Gå til innhold

Zelig og SDD


favn

Anbefalte innlegg

Ja, så var det dagens benpresshistorie.

Først 200 kilo. Ikke verst om jeg så skal si det selv.

Men så...

'Plutselig' skjønte jeg at det går an å plassere føttene lengre opp, på et annet smalere brett som står i litt skrå vinkel i forhold til det store og 'vanlige' fotbrettet.

Er dere med? Resultat: 260 kilo, tohundreogsekstikilo. Det var tungt, men ikke svintungt.

Og nå er det ikke mer å legge på av kilo på den maskinen.

Begge ganger sittende, men altså henholdsvis føtter i ca. skulderhøyde og hodehøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo like mye som jeg har i bøy, hvordan skal dette ende?:-)

Hva mener du, som du 'har i bøy'...? Knebøy? Hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh.. Er det mulig da?

Har problemer med 20 jeg... Men så trener jeg heller ikke noe.

Hvis du har problemer med å skyve 20 kilo med bena har du sannsynligvis et handicap eller en sykdom som har svekket musklene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har problemer med å skyve 20 kilo med bena har du sannsynligvis et handicap eller en sykdom som har svekket musklene dine?

Åh, trodde det var BENK-press jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, trodde det var BENK-press jeg...

Hehe, jeg tar ikke mer enn stanga i benkpress selv - og den veier 20 kg. Så der er vi jevngode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tar ikke mer enn stanga i benkpress selv - og den veier 20 kg. Så der er vi jevngode :)

Ok...

*puster lettet ut*

Hvordan ser ei dame ut, som tar 260 i benkpress? hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...

*puster lettet ut*

Hvordan ser ei dame ut, som tar 260 i benkpress? hehe...

Akkurat _det_ spørsmålet har jeg ventet på etter at du o.a. kommenterte innlegget mitt :)

Derfor hentet jeg målebåndet og fant ut at lårene som presser 200 og 260 kg (alt ettersom) er 48,5 cm i omkrets på det tykkeste.

Sånn ellers er jeg 164 høy og veier 54 kg.

Ikke såååå stor altså? Eh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok...

*puster lettet ut*

Hvordan ser ei dame ut, som tar 260 i benkpress? hehe...

Åfaen, nå så jeg at du var tilbake på _benk_press-sporet.

Misforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGutten

Akkurat _det_ spørsmålet har jeg ventet på etter at du o.a. kommenterte innlegget mitt :)

Derfor hentet jeg målebåndet og fant ut at lårene som presser 200 og 260 kg (alt ettersom) er 48,5 cm i omkrets på det tykkeste.

Sånn ellers er jeg 164 høy og veier 54 kg.

Ikke såååå stor altså? Eh?

...brune øyne og mørkt hår(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Hvis du har problemer med å skyve 20 kilo med bena har du sannsynligvis et handicap eller en sykdom som har svekket musklene dine?

Jeg tar 30 kg, men har ikke problemer med det.. Kjenner det på siste runden. tar 30 kg 20ganger, liten pause og igjen (3x20).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 30 kg, men har ikke problemer med det.. Kjenner det på siste runden. tar 30 kg 20ganger, liten pause og igjen (3x20).

30 kilo i hva? _Ben_press eller _benk_press? Du mener benk, ikke sant? Ligge på rygg og dytte stang med skiver på i været?

Jeg presser som sagt svimlende 200 og 260 kilo i benpress - og 20 kilo i benkpress, greier bare stanga. Såvidt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...