tønna Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg er en gutt på 20 år, har egentlig alltid slitt med vondt i kneet. Tror jeg har schlatters, men har tidligere operert i kneet da fjernet legen noe harde greier på noe sener, jeg har en stor klump under/på kneet. Har prøvd å trene opp kneet litt med noen øvelser jeg fikk av en fysoterapeut for en stund siden, må jeg operere i kneet får å bli helt kvitt det? er det fastlegen min jeg skal kontakte? hvor lang tid går det før jeg kan trene igjen etter en eventuelt opprasjon? jeg ønsker å kunne trene så fort som mulig igjen etter som det er en veldig viktig del i livet mitt. Takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tønna Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 glemte å si at etter en ukes pause uten noe trening nå har det bare blitt vondere, da jeg prøvde å trene igjen i dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.