Gå til innhold

Mamta

Gjest Wasserfaldfelder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ny her

Jeg er ikke mamta, men kan kanskje svare likevel (?)

I min tid som arbeidsgivers repr. i kommunen het det seg at velferdspermisjon er et gode som kan gis til arbeidstakere, og ikke en skal ytelse som du har krav på. Altså er det noe du står fritt til å søke om, så er det opp til arbeidsgiver å innvilge eller avslå. Det kan derfor ikke påklages eller ankes om du ikke er fornøyd med arbeidsgivers svar.

Velferdspermisjon hører til under gjeldende personalreglement på arbeidsplassen din. Er du ansatt i staten finner du paragrafer osv i statens personalhåndbok. I kommunen er dette beskrevet i personalreglementet som er utarbeidet/forhanlet fram mellom arbeidsgiver og fagforeningene i din kommune.

Privat sektor kjenner jeg ikke til...men antar det har sammenheng med omsorgsfull sjef og "goodwill" i familierelaterte saker..

Måtte du likevel få innvilget din søknad, om du enn er i privat eller offentlig sektor.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106000-mamta/#findComment-617672
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...