Gjest trimmer 40 år Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Må bare innrømme først som sist, jeg er i elendig form, har ikke trimmet mye i vinter nei. Over 40 er jeg også. Nå har jeg omsider kommet meg ut av godstolen, og har startet forsiktig med å gå turer i naturen. Går foreløpig i ganske rolig tempo, litt andpusten blir jeg men ikke voldsomt. (Rom ble ikke bygd på en dag!) Jeg får veldig vondt i leggene når jeg går, spesielt på fremsiden, kjennes ut som svie. Regner med at dette vil gå over etter hvert. Men - så til spørsmålet, når jeg bare driver med gåing, altså ikke styrke og vekter og sånt, er det da lurt å ta pause f.eks. annenhver dag, spesielt nå i starten, eller er det bare å gå på og håpe at smertene gir seg etter hvert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Trening hvile har vel vært diskutert over en lav sko her, ta en titt bakover i trådene her så finner du ut litt av hvert. (JA! vile er viktig mellom vær treningsøkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Trening hvile har vel vært diskutert over en lav sko her, ta en titt bakover i trådene her så finner du ut litt av hvert. (JA! vile er viktig mellom vær treningsøkt. Velkommen opp av stolen og ut i terrenget! Vet godt hva du snakker om med overanstr. foran på leggen. Gå derfor heller i terreng enn på vei! Og bruk staver så du fordeler mellom ben og overkropp. Og gjerne bli mest mulig andpusten og svett, det gjør bare godt. Veksl mellom korte heftige turer på kanskje en time og lange rusleturer på 5-7 timer. Bruk gjerne sekk, men ha ikke for mye søt drikke og mat i den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Velkommen opp av stolen og ut i terrenget! Vet godt hva du snakker om med overanstr. foran på leggen. Gå derfor heller i terreng enn på vei! Og bruk staver så du fordeler mellom ben og overkropp. Og gjerne bli mest mulig andpusten og svett, det gjør bare godt. Veksl mellom korte heftige turer på kanskje en time og lange rusleturer på 5-7 timer. Bruk gjerne sekk, men ha ikke for mye søt drikke og mat i den! Takk-takk, men den var vel ikke til meg?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.