Gå til innhold

Synes dere den beste vant i GP i går?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt selv, men synes langt i fra at det var en av de verste - greit nok. Men synes det var helt horribelt at ikke Nederland fikk flere poeng enn de gjorde! Låta var kanskje ikke den beste, men stemmemessig var jo hun dama der i en klasse for seg da! Virket nesten litt sånn "Carolamusikalsk" - imponerende å tenke på at da hun vant med "Fångad av en stormvind" sang hun hele sangen uten monitor, uten å høre seg selv, og bommet ikke det minste på en eneste liten tone!

Iallfall bra at ikke Storbritannia fikk poeng, de sang jo i en helt annen toneart enn musikken hele sangen jo! Stakkars, de har det nok vondt når de hører seg selv etterpå!

Den T.A.T.U-sangen ville forresten ikke vært så ille hvis de to hyledamene ikke hadde vært med selv - var ganske behagelig "bakgrunnsmusikk"...Kanskje den finnes som karaoke-versjon?

Fortsetter under...

Min favoritt var Østerrike, men Tyrkia-låta var kul den. Sjekka den ut etterpå i studioopptak, og då kom den til sin rett. Har mistanke om at mange har stemt på basis av at dei har høyrd låtane i studioopptak før konkurransen. Den russiske gjer seg også mykje betre i studioopptak enn live.

No skal det også seiast at Noreg sitt bidrag slett ikkje var så verst. Synst den høyrdest tragisk ut rett etter den norske finalen, men fyren hadde kome seg, og låta har nokre musikalske kvalitetar som dei færraste andre låtar i MGP har.

Min favoritt var Østerrike, men Tyrkia-låta var kul den. Sjekka den ut etterpå i studioopptak, og då kom den til sin rett. Har mistanke om at mange har stemt på basis av at dei har høyrd låtane i studioopptak før konkurransen. Den russiske gjer seg også mykje betre i studioopptak enn live.

No skal det også seiast at Noreg sitt bidrag slett ikkje var så verst. Synst den høyrdest tragisk ut rett etter den norske finalen, men fyren hadde kome seg, og låta har nokre musikalske kvalitetar som dei færraste andre låtar i MGP har.

Vet du om det går an å høre studioinnspillingene av låtene på nettet? Satt og tenkte på det i går kveld at Tyrkia sin låt måtte være ganske bra på den...

Gidder bare ikke å gå ut å kjøpe hele cd'en....

Favoritten var Østerrike, synes den skilte seg mest ut fra de andre, og jeg har den faktisk fortsatt på hjernen! Ellers likte jeg tATu sin låt før GP, den kom ikke helt til sin rett live dessverre.

Men til syvende og sist synes jeg Tyrkia fortjente å vinne, sangen var bra og det er jo hyggelig at et land som har vært med noen år vinner for første gang.

Forøvrig synes jeg Rigas sending var fenomenal, glimrende show, bra lysshow og det at "green room" ble synlig for alle da stemmene skulle gis var genialt.

Vet du om det går an å høre studioinnspillingene av låtene på nettet? Satt og tenkte på det i går kveld at Tyrkia sin låt måtte være ganske bra på den...

Gidder bare ikke å gå ut å kjøpe hele cd'en....

http://www.eurovision.tv/public/participants/23311.html

Annonse

Nei, jeg synes ikke den beste vant, den tyrkiske sangen var forferdelig.

Jeg ser GP fra BBC for kommentatoren er så morsom. Det er helt tydelig at han ikke liker GP og surmuler og er negativ hele tiden, men jeg liker det! Han heiet fram Norge og var helt enig i at sitt eget land fikk 0 poeng. Forøvrig var både han og jeg sjokkert over at Østerrike fikk så mye poeng som de gjorde. GP er tydeligvis blitt et politisk program, hvor det ikke er den beste sangen som teller men om landene er naboer eller ikke.

Tja, syns Tyrkias sang var bra, så det er helt greit for meg at de vant. Var vel riktignok ikke de jeg håpet mest på, men - helt greit :)

Ellers så syns jeg det var sjokkerende at Russlandkom så høyt opp, for de syns jeg sang skikkelig dårlig. Men sannsynligvis er det ikke sangen de fikk poeng for..:)

Annonse

Hvordan var den nederlandske låta???? Det lurte jeg veldig på under avstemningen i går også!

Jeg syns Tyrkias bidrag var bra. Måtte opp på gulvet og danse magedans.

Men jeg elsker Jostein-sangen og skjønne Jostein, og er ganske så lei meg for at den ikke vant.

Jeg synes den beste melodien var den norske, men den tyrkiske var ikke dårlig.

Jeg synes det er merkelig at den russiske, og ikke minst den østeriske nådde så høyt. Greit nok at sistnevnte visstnok var humoristisk, men pent å høre på var det ikke. Den som kom på andreplass, Belgia, kan ikke ha gjort noe som helst inntrykk på meg, for jeg husker ikke hvordan den låter. Synes forøvrig at den polske låta var bra.

Jeg synes den beste melodien var den norske, men den tyrkiske var ikke dårlig.

Jeg synes det er merkelig at den russiske, og ikke minst den østeriske nådde så høyt. Greit nok at sistnevnte visstnok var humoristisk, men pent å høre på var det ikke. Den som kom på andreplass, Belgia, kan ikke ha gjort noe som helst inntrykk på meg, for jeg husker ikke hvordan den låter. Synes forøvrig at den polske låta var bra.

Syns den østerriske var dritkul.

Synes den tyrkiske rytmen er dritkuul!!! Fin sang, men er det ingen som synes den Spanske var fin? synes den var dritbra også!!

:-)

Jo den spanske var veldig bra.

Har nettopp vært i spania ei uke, den ble spilt hele tiden, så den sitter godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...