Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite engasjement for treningstrådene for tiden... jaja, har ikke vært så voldsomt med trening på meg den siste tiden, men jeg hevder hardnakket at jeg trener jevnt og trutt og at det gjør meg godt, så etter laber innsats, hiver jeg meg på hesten igjen.. og igjen... 😅

Var jo syk med noe forkjølelsesvirus som satte meg helt ut, så jeg trente INGENTING i to uker.

Denne uka kom jeg meg på treningssenteret på fredag. Det var såååå tungt, og jeg kjente at jeg fremdeles var matt av det viruset. Så en kort økt med Beinpress, Nedtrekk og roing var det jeg orket. Har hatt vondt i en arm i et par måneder,  så i dag skal jeg faktisk til fysioterapeut og høre hva det egentlig er for noe. Mulig jeg trener feil?

Vel, på lørdag hadde vi en skikkelig arbeidsdag med vedkløyving hele dagen, og da fungerte kroppen som normalt! Deilig! Tunge løft og uvante bevegelser gjorde at jeg var dønn sliten om kvelden,  men ingenting vondt. 

I går gikk vi en rolig tur i skogen en times tid. Godt å røre på seg, men vi var temmelig gåene etter gårsdagens, så en kort tur holdt. 

Noen andre som tviholder på identiteten som "en som trener" selv om det går i bølgedaler? Eller som har hatt en super treningsuke??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
påskelilje skrev (35 minutter siden):

Lite engasjement for treningstrådene for tiden... jaja, har ikke vært så voldsomt med trening på meg den siste tiden, men jeg hevder hardnakket at jeg trener jevnt og trutt og at det gjør meg godt, så etter laber innsats, hiver jeg meg på hesten igjen.. og igjen... 😅

Var jo syk med noe forkjølelsesvirus som satte meg helt ut, så jeg trente INGENTING i to uker.

Denne uka kom jeg meg på treningssenteret på fredag. Det var såååå tungt, og jeg kjente at jeg fremdeles var matt av det viruset. Så en kort økt med Beinpress, Nedtrekk og roing var det jeg orket. Har hatt vondt i en arm i et par måneder,  så i dag skal jeg faktisk til fysioterapeut og høre hva det egentlig er for noe. Mulig jeg trener feil?

Vel, på lørdag hadde vi en skikkelig arbeidsdag med vedkløyving hele dagen, og da fungerte kroppen som normalt! Deilig! Tunge løft og uvante bevegelser gjorde at jeg var dønn sliten om kvelden,  men ingenting vondt. 

I går gikk vi en rolig tur i skogen en times tid. Godt å røre på seg, men vi var temmelig gåene etter gårsdagens, så en kort tur holdt. 

Noen andre som tviholder på identiteten som "en som trener" selv om det går i bølgedaler? Eller som har hatt en super treningsuke??!!

Du er flink!

Her har det vært labert ja. Rakk nesten ikke å være bra før feberen kom igjen. Så nå har jeg vært borte fra treningen i nesten 4 uker. Innmari kjedelig, men sånn er jo livet da. 

Vet ikke helt om jeg definerer meg som en som trener, men burde kanskje det selvom det går i bølgedaler. Vet iallefall at treningen gjør meg godt og at jeg prøver så godt jeg kan. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...