Gå til innhold

Eier ikke arbeidslyst og jeg er grønn av

Anbefalte innlegg

misunnelse på dere som høre noe fra giverland deres (c: (ikke alvorlig ment)

Etter en pangstart i Colombia med rask godkjenning ga det fort store forhåpninger på at ting skulle gå fortere men her sitter vi fortsatt å venter på distrikt 3 mnd etter godkjenningen.

Kan ikke huske jeg hadde denne rastløsheten sist gang?!

Jajaaa blir vell likar i morra men jeg gleder meg allerede til morras gladmeldinger her på DOL (c:

Lykke til alle sammen, håper at postkassa er fyllt med gladmeldinger når dere kommer hjem.

Klem fra

Fortsetter under...

Hei peetmor!

Har det akkurat som deg! Venter og venter på distrikt! Selv om vi ikke hadde noen pangstart i Colombia denne gangen, ble jeg veldig optimistisk da det plutselig kom mange godkjenninger og beskjeder om distrikt. Nå har vi ventet i over 4 mnd på distrikt, og jeg håper like mye hver dag jeg går til postkassen. Vår lille (store iflg. ham selv) "Byggmester Bob" spør hver dag: "Var det noe gøy i posten i dag?" Selv om han ikke forstår hva vi venter på, så har han i alle fall fått med seg at det er noe som trekker mamma'en sin til postkassen hver eneste dag!

Gleder meg veldig over alle gladmeldingene fra andre her på DOL, og HÅPER hver dag at det nå er vår tur!

Jeg kan heller ikke huske at jeg hadde denne rastløsheten sist, men da kom tildelingen vår etter 7 mnd.

Klem fra

Hei peetmor!!Skal se at det løsner for dere som venter på distrikt også..

Jeg har det litt på samme måte som deg... jeg blir litt grønn jeg også... når alle de som tilnå har fått distrik og blitt bedt om å oppdatere attestene sine,, FOR DET HAR IKKE VI!!!!

hihi,.- egentlig passer det, for jeg er helt tett i pappen, og nesa renner og halsen er sår!!! +++

Er det få å ta fra meg motet dette???

Jeg krysser fingre for dere som venter X

Hilsen

Gjest Selly

Hei peetmor!

Har det akkurat som deg! Venter og venter på distrikt! Selv om vi ikke hadde noen pangstart i Colombia denne gangen, ble jeg veldig optimistisk da det plutselig kom mange godkjenninger og beskjeder om distrikt. Nå har vi ventet i over 4 mnd på distrikt, og jeg håper like mye hver dag jeg går til postkassen. Vår lille (store iflg. ham selv) "Byggmester Bob" spør hver dag: "Var det noe gøy i posten i dag?" Selv om han ikke forstår hva vi venter på, så har han i alle fall fått med seg at det er noe som trekker mamma'en sin til postkassen hver eneste dag!

Gleder meg veldig over alle gladmeldingene fra andre her på DOL, og HÅPER hver dag at det nå er vår tur!

Jeg kan heller ikke huske at jeg hadde denne rastløsheten sist, men da kom tildelingen vår etter 7 mnd.

Klem fra

Hei!

Håper dere hører noe snart. Kanskje dere har tid til å treffes en gang i ventetiden, det hadde vært så gøy å se dere. Det ble ikke noe av den Hunderfossturen likevel; så det får vi ta til høsten.

Klem

Hei peetmor!!Skal se at det løsner for dere som venter på distrikt også..

Jeg har det litt på samme måte som deg... jeg blir litt grønn jeg også... når alle de som tilnå har fått distrik og blitt bedt om å oppdatere attestene sine,, FOR DET HAR IKKE VI!!!!

hihi,.- egentlig passer det, for jeg er helt tett i pappen, og nesa renner og halsen er sår!!! +++

Er det få å ta fra meg motet dette???

Jeg krysser fingre for dere som venter X

Hilsen

Heia nedtelling

Riktig god bedring. Håper du blir fort bra igjen.

Når det gjelder oppdatering av attestene deres så har de en "holdbarhet" på 6 mnd....krysser fingrene på at dere får høre noe snart.

Leste i sted at erin 72 har fått tildeling. De sendte søknaden til Colombia dagen etter oss (c: mens ketty har vært godkjent en måned lenger enn oss og de venter fortsatt på distrikt.

Det er ikke til å bli klok på?????

Selvfølgelig er det kjempehyggelig for dem det gjelder og jeg gleder meg masse med alle som får sine gladmeldinger og jeg vet at vår tid kommer om ikke mange månedene (c:

Vennlig hilsen

Hei peetmor!

Klem fra

Hei Ketty

Så du har en "Byggmester Bob" i huset.

Hos oss er det"Speidermann" som har overtatt etter en lang periode som "Kaptein Sabelltann" (c:

Krysser fingrene på at vi alle hører noe snart.

masse venteklemmer fra

Annonse

Hei!

Håper dere hører noe snart. Kanskje dere har tid til å treffes en gang i ventetiden, det hadde vært så gøy å se dere. Det ble ikke noe av den Hunderfossturen likevel; så det får vi ta til høsten.

Klem

Hei Selly

Ser deg rett som det er i avisa (c:

Må da kunne få til et besøk snart. Hva med å grille en ettermiddag på lekeplassen hos oss?

Send meg en mail på hvilke ettermiddager som passer.

Snekkerne er snart ferdig med påbygget så nå har vi masse arbeid som står for dør. Akkurat nå holder vi på å monterer nytt kjøkken og alt det medfører.... Ser for oss at det meste av kjøkkenet er plass i løpet av helgen og da gjennstår det maling og gulvlegging i 2 etg......ARTIG!

Hils familien fra oss vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...