Gå til innhold

Ekteskap: skal kvinner ikke ha rett il skilsmisse ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Våre nye landsmenn viser oss en da en side av sin kultur som ikke er forenlig med likestillig og menneskeretter:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=60922

Jeg trodde at dette var forbudt i Norge og at avtaleloven stiller betingelser om at to parter skal være likestilte med hensyn til oppsigelse og kontraktsbrudd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 222
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    80

  • Ulv I Faarikaal

    53

  • soleil

    23

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mistera som er anonym nå! NOT

Huff, jeg skulle så gjerne sagt noe her, men i frykt av at Sør kommer og Hetser seg opp... holder jeg kjeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Huff, jeg skulle så gjerne sagt noe her, men i frykt av at Sør kommer og Hetser seg opp... holder jeg kjeft!

Spytt ut, han kan ikke bite deg, bare si som meg : "Jeg tror jammen det blir regn, jeg !"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Våre nye landsmenn viser oss en da en side av sin kultur som ikke er forenlig med likestillig og menneskeretter:"

Folk fra Pakistan utgjør en sliten brøkdel av "våre nye landsmenn", og representerer på ingen måte "våre nye landsmenn".

Selv viser DU en side av "norsk kultur" som ikke er forenelig med sunn fornuft og gangsyn.

Din hensikt er å grave frem møkk som du kan kaste etter "våre nye landsmenn" - men møkken passer nok bedre på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Som du ser er det åpenbart i henhold til norsk lov. Om enn så lenge

Men er det ikke slik at en kontrakt ikke kan gjøres uoppsigelig for bare en part ? Hva med den sterkste part ? Og hva med utilbørlig påvirkning ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Våre nye landsmenn viser oss en da en side av sin kultur som ikke er forenlig med likestillig og menneskeretter:"

Folk fra Pakistan utgjør en sliten brøkdel av "våre nye landsmenn", og representerer på ingen måte "våre nye landsmenn".

Selv viser DU en side av "norsk kultur" som ikke er forenelig med sunn fornuft og gangsyn.

Din hensikt er å grave frem møkk som du kan kaste etter "våre nye landsmenn" - men møkken passer nok bedre på deg.

Er dette feil ?

Hvis det er sant, er det ikke et legalt emne ?

Er det ikke ytringsfrihet i dette landet ?

Svar på de tre spørsmålene saklig og begrunnet, klart, saklig og tydelig uten å angripe meg som person.

Ellers sier jag takk til deg og går over til været. Lag ditt eget hovedinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke slik at en kontrakt ikke kan gjøres uoppsigelig for bare en part ? Hva med den sterkste part ? Og hva med utilbørlig påvirkning ?

Dine krokodille tårer for "våre nye landsmenns" ve og vel er åpenbare...

Nå har du funnet enda en mulighet til å kaste dritt mot dem.

Ditt "engasjement" har INTET med pakistanske kvinner ve og vel å gjøre, men handler om å finne en idiot-unnskyldning for å nekte folk oppholdstillatelse.

Du har avslørt deg selv igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette feil ?

Hvis det er sant, er det ikke et legalt emne ?

Er det ikke ytringsfrihet i dette landet ?

Svar på de tre spørsmålene saklig og begrunnet, klart, saklig og tydelig uten å angripe meg som person.

Ellers sier jag takk til deg og går over til været. Lag ditt eget hovedinnlegg.

Du skriver: "Er det ikke ytringsfrihet i dette landet ?"

Er det noen som har nektet det å ytre deg?

Det du glemmer er at den samme ytringsfriheten gjelder også MEG, og den benytter jeg meg av til å påpeke at du igjen har avslørt deg selv.

Beklager, UiF, men sutring over at du blir motsagt kommer du ingen vei med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dine krokodille tårer for "våre nye landsmenns" ve og vel er åpenbare...

Nå har du funnet enda en mulighet til å kaste dritt mot dem.

Ditt "engasjement" har INTET med pakistanske kvinner ve og vel å gjøre, men handler om å finne en idiot-unnskyldning for å nekte folk oppholdstillatelse.

Du har avslørt deg selv igjen!

Tror jammen det blir sol i morra jeg !

Hva tror du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Er det ikke ytringsfrihet i dette landet ?"

Er det noen som har nektet det å ytre deg?

Det du glemmer er at den samme ytringsfriheten gjelder også MEG, og den benytter jeg meg av til å påpeke at du igjen har avslørt deg selv.

Beklager, UiF, men sutring over at du blir motsagt kommer du ingen vei med.

Eller blir det regn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen det blir sol i morra jeg !

Hva tror du ?

Jeg tror du forsøker å ro som f*en, for å bortforklare tullet du presterte å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller blir det regn ?

Er det noen som har nektet deg å ytre seg?

Forøvrig "fornøyelig" at du ikke makter å holde deg til tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Er det noen som har nektet deg å ytre seg?

Forøvrig "fornøyelig" at du ikke makter å holde deg til tema.

Jeg vet noe annet som er mer fornøyelig, og det er at ingen tør diskutere med deg på grunn av dine sure og fornærmende oppstøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tror du forsøker å ro som f*en, for å bortforklare tullet du presterte å skrive.

Jeg tror jeg har noe bedre å gjøre enn å svare på sure oppstøt og trakassering. Slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg trodde vi kunne få en saklig dialog og meningsutveksling om denne saken, men vi har dessverre elementer som ikke tillater slikt. Ikke la dere skremme av tyrannosaurer som vil mobbe og styre folks ytringer og meninger ! Fritt ord innenfor lover og anstendighet, og ikke minst toleranse for folks meninger burde være mistemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet noe annet som er mer fornøyelig, og det er at ingen tør diskutere med deg på grunn av dine sure og fornærmende oppstøt.

Jeg ser ingen mangel på folk som debatterer med meg.

At du ikke klarer å holde deg til tema, men må snakke om "været" derimot - viser bare at du kun er ute for å kaste dritt etter utlendinger. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi kunne få en saklig dialog og meningsutveksling om denne saken, men vi har dessverre elementer som ikke tillater slikt. Ikke la dere skremme av tyrannosaurer som vil mobbe og styre folks ytringer og meninger ! Fritt ord innenfor lover og anstendighet, og ikke minst toleranse for folks meninger burde være mistemål.

*ler*

Ingen har nektet noen å ytre seg her (slik du løgnaktig snakker om).

Men du sutrer fordi man påpeker at du, atter en gang, har avslørt deg selv.

Ditt falske "ve og vel" for utlendinger er latterlig. Dette er noe du bruker som en lam unnskyldning for å nekte folk oppholdstillatelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har noe bedre å gjøre enn å svare på sure oppstøt og trakassering. Slutt.

Så slutt å svare da! Ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Spytt ut, han kan ikke bite deg, bare si som meg : "Jeg tror jammen det blir regn, jeg !"

Sitat Ole Brumm (Winnie The-Pooh, da):

I'm a little black raincloud of course.

:-D

Interessant å se at Mistera fikk rett forresten. Overraskende var det dog ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...