AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april Hva skal jeg trene for å få mindre smerter av bæring på skuldrene? Får stive muskler i nakke og skuldre. Som fører til hodepine/ migrene? Er det noe som beviselig fungerer?Som noen kan stå vitne at de slet med dette og trente slik og nå er det bra? Anonymkode: 07406...2be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april Skrevet 29. april jeg hadde mye smerter fordi jeg hadde en tung veske. byttet til en meget god sekk som støttet opp i ryggen og var ment for å bære tunge ting i og har aldri hatt problemer siden sjekk om det kan være sekken du bør bytte ut om du får vondt Anonymkode: 0d3f0...eab 1 Siter
Lillemus Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva skal jeg trene for å få mindre smerter av bæring på skuldrene? Får stive muskler i nakke og skuldre. Som fører til hodepine/ migrene? Er det noe som beviselig fungerer?Som noen kan stå vitne at de slet med dette og trente slik og nå er det bra? Anonymkode: 07406...2be Vesken må være lett. Bag bør du ikke bære. Sekk skal ikke bæres med hovedvekt på skuldrene, men tilpasses din rygg og ha et godt hoftebelte og brystreim, slik at mye av vekten havner på hoftene. 1 Siter
Ekstra Skrevet 30. april Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva skal jeg trene for å få mindre smerter av bæring på skuldrene? Får stive muskler i nakke og skuldre. Som fører til hodepine/ migrene? Er det noe som beviselig fungerer?Som noen kan stå vitne at de slet med dette og trente slik og nå er det bra? Anonymkode: 07406...2be Jeg har tro på generell styrketrening for kjerne og rygg. Og uansett er det mye bedre å bære sekk på ryggen enn å bære på skulder. Av den grunn bærer jeg PC i ryggsekk når jeg går til og fra jobb hver dag, selv om jeg synes jeg tar meg bedre ut med skulderveske... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.