Gå til innhold

jostein - kommentator fra Eurosong er en dritt, blitt!

Anbefalte innlegg

Eg synst han var altfor snill, eg. Til neste år vil eg ha Anne-Kat og Otto Jespersen som kommentatorar, slik at drittkastinga kan nå eit nivå som er passande.

I desse digitale tidene, bør ein forøvrig kunne ha valet mellom fleire kommentatorar, så kan dei som tar dette på alvor få Rune Larsen, og oss andre kan velja mellom Anne-Kat og OJ eller Arne Scheie og Drillo...

Den som ikke liker det kan jo bare la vær å se på. Rune Larsen? - - jækk.

Tror jeg ville hatt Jahn Teigen jeg! :)som kommentator altså.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Christell

Joda, jeg reagerte veldig på kommentarene han klarte å lire av seg. Jeg pleier vanligvis ikke å høre slike kommentarerer - lagt mindre irritere meg over dem.

Men jeg må si meg enig med svenskene - VI VIL HA NY KOMMENTATOR TIL NESTE ÅR. Årets kommentator fikk IKKE BESTÅTT av meg i år!!!!

England 0 points. Sky fulgte opp med seerundersøkelse, konspirasjonsterorier, etc. Man trenger ikke vøre umusikalsk for å høre at det engelske innslaget var noe av det beste på frykteligfronten på lang tid. Hah! *fryder meg*

Cryyyy baby, byyyyye baby. Sang de noe mer enn det?

England 0 points. Sky fulgte opp med seerundersøkelse, konspirasjonsterorier, etc. Man trenger ikke vøre umusikalsk for å høre at det engelske innslaget var noe av det beste på frykteligfronten på lang tid. Hah! *fryder meg*

Ja, vet du - jeg banket meg i ørene, og ropte HYSJ! til ungene, for jeg trodde jeg var "innstilt" feil da de engelske begynte å synge. For meg hørtes det ut som de sang ¨på en annen sang enn musikerne spilte.

...og de skal liksom ha fått 0 poeng fordi de var FOR krigen i Irak? *ræva mi ler*

:-)

Annonse

Logitechmusa

For en del år siden satt jeg og så MGP på en eller annen engelsk kanal. Som seg hør og bør kom det en masse skryte-bla-bla om showet fra de som skulle lese opp stemmene. Da den svenske sjarmklumpen hadde lirt av seg sitt kom det følgende fra Englands svar på Jostein Pedersen: You sleezy Swede. Tror det er gjengs oppfatning at svensker har tro på seg selv og at andre europeere mener de er sleipe.

Jostein Pedersen ga svar på tiltale, og brukte på langt nær så kraftig krutt som svenskenes beskrivelse av Norges bidrag - og *svenskene* spiller fornærmet. Jeg er nå enig med den engelske kommentatoren fra år tilbake, jeg da.

Logitechmusa

Joda, jeg reagerte veldig på kommentarene han klarte å lire av seg. Jeg pleier vanligvis ikke å høre slike kommentarerer - lagt mindre irritere meg over dem.

Men jeg må si meg enig med svenskene - VI VIL HA NY KOMMENTATOR TIL NESTE ÅR. Årets kommentator fikk IKKE BESTÅTT av meg i år!!!!

Tull. Ikkeno' MGP uten Jostein! Blir som jul uten julenissen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...