Fru2020 Skrevet søndag kl 11:50 Skrevet søndag kl 11:50 Jeg skal etterhvert begynne å bevege meg 5 til 10 minutter. Tanken er å gå tur. Men så ha kommunen varmtvannbasseng hvor de har en time som heter noe sånt som avslapning. Jeg lurte litt på å delta der fordi da blir det jo fort litt svømming og bevegelse i tillegg til avslapning. Hvor tenker dere jeg bruker minst krefter? Risikerer jeg å bruke veldig mye mer krefter i en 45 minutters økt I vannet enn en kort tur? Jeg liker meg veldig godt i vann, men så er jeg veldig dårlig så jeg vil ikke pushe det for langt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:41 Skrevet søndag kl 12:41 Fru2020 skrev (48 minutter siden): Jeg skal etterhvert begynne å bevege meg 5 til 10 minutter. Tanken er å gå tur. Men så ha kommunen varmtvannbasseng hvor de har en time som heter noe sånt som avslapning. Jeg lurte litt på å delta der fordi da blir det jo fort litt svømming og bevegelse i tillegg til avslapning. Hvor tenker dere jeg bruker minst krefter? Risikerer jeg å bruke veldig mye mer krefter i en 45 minutters økt I vannet enn en kort tur? Jeg liker meg veldig godt i vann, men så er jeg veldig dårlig så jeg vil ikke pushe det for langt. Jeg blir veldig sliten i hodet av å være i svømmebasseng. På grunn av varme og lyd kanskje. Synes spørsmålet ditt har et opplagt svar. 5 minutters tur ut av huset bruker selvfølgelig mindre krefter enn 45 minutter i basseng. Når du skal i basseng så er det jo mye tid som brukes før og etter selve svømmingen også + transport. Anonymkode: 37b53...0ef 0 Siter
Ftss Skrevet søndag kl 12:48 Skrevet søndag kl 12:48 Svømming bruker man store deler av kroppen så bassengaktiviteter kan bli tøft tenker jeg. 0 Siter
Fru2020 Skrevet søndag kl 12:57 Forfatter Skrevet søndag kl 12:57 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg blir veldig sliten i hodet av å være i svømmebasseng. På grunn av varme og lyd kanskje. Synes spørsmålet ditt har et opplagt svar. 5 minutters tur ut av huset bruker selvfølgelig mindre krefter enn 45 minutter i basseng. Når du skal i basseng så er det jo mye tid som brukes før og etter selve svømmingen også + transport. Anonymkode: 37b53...0ef Jeg bare tenkte at siden timen heter avslapning så ble det ikke så veldig slitsomt. Men jeg tenkte ikke på tiden før og etter bassenget. Det vil jo selvfølgelig gjøre det veldig mer slitsomt Ftss skrev (7 minutter siden): Svømming bruker man store deler av kroppen så bassengaktiviteter kan bli tøft tenker jeg. Mulig du har rett. Jeg bare elsker å være i bassenget 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:02 Skrevet søndag kl 13:02 Fru2020 skrev (4 minutter siden): Jeg bare tenkte at siden timen heter avslapning så ble det ikke så veldig slitsomt. Men jeg tenkte ikke på tiden før og etter bassenget. Det vil jo selvfølgelig gjøre det veldig mer slitsomt Mulig du har rett. Jeg bare elsker å være i bassenget Prøv!!😃 Anonymkode: 443ed...993 0 Siter
påskelilje Skrevet søndag kl 13:13 Skrevet søndag kl 13:13 Hvis du beveger deg rolig i bassenget, er jo det sikkert deilig for kropp og sinn. Men det er jo en del styr i forkant og etterkant av en slik bassengøkt; kjøring til og fra, omkledning og dusjing både før og etter - men dette kjenner du jo til. Kanskje å starte med ørsmå gåturer noen dager, og så ta en slik bassengøkt og se hvordan det går? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.