påskelilje Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Lite engasjement for treningstrådene for tiden... jaja, har ikke vært så voldsomt med trening på meg den siste tiden, men jeg hevder hardnakket at jeg trener jevnt og trutt og at det gjør meg godt, så etter laber innsats, hiver jeg meg på hesten igjen.. og igjen... 😅 Var jo syk med noe forkjølelsesvirus som satte meg helt ut, så jeg trente INGENTING i to uker. Denne uka kom jeg meg på treningssenteret på fredag. Det var såååå tungt, og jeg kjente at jeg fremdeles var matt av det viruset. Så en kort økt med Beinpress, Nedtrekk og roing var det jeg orket. Har hatt vondt i en arm i et par måneder, så i dag skal jeg faktisk til fysioterapeut og høre hva det egentlig er for noe. Mulig jeg trener feil? Vel, på lørdag hadde vi en skikkelig arbeidsdag med vedkløyving hele dagen, og da fungerte kroppen som normalt! Deilig! Tunge løft og uvante bevegelser gjorde at jeg var dønn sliten om kvelden, men ingenting vondt. I går gikk vi en rolig tur i skogen en times tid. Godt å røre på seg, men vi var temmelig gåene etter gårsdagens, så en kort tur holdt. Noen andre som tviholder på identiteten som "en som trener" selv om det går i bølgedaler? Eller som har hatt en super treningsuke??!! 1 Siter
emilie321 Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden påskelilje skrev (35 minutter siden): Lite engasjement for treningstrådene for tiden... jaja, har ikke vært så voldsomt med trening på meg den siste tiden, men jeg hevder hardnakket at jeg trener jevnt og trutt og at det gjør meg godt, så etter laber innsats, hiver jeg meg på hesten igjen.. og igjen... 😅 Var jo syk med noe forkjølelsesvirus som satte meg helt ut, så jeg trente INGENTING i to uker. Denne uka kom jeg meg på treningssenteret på fredag. Det var såååå tungt, og jeg kjente at jeg fremdeles var matt av det viruset. Så en kort økt med Beinpress, Nedtrekk og roing var det jeg orket. Har hatt vondt i en arm i et par måneder, så i dag skal jeg faktisk til fysioterapeut og høre hva det egentlig er for noe. Mulig jeg trener feil? Vel, på lørdag hadde vi en skikkelig arbeidsdag med vedkløyving hele dagen, og da fungerte kroppen som normalt! Deilig! Tunge løft og uvante bevegelser gjorde at jeg var dønn sliten om kvelden, men ingenting vondt. I går gikk vi en rolig tur i skogen en times tid. Godt å røre på seg, men vi var temmelig gåene etter gårsdagens, så en kort tur holdt. Noen andre som tviholder på identiteten som "en som trener" selv om det går i bølgedaler? Eller som har hatt en super treningsuke??!! Du er flink! Her har det vært labert ja. Rakk nesten ikke å være bra før feberen kom igjen. Så nå har jeg vært borte fra treningen i nesten 4 uker. Innmari kjedelig, men sånn er jo livet da. Vet ikke helt om jeg definerer meg som en som trener, men burde kanskje det selvom det går i bølgedaler. Vet iallefall at treningen gjør meg godt og at jeg prøver så godt jeg kan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.