Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skremmer dere vel med overskriften, kan tro at vi har fått tildeling? ;-) men det har vi altså ikke.

Jeg må bare "tralle" litt her, siden livet er så herlig for tiden ;-) håper det ikke gjør noe. Vi fikk jo distrikt Cali i Colombia, og jeg gleder meg sånn nå videre i prosessen, drømmer om barn, reise, kjøp av barneklær osv om natten og er helt surrete for tiden. Er så følelsesmessig oppstemt at jeg vet at jeg kommer til å stortute når vi får Telefonen ;-)

Har eksamen i morgen og i neste uke, har ikke lest mye men det er da ikke viktig nå, hehe! Tror jeg bare ler om jeg stryker (ler nå og angrer om et par år :P ) Kan jeg heller ikke få skrive om adopsjon, Colombia eller pakkeliste på eksamen? da går alt så mye bedre :-)

Det ser ut som om det ordner seg med min syke hest også, selv om ingenting er sikkert ennå. Jeg har vært skikkelig bekymret over hva jeg skal gjøre med henne, men nå går det fremover :-)

Trallala :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105948-jeg-er-s%C3%A5-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyren1365380423

NYYYT følelsene dine!! Du er NORMAL...."ammetåka" tiltrer...og andre ting er plutselig ikke så viktig...

Etter mange års venting og frustrasjoner så er det lov til å være tussete...og glad!!

Nyyyt det!!!

Fra ei som skjønner helt hva du mener....- du har mange tårer og mye glede i vente..-gled deg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105948-jeg-er-s%C3%A5-glad/#findComment-617317
Del på andre sider

Hei Betty. Synes å huske noen innlegg om en syk hest for lenge siden, var det din? Hva feiler hesten?

Ja det var nok min. Hun har kronisk luftveissykdom og var egentlig "dømt" av veterinærene, men de ba meg allikevel å vente å se. Nå viser det seg at hun har astma og antagelig vil bli helt frisk hvis hun får gå ute hele døgnet. Er akkurat satt på antibiotika og kortisonkur pga hoven hals. Men ellers er hesten i fin form: sprek, matlysten er på topp ;) og ingen feber.

Såhh, ikke så lett å slakte en hest som bare er 7 år, man blir jo glad i dyrene også, og så lenge hun ikke lider på noen måter, går det greit. Hun skal sjekkes igjen når medisinkuren er over, om to uker, akkurat nå er jeg optimist og tror det går bra ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105948-jeg-er-s%C3%A5-glad/#findComment-617597
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...