Gå til innhold

Feriereiser til sommeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest silmarilla

Billige restplasser kan man som regel ikke regne med i perioden 25 juni til 5 august.

Hvis det dukker opp noen, så er det som regel uspesifisert, og da blir boligen alltis så som så denne perioden.

De billigste turen får du nå denne årstiden, eller etter skolestart.

Gjest bebba

Billige restplasser kan man som regel ikke regne med i perioden 25 juni til 5 august.

Hvis det dukker opp noen, så er det som regel uspesifisert, og da blir boligen alltis så som så denne perioden.

De billigste turen får du nå denne årstiden, eller etter skolestart.

Hvor billig kan jeg regne med å få en uspesifisert tur i juli, hvis jeg venter helt til siste time omtrent?

Gjest silmarilla

Hvor billig kan jeg regne med å få en uspesifisert tur i juli, hvis jeg venter helt til siste time omtrent?

En uke?

Tror nok soleil er vel optimistisk. Jeg tror neppe du får noen slik tur på kort varsel under 2000 i juli. Etterspørselen er størst da, så restplassene er ganske lettsolgte for reiseoperatørene. Men vil du reise uten å vite NOE om bosted? Jeg vet at folk får greie uspesifiserte bosteder utenom juli, men i den perioden kan du risikere å bo sabla dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...