Fine1365379966 Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Hvorfor hvisker/mumler en person for seg selv ? En jeg kjenner gjør dette svært ofte. Jeg tror ikke han er klar over det. Han har en leder-jobb, kan det være stress/problemer på jobben ? Er det mer alvorlige problemer, psykiske problemer ? 0 Siter
soleil Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Det trenger ikke være noe sykelig med det her! :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Eg snakkar med meg sjølv rett som det er. Det er bra for å fokusere, men sjølvsagt litt pinleg når ein blir ferska. Eg trur dei fleste gjer dette frå tid til annan. Dersom eg står i kø i bilen ser eg ofte at folk som går på fortauet og trur dei er aleina går og snakkar med seg sjølv. 0 Siter
Gjest Micco Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Mannen min snakker lavt med seg selv når han jobber hele tiden han. Irriterende, ja - sykt, nei! Mormora mi hvisket lavt når hun leste avisa. Greide ikke lese uten denne irriterende ulyden. Gjett om jeg gikk ut av rommet fort da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.