Gå til innhold

Ekte rasister er en utdøende rase


Gjest Vanlig folk

Anbefalte innlegg

Delvis fordi de ikke får lov til å bli integrert i samfunnet, pga diverse "oss" og "dem" holdninger.

Så lenge man opprettholder "oss og dem" kulturen forhindrer man selvsagt integrasjon.

..og grunnen til det er selvsagt at vi tar imot for mange. Mindre innvandring ville gjøre forholdene bedre, ikke minst for innvandrerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    77

  • Grip

    22

  • laguna1365380434

    13

  • PREETI

    4

Mest aktive i denne tråden

At gjengen føler seg svertet, skjønner jeg, men hvordan skal hele folkeslaget bli svertet selv om noen ikke klarer å holde seg på riktig side av loven ?

Fordi DU (hvis du leser ditt eget innlegg) sverter *asylsøkere* (uten at de er i gjenger) og "negre" (uten at de er i gjenger).

Det er faktisk ikke ulovlig å være asylsøker eller svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Delvis fordi de ikke får lov til å bli integrert i samfunnet, pga diverse "oss" og "dem" holdninger.

Så lenge man opprettholder "oss og dem" kulturen forhindrer man selvsagt integrasjon.

*Så lenge man opprettholder "oss og dem" kulturen forhindrer man selvsagt integrasjon.*

Et viktig poeng som du bør oppsøke alle Oslo's moskeer å formidler, hvor som kjent den aller groveste rasisme forkynnes daglig.

Resultatet av forkynnelsen ser vi på krim-statistikken, spesielt for voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser du deg selv som spesielt kunnskapsrik? Innleggene dine bærer ikke preg av det.

Hva med deg?

Innleggene dine bærer jo preg av antikvariske fordommer....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig folk

Delvis fordi de ikke får lov til å bli integrert i samfunnet, pga diverse "oss" og "dem" holdninger.

Så lenge man opprettholder "oss og dem" kulturen forhindrer man selvsagt integrasjon.

Fremmer gjengene intregrasjon ? Eller frastøter de Vanlige folk ? Har de selv ikke noe ansvar for å være lovlydige ? Skal Vanlige folk ha hele ansvaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg?

Innleggene dine bærer jo preg av antikvariske fordommer....

Med vennlig hilsen

Det er jeg uenig i. Jeg synes jeg bærer preg av å være tolerant og kunnskapsrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Så lenge man opprettholder "oss og dem" kulturen forhindrer man selvsagt integrasjon.*

Et viktig poeng som du bør oppsøke alle Oslo's moskeer å formidler, hvor som kjent den aller groveste rasisme forkynnes daglig.

Resultatet av forkynnelsen ser vi på krim-statistikken, spesielt for voldtekt.

At noen få av "dem" opprettholder "oss og dem" mentaliteten gjør det ikke bedre at vi gjør det.

Tvertimot forhindrer det integrasjon av "dem" som ikke vil være blandt dem" til "oss" (felleskap).

Du er minst like ille som fundamentalistene i moskéen, for tankegangen deres er identisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil fram til at siden alle er fra samme folkeslag, må vi lete etter årsakene innenfor dette folkets kultur og folk. Siden gjengene ikke var der før, må det finnes spor i deres etablering, sosiale forhold osv. Å lete blandt norsk kultur og nordmenn er neppe effektivt.

Hvis en tror at gjengene ikke var der før, så må en lete i sin egen historie, og finne tilbake til gjengene.

Poenget med rasisme, er at en tror noen er kriminell fordi en er fra Vietnam, Somalia el.

Mao, at en tror om en får et adoptivbarn fra disse landene, så vil dette barnet utvikle seg til å bli en kriminall, pga genene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Hva med deg?

Innleggene dine bærer jo preg av antikvariske fordommer....

Med vennlig hilsen

Dine antikvariske fordommer ble delt av Erik Solheim.

Før han måtte flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig folk

Fordi DU (hvis du leser ditt eget innlegg) sverter *asylsøkere* (uten at de er i gjenger) og "negre" (uten at de er i gjenger).

Det er faktisk ikke ulovlig å være asylsøker eller svart!

Dette blir unødig aggressivt og personlig, jeg er ikke rasist.

Hold fokuset der det var ment i hovedinnlegget eller start ditt eget ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg uenig i. Jeg synes jeg bærer preg av å være tolerant og kunnskapsrik.

*ler*

Din kunnskap om emnet kan best karakteriseres som "mangelfull"...

Greit at du skriver for å provosere (det har du jo innrømmet), men det er faktisk folk som ikke forstår det.

Videre, det eksisterer faktisk folk som mener det du skriver (utrolig nok), og det eksisterer ***MANGE*** som lider pga slike fordommer.

Personer som er like levende som deg og meg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine antikvariske fordommer ble delt av Erik Solheim.

Før han måtte flytte.

..eh... Hva har jeg med Erik Solheim å gjøre?

Når ble han utropt til min talsmann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig folk

Hvis en tror at gjengene ikke var der før, så må en lete i sin egen historie, og finne tilbake til gjengene.

Poenget med rasisme, er at en tror noen er kriminell fordi en er fra Vietnam, Somalia el.

Mao, at en tror om en får et adoptivbarn fra disse landene, så vil dette barnet utvikle seg til å bli en kriminall, pga genene.

Aldri har jeg trodd noe slikt. Jeg vet at en er kriminell når h*n gjør noen kriminelt, ikke før. Jeg vet at en gjeng er kriminell når de samlet gjør noe kriminelt. Jeg mistenker at det ligger en årsak blant deres kultur, familier og sosisiale forhold når alle i en svær gjeng kommer fra samme folkeslag, og mange er f eks brødre og fettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Hva med deg?

Innleggene dine bærer jo preg av antikvariske fordommer....

Med vennlig hilsen

Ha,ha,ha, det var jo dødsmorsomt, jeg blir beskyldt for akkurat det samme av deg og morsk..

Men seriøst, hva er det du reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

At noen få av "dem" opprettholder "oss og dem" mentaliteten gjør det ikke bedre at vi gjør det.

Tvertimot forhindrer det integrasjon av "dem" som ikke vil være blandt dem" til "oss" (felleskap).

Du er minst like ille som fundamentalistene i moskéen, for tankegangen deres er identisk.

Igjen: Gå og preik der det kan ha noen funksjon. nemlig blandt dem som mishandler og dreper sine døtre av antikvariske årsaker som at de forelsker seg i en gutt fra feil religion og kultur.

Ikke engang tyskertøsene ble behandlet så umenneskelig som mange unge jenter blir i dag. Midt blandt oss, mens du sitter å skriker om rasisme mot dem som påpeker slike fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi DU (hvis du leser ditt eget innlegg) sverter *asylsøkere* (uten at de er i gjenger) og "negre" (uten at de er i gjenger).

Det er faktisk ikke ulovlig å være asylsøker eller svart!

Det er fullt ut legalt, og selvsagt ikke rasistisk, å påpeke at vi har problemer med kriminalitet hos visse innvandrergrupper.

Det er selvsagt heller ikke rasistisk å hevde, slik humanetikerne så gjør, at islam er noe svineri som vi ikke i for stor grad bør "berike" landet vårt med.

Tiden er forbi da man kan true folk til taushet gjennom beskyldninger om rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

..eh... Hva har jeg med Erik Solheim å gjøre?

Når ble han utropt til min talsmann?

Han hadde samme pakka med svada...Før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Dine antikvariske fordommer ble delt av Erik Solheim.

Før han måtte flytte.

Hvorfor synes du jeg er fordomsfull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmer gjengene intregrasjon ? Eller frastøter de Vanlige folk ? Har de selv ikke noe ansvar for å være lovlydige ? Skal Vanlige folk ha hele ansvaret?

Hei,

*rister på hodet*

Er dette svært vanskelig for deg?

Ser du noen her som forsvarer gjengene?

Ikke det?

Gjenger er (ofte) kriminelle, på linje med andre kriminelle - uavhengig av fødested. Bryter de straffeloven, bør de fengsles som alle andre.

===

Samfunnet har åpenbart et ansvar for å ivareta alle borgerene, og et aspekt av det er å legge ting til rette for at folk skal få "være med" i samfunnet.

Forøvrig får du bare venne deg til at folk med forskjellig hudfarge bor i Norge. Slik vil det heldigvis alltid være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Din kunnskap om emnet kan best karakteriseres som "mangelfull"...

Greit at du skriver for å provosere (det har du jo innrømmet), men det er faktisk folk som ikke forstår det.

Videre, det eksisterer faktisk folk som mener det du skriver (utrolig nok), og det eksisterer ***MANGE*** som lider pga slike fordommer.

Personer som er like levende som deg og meg.

Med vennlig hilsen

Jeg har gjentatte ganger hevdet mitt fromme ønske om at vi skal ha det bra her i landet, også de som kommer hit fra andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...