Gå til innhold

Ekteskap: skal kvinner ikke ha rett il skilsmisse ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

Det er da nærliggende å mene at alle som bor i Norge skal forholde seg til de lovene som finnes i dette landet. Hvis jeg f.eks flytter til et muslimsk land a la Iran gir jeg på en måte avkall på de lovene som gjelder for meg mens jeg bor i Norge. Det er selvsagt at jeg skal respektere og følge lovene i det landet jeg oppholder meg i enten jeg er enig i dem eller ikke.

Så enkelt bør det være!

Hei!

Innebærer dette at du er forpliktet til å følge et lands lov også om denne loven er i konflikt med såkalte menneskerettigheter?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 222
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    80

  • Ulv I Faarikaal

    53

  • soleil

    23

  • pip

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest '!-o-!'

Hei!

Innebærer dette at du er forpliktet til å følge et lands lov også om denne loven er i konflikt med såkalte menneskerettigheter?

Vennlig hilsen

Nei, selvfølgelig ikke! (Men hadde du vært litt oppegående hadde du nok allerede visst svaret på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Nei, selvfølgelig ikke! (Men hadde du vært litt oppegående hadde du nok allerede visst svaret på spørsmålet ditt.

Hei!

Jeg må nødvendigvis forholde meg til det du skriver.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...