Gå til innhold

noen råd til i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881

Har tidligere fått råd her om å enten søke om tilbakedatering av sykmelding, el på rehabiliteringspenger.

I morgen skal jeg til fastlegen min, og jeg holder på å grue meg ihjel.. Hva skal jeg si? Jeg greier så vidt å forlate leiligheten og går jevnlig i terapi, men føler meg så frekk ved å ta opp dette.. Er dette en problemstilling legen er vant til?

Noen med råd hvordan jeg i det hele tatt skal begynne samtalen??

Føler for å ta noen valium før timen jeg altså.... Føler meg så liten i en slik setting..

HJELP!!

Det gjelder jo så å si hele framtida mi.. Superangst...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105822-noen-r%C3%A5d-til-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little Madam

Hva med å begynne med å si litt om at du synes dette er litt vanskelig å ta opp, at du føler uro og usikkerhet angående dette......

Det kan hjelpe å utrykke litt følelser om at du synes dette er vanskelig å ta opp, så får du nok samtalen lettere på gli vil jeg tro..

Lykke til med timen i morgen! Fortell hvordan det gikk :-)

Kjære deg. Dette hørtes ikke morsomt ut, og jeg skjønner deg så innmari godt, fordi slik har jeg så ofte følt det selv. Hvis du kunne hatt med deg noen, så ville det kanskje vært bedre, men kan du ikke det, så ville jeg foreslå at du skriver ned ting som du vil ta opp, i kveld. Du kan jo ta med deg det som kommer på denne tråden her.

Legen er der for å hjelpe deg, så han/hun har sikkert hørt og sett det meste, fra før. Så ta mot til deg, og si det akkurat sånn som det er. Hvis du ikke klarer å si det, så gi legen en lapp, der det står det du ønsker å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...