Gjest poliptu Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hei! jeg trenger litt hjelp jeg, har blitt så utrolig tynn pga operasjon og vil nå legge på meg, men det går jo ikke..jeg er opptatt av figur og kropp, og vil ikke spise masse kaker og sjokolade, jeg vil helst bygge meg opp med muskler, men syns nå det er litt vanskelig blitt...har BMI på 17 nå,og den må opp, jeg stresser en del,det er blitt slitsom, jeg tenker mat mat hele tiden, og vil legge på meg-riktig! det er viktig det og, for jeg slet med sf for noen år siden og jeg kjenner de gamle tankene kjem tilbake, som fettfobi osv... Men har vert "frisk" de siste årene, med sunt kosthold, normal trening og alt det der, så har vert flink!! men siden jeg stresser så, nå den andre veien, kjenner jeg og at jeg heller IKKE vil bli feit...åååh-vanskelig det her! noen som vet hva jeg skal spise, og hvordan-jeg kan ganske mye om kosthold og v et jo egenltig mye, som viktig m prot, fiber, lav GI osv...men det er noe som skurrer og, for det er jo egentlig for sunt om jeg skal legge på meg...men kcal er vel kcal, så bare jeg får i meg mer så vil jeg vel øke??? hvor mye skal jeg øke? 500 kcal? skal jeg trene masse styrke? og lite spinning? er 25 år om noen skulle lure, har mistet mensen igjen, noe jeg er svært lei meg for...skal jeg kontakte lege? for hjelp til et opplegg? koster det penger det? håper på svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Begyn på et treningsstudio, så sår du en veileder til å lage et vektprogram til deg. Du har bare godt av litt muskler, mange jenter er redd for det, men vi blir ikke seende ut som muskelbunter med litt styrketrening, skal du se slik ut så må du gå skikkelig inn for det! Spis alt du vil, skiver, ost, frukt, pizza, salat osv, prøv å få det litt variert. Man dør ikke av å unne seg litt snop en gang i blandt heller. Dersom vi vil så kan du begynne med proteindrikker om du er redd du får for lite proteiner i deg. En del jeg kjenner som vil legge på seg tar karbohydrat shaker før de legger seg om kvelden, det funker om du vil opp i vekt. Det er ikke alltid så lett å gå opp i vekt som det høres ut som, jeg kjenner en del som faktisk sliter med det. Men ta den tiden du trenger og ikke vær lei deg i mellomtiden;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poliptu Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Begyn på et treningsstudio, så sår du en veileder til å lage et vektprogram til deg. Du har bare godt av litt muskler, mange jenter er redd for det, men vi blir ikke seende ut som muskelbunter med litt styrketrening, skal du se slik ut så må du gå skikkelig inn for det! Spis alt du vil, skiver, ost, frukt, pizza, salat osv, prøv å få det litt variert. Man dør ikke av å unne seg litt snop en gang i blandt heller. Dersom vi vil så kan du begynne med proteindrikker om du er redd du får for lite proteiner i deg. En del jeg kjenner som vil legge på seg tar karbohydrat shaker før de legger seg om kvelden, det funker om du vil opp i vekt. Det er ikke alltid så lett å gå opp i vekt som det høres ut som, jeg kjenner en del som faktisk sliter med det. Men ta den tiden du trenger og ikke vær lei deg i mellomtiden;-) hei og takk for svar angela! Jeg vet jeg ikke skal vere utolmodig og trist, men alle glor sånn stygt på meg fordi jeg er tynn, føler de tenker; ja hu der ja, hu har sf og har sånne verdier osv...jeg føler meg stygg og svak på en måte,men prøver ikke å vere lei meg..men det er tungt å vere for tynn òg, ikke bare overvektig..jeg sliter akkurat som dem...hm...skal smile mer i dag, glemme hvordan jeg ser ut:) takk igjen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.