Gå til innhold

Nedtelling/Wasserfaldfelder-Bosted

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Vil bare komme med en liten opplysning angående hotel Las Palmas i Bogota. Vi bodde der i 6 netter med nesten bare danske familier.

Den erfaringen vi fikk var ikke så positiv - dårlig mat(danskene kjøpte til slutt mat utenfra huset)og når vi ba om påfyll av mat til frokost hadde de ikke mer på kjøkkenet, dårlig service, dårlig renhold, betjeningen kunne lite eller ingen engelsk og vi snakket ikke spansk.

Det positive var at det var internett der og mye tumleplass ute og inne, et lite grøntområde rett ved (hvor hundene ble luftet) og at det er vakter/hunder i nesten alle hus rundt i området så du følte deg trygg i gatene.

Ønsket bare å dele vår erfaring med andre... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106225-nedtellingwasserfaldfelder-bosted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for tipset!! Jeg stryker det stedet fra listen min nå!! Men jeg mener å ha fått tips om at eieren på LP er norsk! (siden du sier at de snakker lite engelsk og kun spansk)

Jeg tror det blir Halifax!!

Men kanskje det er fullt der når vi kommer?? >Det vet vi jo ikke!

Håper at dre også hører noe snart. Regner med at dere er nokså utolmodige!

Sees vi på Romerikstreffet???

Takker for tipset!! Jeg stryker det stedet fra listen min nå!! Men jeg mener å ha fått tips om at eieren på LP er norsk! (siden du sier at de snakker lite engelsk og kun spansk)

Jeg tror det blir Halifax!!

Men kanskje det er fullt der når vi kommer?? >Det vet vi jo ikke!

Håper at dre også hører noe snart. Regner med at dere er nokså utolmodige!

Sees vi på Romerikstreffet???

Ja, jeg kommer og gleder meg allerede.

Må si det er bra spennende å følge med dere "ventere", og er misunnelig på deres forestående reise til vakre Colombia:-) Men jeg synes Las Palmas har fått et ufortjent dårlig rykte. Vi har bodd der på begge våre reiser tilsammen i 11 uker i -99 og -02, og vi har STORTRIVDES. Vi fikk mye og variert mat, og opplevde betjeningen som positive og koselige! Det var topp for oss som hadde med søsken på hentereisen, da det var stor plass å boltre seg på. En annen ting som var positivt var at vi knyttet bånd til mange adopsjonsfamilier- og da ikke bare fra NORGE.Vi har stadig kontakt med familier fra bl.a USA, Danmark og selvfølgelig

Norge:-) Vi opplevde at område rundt hotellet føltes tryggt og godt å ferdes i.

Alltid finner vi vel litt å sette fingeren på, men det blir viktig å huske på HVORFOR VI ER I COLOMBIA. Jo for å hente godungen vår, og i tillegg snuse til seg ALT AV OPPLEVELSER. Da må man bare sette enkelte ting til side.Ting er ikke som HJEMME... Lykke til med valg av boplass og lykke til med resten av venteperioden.

Må si det er bra spennende å følge med dere "ventere", og er misunnelig på deres forestående reise til vakre Colombia:-) Men jeg synes Las Palmas har fått et ufortjent dårlig rykte. Vi har bodd der på begge våre reiser tilsammen i 11 uker i -99 og -02, og vi har STORTRIVDES. Vi fikk mye og variert mat, og opplevde betjeningen som positive og koselige! Det var topp for oss som hadde med søsken på hentereisen, da det var stor plass å boltre seg på. En annen ting som var positivt var at vi knyttet bånd til mange adopsjonsfamilier- og da ikke bare fra NORGE.Vi har stadig kontakt med familier fra bl.a USA, Danmark og selvfølgelig

Norge:-) Vi opplevde at område rundt hotellet føltes tryggt og godt å ferdes i.

Alltid finner vi vel litt å sette fingeren på, men det blir viktig å huske på HVORFOR VI ER I COLOMBIA. Jo for å hente godungen vår, og i tillegg snuse til seg ALT AV OPPLEVELSER. Da må man bare sette enkelte ting til side.Ting er ikke som HJEMME... Lykke til med valg av boplass og lykke til med resten av venteperioden.

Henger meg på frisko sitt innlegg ! Vi bodde på Las Palmas i fem uker 2002, og kunne ikke hatt det bedre. Ikke skjønner jeg hvorfor det har fått så dårlig rykte blant norske adoptanter.

Maten var fantastisk, og vi opplevde da aldri at det var tomt!... men på Halifax måtte de visstnok kjøpe frokosten sin selv... for der var den dårlig i følge noen som bodde der mens vi var i Bogota !!

Uansett, lykke til med valg av bosted... og den siste ventetiden :o))

Annonse

Henger meg på frisko sitt innlegg ! Vi bodde på Las Palmas i fem uker 2002, og kunne ikke hatt det bedre. Ikke skjønner jeg hvorfor det har fått så dårlig rykte blant norske adoptanter.

Maten var fantastisk, og vi opplevde da aldri at det var tomt!... men på Halifax måtte de visstnok kjøpe frokosten sin selv... for der var den dårlig i følge noen som bodde der mens vi var i Bogota !!

Uansett, lykke til med valg av bosted... og den siste ventetiden :o))

Må bare referere frokosten på Halifax:

Hvitt brød + noe som ligner kneipbrød, masse forskjellig youghurt, kokt egg, stekt egg, eggerøre etter ønske.

Cornflakes + flere "serials".Juice og melk. Kaffe/te

Ulike typer syltetøy

I tillegg kan man ha egen mat i kjøleskap eller i tørrskap, dersom man ønsker det.

Synes det var veldig bra jeg :o)

Halifax har også meget god lunsj og middag! ...og stedet anbefales på det varmeste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...