Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Vi er blitt foreldre til en nydelig gutt.

Jeg synes at han er vakrest i hele verden.Vi har bilder av han over hele huset.

Vi er enda litt som i tåke, mamma skriker ganske ofte og pappa kjøper leker.

Utrolig følelse,ny følelse:-)

Lykke til til alle som venter.

Hilsen fra familien som skla snart bli tre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106143-vi-har-f%C3%A5tt-verdens-vakrest-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nedtelling

4

• erin72

3

• isv

2

• ark2

1

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer, kjære dere! Så deilig å høre at dere er blitt foreldre til en liten gutt. Kan tenke meg at han er helt nydelig!!

Fortell litt mer da...når kom telefonen? Hvor gammel er han?

Håper dere får reise snart, og at det kommer flere tildelinger sånn at dere får reisefølge.

Stor gratulasjonsklem fra

Gratulerer hjerteligst!

Jeg er ny her inne på Dol, men har allerede rukket å lese masse av det dere andre skriver

Vi har sendt papirene til Colombia 28,05,03. Har en datter som vi hentet i 2001, da sendte vi papirene i april og reiste i aug. Denne gangen regner vi med at det vil ta litt lenger tid.

Hvor lang tid tok det for dere? Hvor gammel er gutten?

Annonse

Takk for gratulasjoner.

Vi fikk oppdattere politi atestter på torsdagen og fikk telefonen på tirsdagen.

Gutten vår er 2 år og 4 måneder.

Jeg håper at vi får snart klar beskjed til å reise til han, det er vanskelig å vente.

Klem fra meg.

HEI IGJEN...

Vår datter var også 2år og 4mnd da vi fikk henne.Gled dere, dere har en fantastisk tid foran dere. Hvilket distrikt skal dere til?

Annonse

Hei igjen.. Klarer ikke å la være å tenke på dere!!! Så gøy!

Kom telefonen tidlig eller sent??? og hadde dere levert oppdaterte attester da dere fikk tildelingen..

- så forresten alereren på sønnen deres etter å ha lest igjennom alle hilsenene!! Flott alder!!

Gi oss "ventende" beskjed når dere får reise osv!!!!

Klem igjen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...