Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Jeg var til en fysioterapeut på mandag, som undersøkte skuldra mi. Han så bl.a. på hvordan jeg gjorde ulike styrkeøvelser, og jeg skulle gjøre noen justeringer med bl.a. vinkelen på overarmen. I tillegg skulle jeg trene en gang per uke hjemme, i tillegg til 2 ganger på treningssenteret. 

Vel.. jeg må ta den hjemmeøkta nå i kveld. Bortsett fra det, har det gått sånn i ett gjennom uka at jeg ikke har hatt en skikkelig økt.

Men, vi hadde en fantastisk fjelltur i går i strålende høstsol; 13,5 km. Og i dag en liten rolig tur på 4,5 km.

Dere andre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt med litt morgengymnastikk for å få kroppen i gang for dagen. :) Så tirsdag, torsdag, fredag og søndag var det rett i treningstøyet og øvelser med yogablokk og treningsstrikk i 15 min. I tillegg har mannen og jeg gått kveldsturer de samme kveldene på 2,3 - 3,6 km. I dag gikk vi til og fra en bursdag, 3,4 km hver vei i aldeles nydelig høstvær. :) 

påskelilje
Skrevet
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg har begynt med litt morgengymnastikk for å få kroppen i gang for dagen. :) Så tirsdag, torsdag, fredag og søndag var det rett i treningstøyet og øvelser med yogablokk og treningsstrikk i 15 min. I tillegg har mannen og jeg gått kveldsturer de samme kveldene på 2,3 - 3,6 km. I dag gikk vi til og fra en bursdag, 3,4 km hver vei i aldeles nydelig høstvær. :) 

Nydelig! Jeg gjør litt tai-chi-øvelser innimellom. Kjennes veldig godt! Absolutt ikke hver dag, men av og til!

Skrevet

Jeg er ganske god på å gjennomføre styrkeøkter for tiden, stort sett 4 ganger i uka hvor jeg varierer mellom ulike "program". Men er ikke god på å trene utholdenhet, blir kun 15-25 minutters oppvarming på mølle før styrke,  med noen få intervaller på slutten av oppvarmingen. Jeg bor sånn til at jeg går mye i hverdagen - mellom 15 og 20 000 skritt daglig, - men i et utrolig flatt terreng. 

Akkurat nå vurderer jeg å melde meg på et nybegynnerkurs i kickboksing. Er det noen som har noe erfaring med det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...