Gjest just wondering Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 får jeg i meg nok vitaminer og mineraler? kan for eksempel ta utgangspunkt i denne dagen.. frokost: to knekkebrød(havreknekkebrød) ett med tine kremost, ett med bringebær syltetøy. 1 kopp te lunsj: to havreknekkebrød med tine kremost, 5 halslinser middag: en laksefilet, en stor potet, litt paprika, agurk, blomkål, brokkoli og noen salatblader en kopp kaffe, tre små mørke sjokoladebiter blir vel en brødskive med kalkunpålegg til kvelden.. pleier aldri å drikke melk og juice, for liker ikke dette..drikker bare vann eller te/kaffe. får jeg i meg de viktigste næringsstoffene? eller bør jeg ta vitaminer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Så lenge du spiser ost er det ikke så farlig om du ikke drikker melk. Tran eller omega3 er bra for hjertet, psyken og hjernen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.