Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som ikke trener noe særlig som har prøvd og fått mer energi?

Kjæresten opplever selv at han får mer energi og vil at jeg skal prøve. Jeg er litt skeptisk. Det står jo at den brukes ved trening og jeg er sengeliggende. 

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fru2020 skrev (2 timer siden):

Er det noen som ikke trener noe særlig som har prøvd og fått mer energi?

Kjæresten opplever selv at han får mer energi og vil at jeg skal prøve. Jeg er litt skeptisk. Det står jo at den brukes ved trening og jeg er sengeliggende. 

Noen som har erfaring?

Har hørt 2 legers omtale og en var positiv og en var negativ til bruk av kreatin når en trente (Begge legene legger ut ting på nett) Han som var positiv trener mye selv, mens han som var negativ tydeligvis ikke trener så mye. Han mente det var forsvinnende liten gevinst å hente med å bruke kreatin.   Har bare hørt om kreatin iforhold til trening, så aner ikke hvordan det er å bruke ellers. 

Skrevet
emilie321 skrev (2 timer siden):

Har hørt 2 legers omtale og en var positiv og en var negativ til bruk av kreatin når en trente (Begge legene legger ut ting på nett) Han som var positiv trener mye selv, mens han som var negativ tydeligvis ikke trener så mye. Han mente det var forsvinnende liten gevinst å hente med å bruke kreatin.   Har bare hørt om kreatin iforhold til trening, så aner ikke hvordan det er å bruke ellers. 

Takk for svar. Føler også at folk er litt uenige. Kjæresten er veldig opptatt av dette så jeg tror jeg bare må prøve det for hans skyld.

Jeg håper ikke det er skadelig🙈

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...