nedtelling Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei, hvordan går det med dere? Har dere fått oppdatert attestene nå??? Dere fikk beskjed 15/5 om å oppdatere papirene ikke sant!? Jeg lurer svært på når vi skal få samme beskjed.. Hilsen en spent 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasserfaldfelder Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei, nedtelling! Ja nå driver vi og oppdaterer våre attester. Alt tar jo sin tid, hvertfall i vår kommune! Vi går rundt med telefonen på oss hele tiden og lurer på hvor tid den skal ringe. Frykter vi må vente enda noen uker til den store beskjeden. Hvor lenge siden er det dere sendte papirene til Colombia? Hvis det er mindre enn et halvt år siden, får dere sikkert ikke beskjed om å oppdatere attester. Hvilke aldersgruppe er dere godkjent for? Vi venter på en mellom 0 og 14 mnder, pga. at vi har et egetfødt på 3 år. Veldig spennende, klarer ikke se for meg barnet i det hele tatt! Lykke til videre med ventingen! Nå må det snart komme et ras av tildelinger! Ventehilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-616858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Hei, nedtelling! Ja nå driver vi og oppdaterer våre attester. Alt tar jo sin tid, hvertfall i vår kommune! Vi går rundt med telefonen på oss hele tiden og lurer på hvor tid den skal ringe. Frykter vi må vente enda noen uker til den store beskjeden. Hvor lenge siden er det dere sendte papirene til Colombia? Hvis det er mindre enn et halvt år siden, får dere sikkert ikke beskjed om å oppdatere attester. Hvilke aldersgruppe er dere godkjent for? Vi venter på en mellom 0 og 14 mnder, pga. at vi har et egetfødt på 3 år. Veldig spennende, klarer ikke se for meg barnet i det hele tatt! Lykke til videre med ventingen! Nå må det snart komme et ras av tildelinger! Ventehilsener fra Vi sendte papirene den 20 januar og ble godkjente etter 2 mnd og en uke,,Vi er godkjente for aldersgruppen 24 mnd-47 som vil da si 2-3 år. Vi gleder masse og gruer oss amtidig litt. Tenk å gå fra å være to i hverdagen til å bli 3!! Når det gjelder oppdateriner av politiattestene så bruker det å gå veldig fort her på Romerike så jeg regner med at innen 3-4 dager fra vi får beskjed så har AF de.. Jeg glemte min mobil hjemme igår og gikk og var nervøs for at telefonen skulle komme, men dengang ei. Håper på et "rush" av tildelinger nå i kommende tid!! Gi oss beksjed når det skjer noe,..-- vi venter i spenning! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-616866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasserfaldfelder Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Vi sendte papirene den 20 januar og ble godkjente etter 2 mnd og en uke,,Vi er godkjente for aldersgruppen 24 mnd-47 som vil da si 2-3 år. Vi gleder masse og gruer oss amtidig litt. Tenk å gå fra å være to i hverdagen til å bli 3!! Når det gjelder oppdateriner av politiattestene så bruker det å gå veldig fort her på Romerike så jeg regner med at innen 3-4 dager fra vi får beskjed så har AF de.. Jeg glemte min mobil hjemme igår og gikk og var nervøs for at telefonen skulle komme, men dengang ei. Håper på et "rush" av tildelinger nå i kommende tid!! Gi oss beksjed når det skjer noe,..-- vi venter i spenning! Hei igjen! Dere trenger helt sikkert ikke oppdatere papirene deres, siden de ikke går ut før i august. Slik var det iallefall for noen venner av oss som det gikk rimelig kjapt med. Plutselig var bare telefonen der! Så da ligger dere likt med oss! Det hadde vært artig å reist en hel gjeng til Bogotà fra Norge samtidig.For meg høres det litt "tryggere" ut å kunne orientere seg sammen med flere(som snakker samme språk). Lykke til videre! Hilsen igjen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-616874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Hei igjen! Dere trenger helt sikkert ikke oppdatere papirene deres, siden de ikke går ut før i august. Slik var det iallefall for noen venner av oss som det gikk rimelig kjapt med. Plutselig var bare telefonen der! Så da ligger dere likt med oss! Det hadde vært artig å reist en hel gjeng til Bogotà fra Norge samtidig.For meg høres det litt "tryggere" ut å kunne orientere seg sammen med flere(som snakker samme språk). Lykke til videre! Hilsen igjen fra Yepp, det hadde vært hyggelig å reist sammen en gjeng!! og ja, jeg håper at vi slipper oppdateringene! Har dere tenkt på hvilket hotel i Bogota som dere kommer til å ta inn på?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-616879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasserfaldfelder Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Yepp, det hadde vært hyggelig å reist sammen en gjeng!! og ja, jeg håper at vi slipper oppdateringene! Har dere tenkt på hvilket hotel i Bogota som dere kommer til å ta inn på?? Hei! Når det gjelder hotel, har vi vært inne på netsidene til noen av de hotellene som har vært lagt ut her på DOL. Noen ser veldig bra ut med vaskeri, fri internet og digitalt kamera, kan bruke visa der etc. Det virker ikke som det er noen særtlig forskjell på prisene heller, hvertfall ikke nå når dollarkursen er så lav. Har hørt både positivt og negativt om Halifax. Men tror ikke de har inkludert internet og vask og jeg tror heller ikke det går an å bruke visa der. Har du hørt om et hotel som heter La Fontana? Har hørt at det skal være bra, men finner ikke netsiden. Ellers virker Santa Barbara og La Zuetana som bra hotel. Har dere begynt å tenke på hotel, flybilletter, etc.? Vi har bare gjort noen få praktiske forberedelser, så det blir vel full rulle når vi får tildeling.Vi har bl.a. bestillt dollar. Tror du det holder med 3000kr i dollar kontant? Nå må jeg få gjort litt husarbeid! Har fri i dag, men klarer ikke å gjøre så mye annet ennn å tenke på tildeling og må inn å sjekke på DOL om det kanskje er andre som får den store telefonen i dag. Ha det bra så lenge! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-616973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasserfaldfelder Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei! Når det gjelder hotel, har vi vært inne på netsidene til noen av de hotellene som har vært lagt ut her på DOL. Noen ser veldig bra ut med vaskeri, fri internet og digitalt kamera, kan bruke visa der etc. Det virker ikke som det er noen særtlig forskjell på prisene heller, hvertfall ikke nå når dollarkursen er så lav. Har hørt både positivt og negativt om Halifax. Men tror ikke de har inkludert internet og vask og jeg tror heller ikke det går an å bruke visa der. Har du hørt om et hotel som heter La Fontana? Har hørt at det skal være bra, men finner ikke netsiden. Ellers virker Santa Barbara og La Zuetana som bra hotel. Har dere begynt å tenke på hotel, flybilletter, etc.? Vi har bare gjort noen få praktiske forberedelser, så det blir vel full rulle når vi får tildeling.Vi har bl.a. bestillt dollar. Tror du det holder med 3000kr i dollar kontant? Nå må jeg få gjort litt husarbeid! Har fri i dag, men klarer ikke å gjøre så mye annet ennn å tenke på tildeling og må inn å sjekke på DOL om det kanskje er andre som får den store telefonen i dag. Ha det bra så lenge! Når det gjelder hotel så har jeg fått en mail som sier noe om dette; _____________ Har hørt om Las Palmas, Nydelig mat, fantastisk betjening og akkurat passe stor... bare 8 rom. Har hørt at veldig få norske bruker Las Palmas så hvis man skal være sikker på å treffe andre norske familier er vel Halifax det som er mest populært. Har også hørt at Zuetana er et flott sted. Zuetana ligger ikke langt fraLas Palmas ( 5 min. gange).. og jeg personlig synes disse ligger i et "bedre" strøk en Halifax. Mange flotte parker i umiddelbar nærhet bl.a. ___________________ Har ikke bestemt oss ennå! En annen ting vi ønsker er å reise tilbake til San Andres og også besøke naboøya Providencia! Der var vi ikke sist! Når det gjelder flypriser så har jeg vært i kontakt med Egersund reisebyrå og forhørt meg om priser,.. de sier at Pris Oslo - Bogota t/r kr 7020,- + flyskatter kr 379,-. Pris for baby (under 2 år) på retur kr 1475,- + flyskatter kr 236,-(Air France) Jeg driver og pusler litt hjemme,.. ser på pakkeliste, tilfører ekstra ting der, har bestilt Drikkevaksine, tenker på hvilke gaver vi skal ha med, holder på med å sy til barnerommet etc. Og er inne på DOL flere ganger om dagen:o) Om du har lyst så kan du maile meg på [email protected] hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-617012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasserfaldfelder Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Når det gjelder hotel så har jeg fått en mail som sier noe om dette; _____________ Har hørt om Las Palmas, Nydelig mat, fantastisk betjening og akkurat passe stor... bare 8 rom. Har hørt at veldig få norske bruker Las Palmas så hvis man skal være sikker på å treffe andre norske familier er vel Halifax det som er mest populært. Har også hørt at Zuetana er et flott sted. Zuetana ligger ikke langt fraLas Palmas ( 5 min. gange).. og jeg personlig synes disse ligger i et "bedre" strøk en Halifax. Mange flotte parker i umiddelbar nærhet bl.a. ___________________ Har ikke bestemt oss ennå! En annen ting vi ønsker er å reise tilbake til San Andres og også besøke naboøya Providencia! Der var vi ikke sist! Når det gjelder flypriser så har jeg vært i kontakt med Egersund reisebyrå og forhørt meg om priser,.. de sier at Pris Oslo - Bogota t/r kr 7020,- + flyskatter kr 379,-. Pris for baby (under 2 år) på retur kr 1475,- + flyskatter kr 236,-(Air France) Jeg driver og pusler litt hjemme,.. ser på pakkeliste, tilfører ekstra ting der, har bestilt Drikkevaksine, tenker på hvilke gaver vi skal ha med, holder på med å sy til barnerommet etc. Og er inne på DOL flere ganger om dagen:o) Om du har lyst så kan du maile meg på [email protected] hilsen fra Regner med det var du, nedtelling, som skrev det siste innlegget her?! Ellers så må jeg ha vært helt i tåkeland, kan ikke huske å ha skrevet noe lignende i 1/2 2-tiden i dag! Fikk meg en god latter:-) Hilsen fra den virkelige 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-617532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Regner med det var du, nedtelling, som skrev det siste innlegget her?! Ellers så må jeg ha vært helt i tåkeland, kan ikke huske å ha skrevet noe lignende i 1/2 2-tiden i dag! Fikk meg en god latter:-) Hilsen fra den virkelige Ha ha ha, joda det er nok jeg ja!!! Ammetåke????? og så underskrive med ditt navn?!?!?!? Jeg kopierte navnet og skulle skrive det i oversikten fordi nicket ditt er sååå vanskelig!! LOL hmm,,.. syntes at det ble sååå rart! Funny!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-617740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolyMar Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Yepp, det hadde vært hyggelig å reist sammen en gjeng!! og ja, jeg håper at vi slipper oppdateringene! Har dere tenkt på hvilket hotel i Bogota som dere kommer til å ta inn på?? Hei på deg. Vil bare komme med en liten opplysning angående hotel Las Palmas i Bogota. Vi bodde der i 6 netter med nesten bare danske familier. Den erfaringen vi fikk var ikke så positiv - dårlig mat(danskene kjøpte til slutt mat utenfra huset)og når vi ba om påfyll av mat til frokost hadde de ikke mer på kjøkkenet, dårlig service, dårlig renhold, betjeningen kunne lite eller ingen engelsk og vi snakket ikke spansk. Det positive var at det var internett der og mye tumleplass ute og inne, et lite grøntområde rett ved (hvor hundene ble luftet) og at det er vakter/hunder i nesten alle hus rundt i området så du følte deg trygg i gatene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105903-wasserfaldfelder-og-erin79/#findComment-619252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.