ("de er gjerrige fordi de er jøder") er noe som burde vært slutt den dagen Hitler fikk en kule.

Vi skal bekjempe mishandlingen som du nevner, men det skal gjøres uavhengig om mishandleren heter Ahmed eller Viggo!

Med vennlig hilsen

"Å tillegge en bestemt folkegruppe (det være seg svarte, jøder, hvite, vietnamesere) åndelige egenskaper ("de er gjerrige fordi de er jøder") er noe som burde vært slutt den dagen Hitler fikk en kule.

Selvsagt, Sør, og det var vel ikke det synet jeg forsøkte å presentere heller. Det jeg snakket om var integreringsproblemene og den holdningen mange innvandrere drar med seg fra den plassen de kommer fra. Skal vi innrette oss etter dem, eller skal de rette seg etter oss?

For du vet jo at mye av den kulturen som kommer rekende med innvandrerne ikke akkurat er så berikende, sånn som omskjæring. Jeg mener, en har jo fan ikke lov å kupperere halen på en skarve kjøter, mens mange av disse luringene skamferer unga sine med skarpe gjenstander.

Dette og mye annet herk forekommer i innvandrermiljøer uten at norsk lov rekker frem, nettopp fordi de er lukket med syv segl. Skal de integreres, hvilke premisser skal de integreres på?

Og til hvilken pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjentatte ganger hevdet mitt fromme ønske om at vi skal ha det bra her i landet, også de som kommer hit fra andre land.

Men da må de få lov til å slippe fordommene mot dem.

Enig - mange av "dem" er drittsekker, men det kan IKKE de som ikke er drittsekker hjelpe for, mer enn du eller jeg kan hjelpe for at Viggo Kristiansen er norsk.

De aller aller fleste innvandrere vil bare bo i Norge som helt vanlige borgere, uten noen som helst særbehandling. Ved å gjøre så mye av deres opprinnelse, er du med på å gjøre det jævlig vanskelig for dem å integrere seg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morsk

Jeg forstår at dere kommunister har problemer med å skille mellom individer, men Erik Solheim er altså en person, og jeg er en annen.

Riktig, han er en person som kan lære av sine feil.

En egenskap du neppe besitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like idiot som du gir deg ut for ? Dette var faktisk et forsøk på å rettlede Laguna til å svare under rett innlegg.

Hvor mye har du drukket i kveld ?

Har du glemt pillene dine igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Oppriktig i interessert i å få vite hvorfor jeg skulle være det?

Da i såfall mot "vanlig folk" eller mot innvandrere som gruppe?

Det er vanskelig å si om "Vanlig folk" her skriver ren provos, eller er oppriktig. Imidlertid hevder vedkommende et syn som er meget utbredt hos nordmenn, meget utbredt.

Dette faktum bør kunne føre til refleksjon, og ikke strupeangrep så fort man aner slike standpunkt.

For øvrig er bønder en ganske velutdannet yrkesgruppe, og egner seg ikke som eksempel på folk uten tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri har jeg trodd noe slikt. Jeg vet at en er kriminell når h*n gjør noen kriminelt, ikke før. Jeg vet at en gjeng er kriminell når de samlet gjør noe kriminelt. Jeg mistenker at det ligger en årsak blant deres kultur, familier og sosisiale forhold når alle i en svær gjeng kommer fra samme folkeslag, og mange er f eks brødre og fettere.

Det er ikke rasisme. Det kan være mistenksonhet, fremmedfrykt og mye annet jævelskap, men ikke nødvendigvis rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg noterer meg (med glede) at du benytter begrepet kommunist som skjellsord.

Hei,

Jeg har sloss mot kommunister siden jeg var 12, nettopp pga de tendensene som her legges for dagen.

Jeg har vært med på å la sovjetiske borgere i utlandet rømme fra deres "påpasser" fra KGB (på 80 tallet), og mye annet.

Det er derfor heller tragisk når folk i Norge (ironisk nok oftest i Frp) forsvarer "alle skal være like" tanken som er så sentral i kommunismen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Har du glemt pillene dine igjen?

Finnes det piller som kan hjelpe deg å se hva du svarer på, så ta dem !

Har sjelden sett et større prakteksempel på at noen rabler løs uten engang å se hva saken dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...