Soria Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg lurer på om lamictal gir mindre matlyst? Jeg har merket i det siste at maten ikke interesserer meg. Spiser vel nok tror jeg, men jeg blir sjelden sulten. Sånn som nå. Det er gått seks timer siden jeg spiste og det eneste som fristet var et eple. Var egentlig ikke sulten. Kan lamictal motvirke effekten av seroquel når det gjelder matlyst? 0 Siter
soleil Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Hei Lamictal skal ikke gi vektøkning, så det kan være at en får mindre matlyst. Sjekk bivirkninger her: http://www.felleskatalogen.no 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 ikke hos meg ihvertfall.. hilsen feita cali.... jeg vil ha topimax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tjihi. du kan jo begynne på litium?? får du ihvertfall i deg nok mat..... 0 Siter
Soria Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Skrevet 18. mai 2003 Hei Lamictal skal ikke gi vektøkning, så det kan være at en får mindre matlyst. Sjekk bivirkninger her: http://www.felleskatalogen.no Jeg har sjekket. Det står ikke der, men jeg dette har jeg hatt etter at jeg begynte med lamictal. Uansett er det bare en fordel :-) 0 Siter
Soria Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Skrevet 18. mai 2003 ikke hos meg ihvertfall.. hilsen feita cali.... jeg vil ha topimax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tjihi. du kan jo begynne på litium?? får du ihvertfall i deg nok mat..... Nei, takk :-) Har prøvd det kjøret der med ustoppelig matlyst. 0 Siter
drops1365380397 Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Har ikke påvirket matlysten min særlig, men litt i retning av det du beskriver. Har gått opp i vekt etter at jeg begynte med meds, men det er fordi jeg begynte å trene i tillegg. Happydays. 0 Siter
Soria Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Skrevet 18. mai 2003 Har ikke påvirket matlysten min særlig, men litt i retning av det du beskriver. Har gått opp i vekt etter at jeg begynte med meds, men det er fordi jeg begynte å trene i tillegg. Happydays. Takk. Jeg håper i hvert fall at det fortsetter :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.