Gå til innhold

Jeg har drukket sun oppvaskmiddel - haster

Anbefalte innlegg

Satt her med et glass brus og drakk, så da jeg akkurat hadde svelget ned siste slurken ser jeg nedi glasset og det er fullt av rester fra oppvaskmaskinvaskemiddel. (må ha stått noe i veien for skylling eller no).

Kan det ære farlig eller? Begynte litt før jeg hadde drukket hele glasset og kjenne at jeg hadde litt vondt i halsen - tenkte at det var forkjølelse eller noe sånt. Men nå prikker det i munnen og på tunga, og er litt sånn ekkel følelse....

hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106079-jeg-har-drukket-sun-oppvaskmiddel-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les hva som står på pakningen, men den mengden du kan ha fått i deg er neppe farlig tror jeg.

Slapp av med ett nytt glass brus.............fra ett rent glass selvsagt:-)

Jeg har en gang for over 20 år siden stekt meg en kotelett i stekovnsrens. Den gangen sto det ett dødningehode på boksen. Som du skjønner så lever jeg i beste velgående ennå. Men jeg skal love deg det svei og smaken var borte i langt over en uke. Jeg var ikke hos lege og min mor holdt på å gå fra vettet, hehe.

Les hva som står på pakningen, men den mengden du kan ha fått i deg er neppe farlig tror jeg.

Slapp av med ett nytt glass brus.............fra ett rent glass selvsagt:-)

Jeg har en gang for over 20 år siden stekt meg en kotelett i stekovnsrens. Den gangen sto det ett dødningehode på boksen. Som du skjønner så lever jeg i beste velgående ennå. Men jeg skal love deg det svei og smaken var borte i langt over en uke. Jeg var ikke hos lege og min mor holdt på å gå fra vettet, hehe.

Da skjønner jeg alt så mye bedre .....

*knegg*

Gjest soIeiI

Drikk mye vann så jevner det seg ut :) Kanskje hjelper det å drikke melk? (Pga fettet)

Har du fått middelet på tunga så puss den med tannbørste.

Om du har små barn bør du uansett ha medisinsk kullmikstur i huset. Kjøpes uten resept på apotek.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...