Gå til innhold

Ekteskap: skal kvinner ikke ha rett il skilsmisse ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Slik jeg leste det var UIF's svar om været en måte å ignorere din personfokusering på. Men det hjalp visst dårlig.

UiFs hovedinnlegg i tråden handler vel nettopp om personfokusering på "våre nye landsmenn", og hvordan sverte denne gruppen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 222
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    80

  • Ulv I Faarikaal

    53

  • soleil

    23

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest Oioi, hva sa jeg nå?

Dere er som et gammelt ektepar.

Forskjellen mellom dere er at Sør er en intelligent og frekk kverulant og Ulv i Faarikaal en mindre intelligent og komisk kverulant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de som mener at det er visse Sharia tendenser i Norge.

Uten at jeg har noe greie på det.

Hei,

At man finner 2-3 stykker som er fanatikere er en selvfølge, men å fordømme "våre nye landsmenn" pga det blir som å fordømme alle nordmenn som pedofile pga Baneheiadrapene.

Det blir for dumt!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

UiFs hovedinnlegg i tråden handler vel nettopp om personfokusering på "våre nye landsmenn", og hvordan sverte denne gruppen.

Med vennlig hilsen

Og sør gjør saken bedre ved å fokusere på UIF ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Du skrev: "Enkelte skal ikke kunne komme hit, ta seg til rette og lage sine egne lover og mennskeretter utenom de som vi har vedtatt er gyldige i dette landet."

Hvor er disse lovene som du påstår de har kommet hit og laget?

Hvilke lover her "våre nye landsmenn" laget bak vår rygg?

Fakta er vel at de lever etter lover som gjelder i deres "hjem"land, eller også etter uskrevne lover fra egne hjemland.

Norske kvinner (= norske statsborgere med utenlandsk opprinnelse) nektes skilsmisse i Norge. Det er det saken gjelder. Man kan kanskje tolke deg Sør dithen at du mener dette er rett og rimelig? Siden du så gjerne vil lese mellom linjene, altså......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er som et gammelt ektepar.

Forskjellen mellom dere er at Sør er en intelligent og frekk kverulant og Ulv i Faarikaal en mindre intelligent og komisk kverulant.

Vi er så gamle at nå har vi bare oral sex:

Vi møtes og skriker "fuck off" til hverandre!

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Dere er som et gammelt ektepar.

Forskjellen mellom dere er at Sør er en intelligent og frekk kverulant og Ulv i Faarikaal en mindre intelligent og komisk kverulant.

Tar ikke det så tungt, skjønner du.

Ellers: Godt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sør gjør saken bedre ved å fokusere på UIF ?

Jeg fokuserer på hvordan DU støtt og stadig graver opp alt det negative du kan om innvandrere, for å stille dem i et så negativt lys som mulig.

Din hensikt er IKKE å "redde pakistanske kvinner", men å sverte "våre nye landsmenn" som du så nedlatende kaller dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Dere er som et gammelt ektepar.

Forskjellen mellom dere er at Sør er en intelligent og frekk kverulant og Ulv i Faarikaal en mindre intelligent og komisk kverulant.

Hadde du sagt det motsatt så skulle jeg vært enig. Sør bruker _tilsynelatende_ kunnskap som ikke er mye å skrive hjem om hvis man begynner å gå ham litt etter i sømmene. UiF har en snert Sør helt mangler. Nå uttaler jeg meg på generelt grunnlag, ikke bare for akkurat denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-vanskelig

Sharia f eks er innført i Norge, uten at Stortinget har vedtatt dem.

Hei,

Her kommer et innlegg som går på person...grunnen er at Herr Fårikaal kan identifiseres med slike usammenhengene utbrudd (hva kan kalles "saker"):

Herr Faarikål...i denne diskusjonen er er du kommet særdeles dårlig ut...min nabos vaner og tanker er også "innført" til Norge...uten myndighetenes beslutning.

Kjære Får-i-kål...jeg ønsker deg klare diagnoser, hurtig behandlig og ev. påfølgende bedring!

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fakta er vel at de lever etter lover som gjelder i deres "hjem"land, eller også etter uskrevne lover fra egne hjemland.

Norske kvinner (= norske statsborgere med utenlandsk opprinnelse) nektes skilsmisse i Norge. Det er det saken gjelder. Man kan kanskje tolke deg Sør dithen at du mener dette er rett og rimelig? Siden du så gjerne vil lese mellom linjene, altså......

Men nå påstår altså UiF at de lager lover her. Var det løgn?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg fokuserer på hvordan DU støtt og stadig graver opp alt det negative du kan om innvandrere, for å stille dem i et så negativt lys som mulig.

Din hensikt er IKKE å "redde pakistanske kvinner", men å sverte "våre nye landsmenn" som du så nedlatende kaller dem.

Jeg kan godt kalle "dem" noe annet, men jeg vil ikke la deg diktere hva.

Ellers skjønner jeg ikke hva du mener med "dem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dødfødt, fånyttes, totalt meningsløst å ikke holde seg til denne diskusjonen uten å dra inn eventuelle gamle diskusjoner. Hold deg for pokker til denne diskusjonen uten å dra inn snøen som falt i fjor eller tillegge andre meninger de ikke gir uttrykk for her og nå.

Du har sett et mønster, javel. Dette mønsteret ditt er faktisk i ferd med å ødelegge en prinsippielt viktig diskusjon. Igjen.

UiFs hensikt med diskusjonen er selvsagt ikke "pakistanske kvinners ve og vel", men å kaste møkk etter innvandrere igjen.

Og tror du, for øvrig, at pakistanske kvinner får det bedre hvis de ikke kan flytte til Norge, men må bo i Pakistan?

Eller?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

At man finner 2-3 stykker som er fanatikere er en selvfølge, men å fordømme "våre nye landsmenn" pga det blir som å fordømme alle nordmenn som pedofile pga Baneheiadrapene.

Det blir for dumt!

Med vennlig hilsen

2-3 stykker i Norge som anser sharia for å være loven som burde gjelde hvis allah ville ?

HAHA ! Det fins mange fler (10-12 stykker) som gjerne så sharia innført i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

Her kommer et innlegg som går på person...grunnen er at Herr Fårikaal kan identifiseres med slike usammenhengene utbrudd (hva kan kalles "saker"):

Herr Faarikål...i denne diskusjonen er er du kommet særdeles dårlig ut...min nabos vaner og tanker er også "innført" til Norge...uten myndighetenes beslutning.

Kjære Får-i-kål...jeg ønsker deg klare diagnoser, hurtig behandlig og ev. påfølgende bedring!

Med vennlig hilsen,

Tror jammen det regner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...