Gå til innhold

Ekte rasister er en utdøende rase


Gjest Vanlig folk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    77

  • Grip

    22

  • laguna1365380434

    13

  • PREETI

    4

Mest aktive i denne tråden

..og grunnen til det er selvsagt at vi tar imot for mange. Mindre innvandring ville gjøre forholdene bedre, ikke minst for innvandrerne.

Nei - grunnen er at det florerer med "oss og dem" idéer, hvor "de" skal være "sånn og sånn" og vi skal være annerledes.

Så lenge ikke folk klarer å se på andre som individer, men bruker kommunistiske "grupper") har man samme problem, enten det er 10000 eller 1000000 "innvandrere" i landet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

At noen av "dem" mishandler rettferdiggjør åpenbart ikke din bedritne oppførsel.

*åpenbart ikke din bedritne oppførsel.*

Er det fordi du dreit deg så til gangs ut lenger opp i tråden at du føler behov av og snakke om drit ?

Jeg snakker alstå om rasistisk begrunnet mishandling av innvandrerkvinner i egne miljø, som jeg syns er et noe viktigere tema enn ekskrementer.

Har du noen planer om å oppsøke en moskee, med ditt "toleransebudskap" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig folk

Det er ikke folkeslaget, men om gjengen er kriminell som er avgjørende.

Du kan selvsagt velge å flytte hvis du vil, men på www.finn.no hadde de ikke noe ledig på Jan Mayern. (Det er mange innvandrere på Svalbard allerede.)

På Holmlia og Grünerløkka vil de ønske meg velkommen med ballonger og fyrverkeri !

hahahahahahahahahaha

Jeg liker ikke hvitløk, er det noe problem ? Vampyrer har også det problemet, så jeg er ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fullt ut legalt, og selvsagt ikke rasistisk, å påpeke at vi har problemer med kriminalitet hos visse innvandrergrupper.

Det er selvsagt heller ikke rasistisk å hevde, slik humanetikerne så gjør, at islam er noe svineri som vi ikke i for stor grad bør "berike" landet vårt med.

Tiden er forbi da man kan true folk til taushet gjennom beskyldninger om rasisme.

Ingen her har noensinne påstått at det er rasistisk (i seg selv) å påpeke at noen grupper er overrepresentert i kriminalstatistikken. For eksempel er gruppen "menn" overrepresentert med 95% av vold....

Ja, jeg har alltid påpekt at religion kan være noe svineri, men det er altså slik at vi har ytringsfrihet og religionsfrihet i Norge, og videre at vi skal være en rettsstat hvor folk er uskyldige til de faktisk har begått (og blitt dømt for) en kriminell handling.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir unødig aggressivt og personlig, jeg er ikke rasist.

Hold fokuset der det var ment i hovedinnlegget eller start ditt eget ?

Hei,

Dette er et åpent forum, hvor alle kan delta så lenge vi holder oss innenfor regelverket.

Les ditt eget innlegg, så ser du hva jeg mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*åpenbart ikke din bedritne oppførsel.*

Er det fordi du dreit deg så til gangs ut lenger opp i tråden at du føler behov av og snakke om drit ?

Jeg snakker alstå om rasistisk begrunnet mishandling av innvandrerkvinner i egne miljø, som jeg syns er et noe viktigere tema enn ekskrementer.

Har du noen planer om å oppsøke en moskee, med ditt "toleransebudskap" ?

Dine krokodilletårer for innvandrere er like lite overbevisende som resten av det du skriver.

Du har vel aldri brydd deg om dem, med mindre du kan bruke dem som et ledd i din kyniske drittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Spiller detaljene noen rolle?

Javisst. Det kunne jo hende du har bedre evner som krimforfatter enn som debattant.

Men vil du ikke, så vil du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Dine krokodilletårer for innvandrere er like lite overbevisende som resten av det du skriver.

Du har vel aldri brydd deg om dem, med mindre du kan bruke dem som et ledd i din kyniske drittkasting.

Bortsett fra din vanlige drittkasting mot annerledes tenkende, i dette tilfelle "Vanlig folk", finnes ei antyding til slik i denne tråden.

Stadig på vill flukt fra virkeligheten som du er burde SSB vært omdøpt til "Drittkastingsbyrået".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra din vanlige drittkasting mot annerledes tenkende, i dette tilfelle "Vanlig folk", finnes ei antyding til slik i denne tråden.

Stadig på vill flukt fra virkeligheten som du er burde SSB vært omdøpt til "Drittkastingsbyrået".

*ler*

Du er så søt når du er sint, Morsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare ren engstelse uten røtter i annet enn trusler fra kriminelle elementer. Hvem disse er kan være det samme, men trangen til å komme seg vekk er der uansett. Og se at ingen gjør noe med det, prøver å dekke over eller bortforklare forsterker frykten.

Å være redd når en møter en gjeng som ser skumle ut er høyst naturlig.

Å ville gjøre verden til et bedre sted er bra, og riktig.

Men begynner en å forenkle og ikke motarbeide urasjonell frykt, så er en snart over i fremmedfientlighet og en usunn frykt.

Vi er alle irasjonelle. De fleste av oss er redde, enten det gjelder å få sars eller grupper vi forbinder med bråk. Det er hvilke konklusjoner vi trekker, og hva vi forsøker å gjøre med det som er avgjørende for hvem en blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

*ler*

Du er så søt når du er sint, Morsk!

Jeg begir meg ikke inn i diskusjoner med outsidere for å bli sint på dem, men for å underholdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begir meg ikke inn i diskusjoner med outsidere for å bli sint på dem, men for å underholdes.

Du er underholdene, det skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig folk

Jøss. Vi er jo enige.

Slå dere sammen og dann et stand-up-komiker firma, men det forutsetter at ikke en av dere sitter i rullestol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme er å tillegge folk "åndelige egenskaper" (som "kriminell tilbøyelighet", "lojalitet", "ærlighet", osv) basert på rase/etnisk tilhørighet.

Vanskeligere er det ikke. :-)

Fremmedfrykt er mer vanlig enn rasisme i dagens samfunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...