Gå til innhold

Kan du gjøre det?


wolf

Anbefalte innlegg

Du vil kansje si at jeg er veldig skeptisk, og det er sant.

Mitt spørsmål til deg er: Jeg har sett mange innlegg, og på noen ber du vedkommende komme til deg.

Kan du gjøre det.

Vil du ikke konfrontere brukerens egen psykiarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil kansje si at jeg er veldig skeptisk, og det er sant.

Mitt spørsmål til deg er: Jeg har sett mange innlegg, og på noen ber du vedkommende komme til deg.

Kan du gjøre det.

Vil du ikke konfrontere brukerens egen psykiarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NHD svarer ikke med at vi skal komme til ham.. Det han sier er at han ville tatt oss alvorlig OM vi kom til ham..Deretter henviser han "oss" videre til lege/psykiater/psykolog i nærmiljøet. Stakkars mann...han har da nok med å gi oss svar og oppmuntring her inne om han ikke skulle hatt alle oss rennende ned døra til sitt kontor ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NHD svarer ikke med at vi skal komme til ham.. Det han sier er at han ville tatt oss alvorlig OM vi kom til ham..Deretter henviser han "oss" videre til lege/psykiater/psykolog i nærmiljøet. Stakkars mann...han har da nok med å gi oss svar og oppmuntring her inne om han ikke skulle hatt alle oss rennende ned døra til sitt kontor ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NHD svarer ikke med at vi skal komme til ham.. Det han sier er at han ville tatt oss alvorlig OM vi kom til ham..Deretter henviser han "oss" videre til lege/psykiater/psykolog i nærmiljøet. Stakkars mann...han har da nok med å gi oss svar og oppmuntring her inne om han ikke skulle hatt alle oss rennende ned døra til sitt kontor ;D

HE he he he he!!!! :D

ja det skulle tatt seg ut om alle rente ned døra til NHD!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NHD svarer ikke med at vi skal komme til ham.. Det han sier er at han ville tatt oss alvorlig OM vi kom til ham..Deretter henviser han "oss" videre til lege/psykiater/psykolog i nærmiljøet. Stakkars mann...han har da nok med å gi oss svar og oppmuntring her inne om han ikke skulle hatt alle oss rennende ned døra til sitt kontor ;D

HE he he he he!!!! :D

ja det skulle tatt seg ut om alle rente ned døra til NHD!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine1365379966

Ja jeg kan gi eksempel (NHD tredje sitat i svaret)

Jeg forstår ikke helt hva du mener.

Kan du skrivet tittel nick og dato for det innlegget/ de innleggene du snakker om?

Det må være en misforståelse her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine1365379966

Ja jeg kan gi eksempel (NHD tredje sitat i svaret)

Jeg forstår ikke helt hva du mener.

Kan du skrivet tittel nick og dato for det innlegget/ de innleggene du snakker om?

Det må være en misforståelse her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i svaret fra psykologen i innlegget til:

NHD,vær snill å svar - tussi 2000.11.21

Du har sikkert rett på at det er en misforståelse, men jeg ble litt sjokkert da jeg leste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger i svaret fra psykologen i innlegget til:

NHD,vær snill å svar - tussi 2000.11.21

Du har sikkert rett på at det er en misforståelse, men jeg ble litt sjokkert da jeg leste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine1365379966

Det ligger i svaret fra psykologen i innlegget til:

NHD,vær snill å svar - tussi 2000.11.21

Du har sikkert rett på at det er en misforståelse, men jeg ble litt sjokkert da jeg leste det.

Hei!

Nå forstår jeg .-)

Jeg tror du har mistolket ordet "du" som NHD bruker. Du kan skifte det ut med "man" eller "pasienten" så ser du hva han mener.

Eks:" Hvis pasienten velger å hoppe i det, gir jeg...."

NHD får korrigere meg hvis dette er feil!

Håper det ble noe klarere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine1365379966

Det ligger i svaret fra psykologen i innlegget til:

NHD,vær snill å svar - tussi 2000.11.21

Du har sikkert rett på at det er en misforståelse, men jeg ble litt sjokkert da jeg leste det.

Hei!

Nå forstår jeg .-)

Jeg tror du har mistolket ordet "du" som NHD bruker. Du kan skifte det ut med "man" eller "pasienten" så ser du hva han mener.

Eks:" Hvis pasienten velger å hoppe i det, gir jeg...."

NHD får korrigere meg hvis dette er feil!

Håper det ble noe klarere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nei, jeg verken kan eller vil det.

Jeg pøvde å si hva jeg ville gjort _om_ spørreren var min pasient. Eller sagt på en annen måte: Hva jeg ville gjort med min pasient med samme problemstilling.

Jeg beklager på det sterkeste dersom mitt svar kunne tolkes på den måte at jeg mente at spørreren skulle komme til meg.

Jeg anbefaler alltid at slike spørsmål drøftes med pasientens egen lege/psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nei, jeg verken kan eller vil det.

Jeg pøvde å si hva jeg ville gjort _om_ spørreren var min pasient. Eller sagt på en annen måte: Hva jeg ville gjort med min pasient med samme problemstilling.

Jeg beklager på det sterkeste dersom mitt svar kunne tolkes på den måte at jeg mente at spørreren skulle komme til meg.

Jeg anbefaler alltid at slike spørsmål drøftes med pasientens egen lege/psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...