Gå til innhold

Hva er din definisjon på

Anbefalte innlegg

Gjest Basica
Skrevet

utroskap? Når går man over streken? Ved fantasering om en annen, kyssing eller er det å gå "all the way"?

Og en ting til, ville du noensinne akseptere utroskap?

Gjest Pricilla
Skrevet

Ville aldri akseptert det, men kunne sikekrt tilgi etter en laaaaaaaaaaaaaaang stund, men mye av tilliten ville vært borte. Jeg mener at kyssing er utroskap, eller hvis partner din melder, mailer eller snakker med en annen bak ryggen din selv om de ikke har vært i fysisk kontakt.

Fantasier må man få lov å ha, det skader ingen.

Hadde jeg funnet ut at samboern min hadde skrevet mail og spist lunsj, middag, kino osv. med en annen jente bak ryggen min hadde det vært utroskap.

For å sette egne grenser (jeg er den som sitter på fanget til folk, leier osv.) så tenker jeg "hva hvis han gjorde dette, hvordan ville jeg reagere" Ville jeg blir sint eller såra så gjør ikke jeg det heller. Og jeg tåler kanskje ikke så mye, gutten min er MIN. : )

At han har ei jente på fanget på fest er ikke utroskap, så lenge de ikke flørter vilt (han kan jo gjøre det hvis han vil, flørting er lov - men ikke forann meg) eller kysser, koser.

Skrevet

Definisjonen på utroskap er vel for meg at dama gjør noe seksuelt som jeg ikke tolererer, med andre gutter, eventuelt jenter.

Jeg er usikker på hvor grensen for meg går, men jeg vet at den selvsagt går ved sex og den slags sysler.

Nei, ville aldri tolerert det, uansett grunn. Det hadde vært på hue og ræva ut umiddelbart, med 100 % sikkerhet selv om vi var gift eller hvor seriøst forholdet nå måtte finne på å være.

serendipity
Skrevet

Jeg godtar mye, han også. For meg går grensen ved det som han ikke ville gjort om jeg var der. Jeg har ingen problemer med at han kysser en venninne på munnen, sånn for fleip liksom. Men det han ikke ville gjort uten at jeg så det. Bør han unngå.

Skrevet

Utroskap er det man ikke vil at den andre skal vite om i forhold til en tredjepart.

Skrevet

Syns favn hadde en grei definisjon på det jeg. Dessuten føler man vel ofte selv hva som er greit og hva som ikke er det. En god klem og et kyss på kinnet fra en god venn er helt OK.

Slik forholdet er pr idag hadde jeg ikke akseptert utroskap.

Skrevet

"Ved fantasering om en annen"

Ærlig talt - da er i så fall omtrent 100% av de som er i faste forhold utro innimellom.

"................."

laguna1365380434
Skrevet

Verden hadde ikke gått under for meg om typen hadde kommet i fare for å feie over et eller annet stykke i fylla...

Mange kan jo oppleves som attraktive for en kveld uten at det er truende for noe forhold av den grunn...

Det er mange ting jeg hadde betraktet som langt større tilittsbrudd. Jeg skjønner ikke helt logikken bak teorien om at seksuelt utroskap er den største forbrytelsen som kan bli begått mot en..

Hadde typen derimot funnet en dame han generelt likte veldig godt, og tilbragte mer tid med enn meg fr.eks, hadde jeg nok blitt lit sjalu og lei meg..

Forøvrig hadde jeg funnet det mer sårende om han hadde hatt sex med en person som ikke var pen, enn om det var snakk om en smellvakker, snerten sak.

Da hadde jeg jo måttet gå utifra, at hun enten hadde andre og "dypere" kvaliteter, eller at det var noe alvorlig galt med eget sexappeal..

Jeg hadde blitt fornærmet og såret..

Utroskap defineres vel på mange forskjellige måter, noen synes kyssing er for mye, mens andre (f.eks en kompis av meg) setter grensen ved penetrering, uten gummi.. (Den gjelder bare for han, ikke for kjæresten, etter hva jeg har skjønt.. Slask..) :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...