Gå til innhold

Ekteskap: skal kvinner ikke ha rett il skilsmisse ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det er så åpenlyst at du bruker dette som påskudd for å fremme dine "brune" idéer.

Alle er enige i at slike ting er negativt, men du er kun interessert i hvordan du kan misbruke dette til å få alle "dem" til å fremstå negativt.

Som Vidar Kleppe i rasismetoget!

Vidar Kleppe kan si og gjøre hva han vil så lenge han holder seg innenfor lovene, og det kan jeg også, Det er en mennskerett. Eller er ikke FrP'er mennesker ?

Hvor er toleransen ?

Hvor er respekten ?

Noen vil sikkert fengsle Vidar Kleppe, men hvem blir den neste vi vil bli kvitt ? Amnesty har noen teorier om slik opptreden og intoleranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 222
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    80

  • Ulv I Faarikaal

    53

  • soleil

    23

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Fyren har faktisk ikke sagt noe om hudfarge.

Er du manisk, Sør?

Jeg har ikke påstått at UiF har nevnt hudfarge i denne tråden.

Jeg skrev "hvis det har vært en slosskamp" [i Oslo]...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar Kleppe kan si og gjøre hva han vil så lenge han holder seg innenfor lovene, og det kan jeg også, Det er en mennskerett. Eller er ikke FrP'er mennesker ?

Hvor er toleransen ?

Hvor er respekten ?

Noen vil sikkert fengsle Vidar Kleppe, men hvem blir den neste vi vil bli kvitt ? Amnesty har noen teorier om slik opptreden og intoleranse.

Som sagt - du sutrer om "ytringsfrihet" støtt og stadig med én gang noen våger å ta et oppgjør med den drittkastingen du presterer.

Ytringsfriheten gjelder også retten til å påpeke at du har avslørt deg selv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

For å holde meg litt til saken: Ja, det er galt. Og ja, vi må få lover som forhindrer dette.

Så enkelt kan det være. Min bekymring gjelder alle kvinner, og det skal være likt i dette landet. Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg?

Forklaring står i mitt innlegg..

eehh...

Men hvorfor skal ikke folk få lov til å gifte seg så mange ganger de orker?

Hvorfor skal de ikke ha så mange sjanser de vil?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så enkelt kan det være. Min bekymring gjelder alle kvinner, og det skal være likt i dette landet. Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet.

Du skriver: "Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet."

Konkret - hvem har gjort dette og når?

Hvor står disse lovene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Så enkelt kan det være. Min bekymring gjelder alle kvinner, og det skal være likt i dette landet. Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet.

Vi er fullt på høyde her, du og jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt - du sutrer om "ytringsfrihet" støtt og stadig med én gang noen våger å ta et oppgjør med den drittkastingen du presterer.

Ytringsfriheten gjelder også retten til å påpeke at du har avslørt deg selv igjen.

Jeg tror de fleste på dette forum inkludert UIF har fått med seg at du mener at han har "avslørt seg".

Fint om du kan skrive det på meldinger neste gang, i tilfelle noen vil ha en diskusjonstråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig at du Sør som hele tida maser om at folk skal diskutere sak, ikke Sør kan få deg til å skrive dette! Du tillegger UiF meninger han ikke har gitt uttrykk for. Kan være han har slike meninger, men de har i alle fall ikke fremkommet i denne diskusjonen. Tror nok ikke di er noen kjernefysiker, nei. Du fant neppe opp kruttet heller, men jeg mistenker at du sto j*vla nært da det smalt.

En ting er i alle fall mer enn tydelig: Det gjelder et annet sett regler for Sør enn for alle andre.

Hei,

Etter ørten hundre innlegg hvor han kun trekker frem negative ting om innvandrere, begynner man å se et mønster!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet."

Konkret - hvem har gjort dette og når?

Hvor står disse lovene?

Våre lover eller andre lands ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste på dette forum inkludert UIF har fått med seg at du mener at han har "avslørt seg".

Fint om du kan skrive det på meldinger neste gang, i tilfelle noen vil ha en diskusjonstråd.

Tja - det var nå engang slik at det var UiF som skrev om "været", Soleil...

Forøvrig er det "interessant" å lese det ene innlegget hvor han klager over mangelen på "ytringsfrihet" (som om jeg har nektet ham å ytre seg), og neste innlegg hvor han klager over at jeg ytrer meg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tror de fleste på dette forum inkludert UIF har fått med seg at du mener at han har "avslørt seg".

Fint om du kan skrive det på meldinger neste gang, i tilfelle noen vil ha en diskusjonstråd.

he-he.

Jeg har aldri lagt skjul på noe jeg mener så det er ikke noe å avsløre.

Som vanlig er det bare å stille et konkret spørsmål til meg, og jeg svarer. Ingen spørsmål, ingen svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre lover eller andre lands ?

Du skrev: "Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet."

Hvor er disse lovene som du påstår de har kommet hit og laget?

Hvilke lover her "våre nye landsmenn" laget bak vår rygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tja - det var nå engang slik at det var UiF som skrev om "været", Soleil...

Forøvrig er det "interessant" å lese det ene innlegget hvor han klager over mangelen på "ytringsfrihet" (som om jeg har nektet ham å ytre seg), og neste innlegg hvor han klager over at jeg ytrer meg.

Med vennlig hilsen

Sør ytrer seg om meg og gjetter vilt på mine skjulte skumle hensikter, ikke om saken.

Når ingen spør meg får de ingen svar. Jeg svarer ærlig på alle spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - det var nå engang slik at det var UiF som skrev om "været", Soleil...

Forøvrig er det "interessant" å lese det ene innlegget hvor han klager over mangelen på "ytringsfrihet" (som om jeg har nektet ham å ytre seg), og neste innlegg hvor han klager over at jeg ytrer meg.

Med vennlig hilsen

Slik jeg leste det var UIF's svar om været en måte å ignorere din personfokusering på. Men det hjalp visst dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Hei,

Etter ørten hundre innlegg hvor han kun trekker frem negative ting om innvandrere, begynner man å se et mønster!

Med vennlig hilsen

Det er dødfødt, fånyttes, totalt meningsløst å ikke holde seg til denne diskusjonen uten å dra inn eventuelle gamle diskusjoner. Hold deg for pokker til denne diskusjonen uten å dra inn snøen som falt i fjor eller tillegge andre meninger de ikke gir uttrykk for her og nå.

Du har sett et mønster, javel. Dette mønsteret ditt er faktisk i ferd med å ødelegge en prinsippielt viktig diskusjon. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fullt på høyde her, du og jeg!

Hei,

Da er du kanskje så snill at du gir meg en lenke til hvilke norske lover "våre nye landsmenn" har vedtatt, slik UiF påstår og du sier deg enig i?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skrev: "Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet."

Hvor er disse lovene som du påstår de har kommet hit og laget?

Hvilke lover her "våre nye landsmenn" laget bak vår rygg?

Sharia f eks er innført i Norge, uten at Stortinget har vedtatt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev: "Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet."

Hvor er disse lovene som du påstår de har kommet hit og laget?

Hvilke lover her "våre nye landsmenn" laget bak vår rygg?

Det er jo de som mener at det er visse Sharia tendenser i Norge.

Uten at jeg har noe greie på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...