Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare å glemme han???

Anbefalte innlegg

sma1365380523
Skrevet

Jeg tenker på en gutt dag ut og dag inn. Vi har aldri vært sammen, og kjenner ikke hverandre noe. Men likevel drømmer jeg om han hele natten. Tenker på hvordan vi kunne hatt det sammen. Han bodde på hybel i litt over et halvt år noen hus bortenfor der jeg bor, og jeg så han omtrent daglig.Så flyttet han til hjemplassen sin (det er litt over ett år siden), før han i fjor høst flyttet, og begynte å studere litt lengre sør i landet. Jeg får han bare ikke ut av hodet.Han er kjempeskjønn og pen.Vet han har hatt spilleproblemer, og prøvd å tatt sitt eget liv en gang.Han jobbet også litt i min hjemby i fjor sommer. Så han hver gang han var her. Har også tenkt på å flytte til den plassen han bor nå, bare for å få sett han. Søskenbarnet hans skal gifte seg i min hjemby til helgen, har tenkt på å dra til sentrum for å se om jeg ser han (høres sikkert sprøtt ut, men...) Vet med meg selv at det ikke kommer til å bli noe mellom oss, til det er det nok for stor forskjell mellom oss. Han er aktiv idrettsmann, mens jeg er heller det motsatte. Utseendemessig vil ingen være sammen med meg. Jeg er 21 år, har aldri hatt en kjæreste. Aldri blitt kysset av en gutt

Har noen tips til meg hvordan jeg skal klare å glemme han? Det har gått 5 mnd siden jeg så han sist, men likevel tenker jeg på han hele tiden

Gjest zimmermann
Skrevet

"Vet han har hatt spilleproblemer, og prøvd å tatt sitt eget liv en gang"

here we go again... slike typer er som en magnet, på jenter...inntil de har brent seg noen ganger...

Skrevet

"Vet han har hatt spilleproblemer, og prøvd å tatt sitt eget liv en gang"

here we go again... slike typer er som en magnet, på jenter...inntil de har brent seg noen ganger...

Tiden leger alle sår...

Grunnen til at mange damer faller for den type menn, er nok at de har bevist at de er følelse-mennesker...men sånne menn har også ofte psykotiske trekk

Gjest p p p t
Skrevet

5 mnd er ingenting når det gjelder å glemme slike tilfeller. De verste er de en ikke har vært sammen med i det hele tatt. For da spinner en så mye virkelighetsfjerne ting rundt det som kunne vært.

Og det at du har lite erfaring gjør at du er ekstra sårbar. Dessverre. Det GÅR over selv om det kan ta tid.

Om du mener du er stygg (noe jeg ikke tror) så finnes det mannfolk som ikke er så alt for pene heller. Du får sate på en av dem istedenfor et fotomodelltype da vet du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...