Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare å glemme han?

Anbefalte innlegg

sma1365380523

Jeg tenker på en gutt dag ut og dag inn. Vi har aldri vært sammen, og kjenner ikke hverandre noe. Men likevel drømmer jeg om han hele natten. Tenker på hvordan vi kunne hatt det sammen. Han bodde på hybel i litt over et halvt år noen hus bortenfor der jeg bor, og jeg så han omtrent daglig.Så flyttet han til hjemplassen sin (det er litt over ett år siden), før han i fjor høst flyttet, og begynte å studere litt lengre sør i landet. Jeg får han bare ikke ut av hodet.Han er kjempeskjønn og pen.Vet han har hatt spilleproblemer, og prøvd å tatt sitt eget liv en gang.Han jobbet også litt i min hjemby i fjor sommer. Så han hver gang han var her. Har også tenkt på å flytte til den plassen han bor nå, bare for å få sett han. Søskenbarnet hans skal gifte seg i min hjemby til helgen, har tenkt på å dra til sentrum for å se om jeg ser han (høres sikkert sprøtt ut, men...) Vet med meg selv at det ikke kommer til å bli noe mellom oss, til det er det nok for stor forskjell mellom oss. Han er aktiv idrettsmann, mens jeg er heller det motsatte. Utseendemessig vil ingen være sammen med meg. Jeg er 21 år, har aldri hatt en kjæreste. Aldri blitt kysset av en gutt

Har noen tips til meg hvordan jeg skal klare å glemme han? Det har gått 5 mnd siden jeg så han sist, men likevel tenker jeg på han hele tiden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105963-hvordan-skal-jeg-klare-%C3%A5-glemme-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Jeg kan tenke meg flere grunner til at han ikke vil være sammen med deg, liten selvtillig og lav selvfølelse, og "stalker"-tendenser. Men utseendet ditt er neppe noen større hindring.

Hvorfor glemme han? Hvorfor ikke finne en eller annen måte å ta kontakt på? Uten at det virker som om du forfølger han. Desperate mennesker er lite tiltrekkende.

Ellers er vel den beste måten å glemme han på å få en kjæreste. Men husk å være ærlig om dine intensjoner.

herregud det må være forferdelig å gå igjennom noe sånt noe.. jeg tror jeg vet noe som kan hjelpe men som sikkert høres helt sprøtt ut. Du sier du er sikker på at det aldri blir noe mellom dere, men det jeg tror kan være smart, er at du prøver deg på han, eller hinter til han at du liker han. Og hvis du da blir avvist, så blir det 10 ganger lettere for deg å glemme han, for da har han på en måte skuffet deg såpass at han ikke er like interessant lenger for deg. Veit ikke om dette gir noen mening i det hele tatt, men det var akkurat dette her jeg gjorde, og som hjalp meg da jeg var i den situasjonen.

Lykke til!

tullball1365380062

den beste måten å komme over han er nok rett og slett å spørre han om han vil bli sammen med deg eller noe i den duren. eller bare om han vil være venner med deg. da finner du nok ut etterhvert at han har noen dårlige egenskaper han også, og det bildet du antagelig har danna deg av han ikke stemmer helt. jeg opplever noe lignende med ei jente jeg gikk i klasse med i fjor. det var noe spesielt med hu som jeg aldri har opplevd før. de få gangene jeg var sammen med hu følte jeg meg rett og slett kjempelykkelig. nå har jeg flytta til en annen by og ser henne nok aldri igjen. jeg tenker ofte på henne og hvis jeg ser hu igjen kommer jeg til å spørre om vi i det minste kan være venner. hvis hu ikke gidder det er hu jo ikke så fantastisk (eller hva pokker jeg skal kalle det) som jeg innbiller meg nå alikevel. men hu var innmari snill mot meg de få gangene vi var sammen, selv om hu var kjempefin, og bare kunne velge og vrake i gutter, mens jeg ikke ser ut i det hele tatt. ingen andre jenter har vær så snille mot meg. men noe av grunnen til at jeg tenker sånn om hu er nok at jeg ikke har blitt riktig kjent med hu, og hvis jeg hadde blitt det så hadde jeg nok sett at hun har sine feil hun også. dette ble fryktelig langt men jeg håper det er til hjelp. lykke til, uansett hva du velger å gjøre!

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg tror ikke du engang skal forsøke å glemme ham. -Jeg har hatt enkelte tilsvarende episoder bak meg der jeg brukte all min tid og energi til å tenke på samme personen over lengre tid.

La ham bare sveve litt rundt i hjernebarken, og så får du se om ikke det er andre og mer oppnåelige hannkjønn som kommer din vei etterhvert.

Et godt tips: Veien blir til mens man går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...