Gå til innhold

Er det bare usikkerhet?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkesåovenpånå

Jeg skulle ha oppkjøring i går og ble shit nervøs da sensoren sette seg inn i bilen. Verre ble det da jeg fikk et spørsmål jeg ikke klarte å svare på, selfølgelig måtte jeg få et jeg ikke kunne!

Men saken er at da jeg fikk startet bilen, det gikk fint, og jeg kjørte bort til veiskillet. Så klarte jeg å prestere verdens største feil. Jeg kjørte på feil side av vegen, ikke bare litt, men en 50 meter. Jeg vet ikke hva som skjedde, vet jo veldig godt at det er livsfarlig og at jeg tok feil side. Men jeg var så nervøs at jeg ikke klarte å tenke, enda dette er en lett plass å kjøre opp på.Så kom det en bil mot meg, men jeg var helt i koma, det endte med at sensoren måtte bremse. Og rolig be meg om å kjøre tilbake. Vi ble enige om at noe rart hadde skjedd, og jeg slapp å betale siden kjøreturen ble såpass kort. Jeg skjønner ikke, hva kan være årsaken? Følte meg ikke så nervøs like før, men det var da jeg ikke klarte spørsmålet. Husker ikke helt hendelsen eller, mye er svart, jeg skjønner ikke at jeg ikke bremset da en bil kom imot meg.

Jeg har egentlig ikke tatt dette så alvorlig, jeg slapp å betale og ser på hendelsen som noe jeg bare vil glemme. Men kjørelæreren min lurte jo veldig på hva som er årsaken.Hun sier at jeg må tro mer på meg selv men...jeg skjønner ingenting! Klarer jo å konsentrere meg bra når jeg leser til prøver og sånn, bedre enn vennina mi, men hun kunne aldri klart å gjøre en slik feil jeg gjorde.

Noen som har noen ideer om hva dette kan være?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105977-er-det-bare-usikkerhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må presisere at jeg bare er pasient, ingen type behandler eller fagperson eller noe sånt noe. Men det høres ut for meg, som om det du hadde var et skikkelig tøft angstanfall.

Men jeg syns du skulle snakke med legen din om det, for å være på den sikre siden. Høres jo litt skummelt ut, på en måte, at det ble svart for deg. Men det er sikkert mange, det, som har fått skikkelig tøffe angstanfall i en så stressete situasjon som det å kjøre opp kan være.

Husker selv at jeg var fryktelig nervøs. Så ikke gjør for mye ut av det, bare. Det behøver slett ikke gjenta seg, dersom du er redd for det. Lykke til neste gang, det går nok mye bedre da, skal du se!

Gjest soIeiI

Hei! :)

Kan være en tøff situasjon å kjøre opp..

Jeg måtte kjøre opp flere ganger for jeg ble så nervøs at jeg gjorde masse rart.

Det endte med at kjørelæreren fikk sitte foran siden av meg og sensoren baki. Da gikk det helt fint!

Kanskje noe for deg?

Lykke til ved neste forsøk! :)

randolph1365380521

Hei :)

Hvis du leser første avsnitt i innlegget ditt så finner du svaret...

Det skar seg altså fra første stund og i nervøsitetens klør mistet du kontrollen på situasjonen.

Den gang jeg skulle kjøre opp i Oslo var det snøstorm og fult kaos i hele Oslo.

Jeg møtte opp og da kjørelæreren kom var hilsenes hans"Hvis du tror du får serfitikat idag må du tro omigjen,kjør i vei!"

Holdt jo på å gjøre i buksa fra før av enda verre ble det.

Kjørte ut på Østre Aker i Oslo og bommet i følge idioten ved siden av meg men jeg fikk stryk av ham.

Da kjørekæreren kom inn i bilen og fortalte at jeg strøyk sa jeg hva idioten hadde sagt og da føyk kjørelæreren min ut av bile og inn til bilsakkyndig igjen.

Han kom ut etter en tid o sa at jeg hadde aldri kjørt opp var strøket av listen!

Kom opp igjen litt senere med en ny bilsakkyndig som visste om den forrige turen jeg hadde og sto med glans!

Legg merke til hva de sier til deg når de kommer inn bilen og under veis.!

Den jeg hadde fikk en reprimande,og han hadde fått sparken i Drøbak!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...